Jump to content

Automedia.bg: Представиха две китайско-български коли


admin

Recommended Posts

  • 7 months later...

Засега за него се знае само, че също ще бъде в Европа, като в него ще се разработват прототипи на автомобили, ориентирани към пазара на стария континент.

 

Всъщност от новината се разбира, че R&D центъра ще е в Европа, но не се знае къде още. Дано е в България! Въпроса е какво можем да предоставим ние като човешки ресурс. Едно е да сглобяваш, но съвсем друго ниво е да можеш да правиш иновации. За това се иска опит, който си мисля че в момента ние нямаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих очаквал R&D центъра да е другаде. Може би Германия, Франция, Италия или Англия - все държави с дълга история в автомобилостроенето, разработването на дизайн и технологии - тоест по-лесно е да привлечеш или да си сътрудничиш със специалисти от Западна/Централна Европа, понеже там просто има такива. Но в това няма нищо лошо. Важното е, че Great Wall се развиват агресивно. А растежа на компанията означава растеж и на завода у нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новината за първата кола не е толкова актуална вече,въпросът сега е кога ще започне същинското производство.За мен това е важно, тъй като това ще е още един плюс към колата,поне от патриотична гледна точка:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е започнало производството ... на полуавтоматичен (пробен) режим. Но мисля че админ може да каже повече, той май имаше контакти с литекс моторс!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Както е известно, в Ловеч вече се произвеждат 3 модела на Great Wall – хечбекът Voleex C10, всъдеходът Hover и пикапът Steed. "

 

Пропуснали са в устрема си "ще" в информацията.

 

"Вече е започнало производството ... на полуавтоматичен (пробен) режим."

 

Както и този цитат определя настройките на конвейера като започнало производство.

 

Нищо друго. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност пробното производство е производство. Настройките на конвейра се правят, докато работниците преминават през стандартния стандарт на сглобяване на автомобили, които обаче няма да се продават на крайни клиенти. Аз не бих очаквал веднъж когато "настройването на конвейра" приключи, никога повече да не се настройва - това си е част от работата на завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...