Jump to content
admin

Automedia.bg: Представиха две китайско-български коли

Recommended Posts

Засега за него се знае само, че също ще бъде в Европа, като в него ще се разработват прототипи на автомобили, ориентирани към пазара на стария континент.

 

Всъщност от новината се разбира, че R&D центъра ще е в Европа, но не се знае къде още. Дано е в България! Въпроса е какво можем да предоставим ние като човешки ресурс. Едно е да сглобяваш, но съвсем друго ниво е да можеш да правиш иновации. За това се иска опит, който си мисля че в момента ние нямаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих очаквал R&D центъра да е другаде. Може би Германия, Франция, Италия или Англия - все държави с дълга история в автомобилостроенето, разработването на дизайн и технологии - тоест по-лесно е да привлечеш или да си сътрудничиш със специалисти от Западна/Централна Европа, понеже там просто има такива. Но в това няма нищо лошо. Важното е, че Great Wall се развиват агресивно. А растежа на компанията означава растеж и на завода у нас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новината за първата кола не е толкова актуална вече,въпросът сега е кога ще започне същинското производство.За мен това е важно, тъй като това ще е още един плюс към колата,поне от патриотична гледна точка:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е започнало производството ... на полуавтоматичен (пробен) режим. Но мисля че админ може да каже повече, той май имаше контакти с литекс моторс!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sea Dragon можеш ли да посочиш кое по-точно не е реално? Иначе утре ще зачистя темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Както е известно, в Ловеч вече се произвеждат 3 модела на Great Wall – хечбекът Voleex C10, всъдеходът Hover и пикапът Steed. "

 

Пропуснали са в устрема си "ще" в информацията.

 

"Вече е започнало производството ... на полуавтоматичен (пробен) режим."

 

Както и този цитат определя настройките на конвейера като започнало производство.

 

Нищо друго. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност пробното производство е производство. Настройките на конвейра се правят, докато работниците преминават през стандартния стандарт на сглобяване на автомобили, които обаче няма да се продават на крайни клиенти. Аз не бих очаквал веднъж когато "настройването на конвейра" приключи, никога повече да не се настройва - това си е част от работата на завода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И доколкото разбрах тия автомобили, произведени в този пробен период ще отидат за скрап.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, правилно си разбрал, ще се сглобяват и разглобяват докато не става нищо от тях и после за скрап.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×