johnnie Публикувано 18 Октомври, 2012 Share Публикувано 18 Октомври, 2012 Арктически тест с Great Wall и mobile.bg 18 Октомври, 2012 09:00 Северен полярен кръг, Арктика, Лонгийър Китайската марка Great Wall е вече добре позната у нас. Както е известно, от началото на тази година заработиха конвейерите в българския автомобилен завод край Ловеч, където са произвежда продукцията на Great Wall. Един от най-интересните модели безспорно е SUV-то Hover. Сега със събитието "Great Wall Arctic Challenge Tour" китайците за първи път решиха да демонстрират на света на какво са способни техните машини. Екипът на mobile.bg е единствената българска медия, която взема участие в арктическото приключение на китайския всъдеход. Пробегът вече стартира на 2 октомври от Москва и включва 3 500 километра по пътищата на Русия, Норвегия, Финландия и естествено Арктика. Финалното събитие обаче ще се състои в най-северната точка на архипелага Шпицберген, където китайците обещават уникален тест-драйв, целта на който е да покаже истинските възможности на Great Wall Hover. Над 20 журналисти от водещите световни автомобилни медии, сред които и екип на mobile.bg, ще имат възможността да изпробват всъдехода в едно от най-студените и отдалечени населени места на планетата - Лонгийър. Подробности за този любопитен тест, както и отзиви за качествата на Hover в екстремни условия очаквайте след завръщането на екипа ни България. Лонгийър - най-северният град на планетата (с население над 1 000 души) Източник: http://fakti.bg/avto/50776-arkticheski-test-s-great-wall-i-mobilebg 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 18 Октомври, 2012 Share Отговорено 18 Октомври, 2012 Супер идея. Много яко приключение ще е. Ще чакаме инфо с впечатления след тура Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rtasev Отговорено 18 Октомври, 2012 Share Отговорено 18 Октомври, 2012 (Редактирано) А четохте ли мненията под статията...? Е думи немам! Хора, които са виждали нашите автомобили само на улицата, когато минаваме покрай тях, имат толкова негативно мнение, все едно ги карат от години. Злоба, завист ... Имайте в предвид, че не всички, които ни оглеждат на пътя са с добри очи! ------------ Поздрави. Редактирано 18 Октомври, 2012 от Говедо Ненормативна лексика Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 19 Октомври, 2012 Share Отговорено 19 Октомври, 2012 Нормално е ... българина е беден - и финансово и духовно и е свикнал на втора употреба - и коли и други работи ... и като види нещо ново и почва - абе мани го тоя боклук и т.н. Така плюеха и шкодите, и дачия и корейските и сега е ред на кирайците. Матрял, кво да го прайш. Аз пък им се кефя на такива инициативи. Нека показват на какво са способни машинките. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 19 Октомври, 2012 Share Отговорено 19 Октомври, 2012 Интересно ми е дали колата ще е фабрична или не. Защото Great Wall показаха какво са способни на Рали Дакар и засрамиха ред немски, японски, корейски и американски гиганти. Въпроса е, че там колите само по форма напомнят на фабричните и нищо повече. Ако тази разходка до Арктика е с фабрична кола (макар и проверена, изпитана и тн) ще съм адски впечатлен! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnnie Отговорено 26 Октомври, 2012 Автор Share Отговорено 26 Октомври, 2012 (Редактирано) Ето го и продължението със снимков и филмов материал: Арктически тест на Great Wall Hover 26 Октомври, 2012 11:27 Северен полярен кръг, Арктика, Лонгийър Автомобилният гигант Great Wall реши да фокусира вниманието върху един от моделите си с висока проходимост, като за целта организира световен тест чак на Северния полюс. Да, прочели сте съвсем правилно. Става въпрос за скована от лед земя, минусови температури, бели мечки, кучешки впрягове и разбира се модела Hover. Кулминацията на събитието "Great Wall Arctic Challenge Tour" се проведе в една от най-северните точки на планетата. Арктика и Северният полярен кръг ни предложиха много лоши метеорологични условия, но именно това беше идеята на организаторите - да се тества поведението на SUV-то Hover в екстремни условия. Основното действие се разви недалеч от най-северния град на света с население над 1000 души - Лонгийър или иначе казано 78 градуса на север, в сърцето на полярния кръг. Тестът започна по тъмно, въпреки че беше вече 9 часа сутринта местно време. Термометърът показваше -12 градуса по Целзий, но метеорологичната служба на остров Свалбард ни предупреди, че усещането е като за -24. На разположение на участниците в теста, 20 журналисти от водещите световни автомобилни медии, сред които и екип на mobile.bg, бяха бензинови и дизелови версии на Hover. Нашият екип избра бензинов вариант на китайския автомобил с повишена проходимост, защото за момента в България се продава само такъв. Стартът беше безпроблемен, а обиколката покрай бреговете на Северния ледовит океан - впечатляваща. Скоро обаче спряхме да обръщаме внимание на гледката, защото пресечената местност стана доста трудна. Hover се справи без забележки. Все пак това е автомобил, който разполага с класическа 4х4 система и понижаващи предавки. Високият клиренс позволи минаване през сериозни каменни препятствия с доста прилична скорост. Така маршрутът продължи на север, а надморската височина започна да нараства и респективно ледената настилка по-черния път стана доста дебела. Достигайки все по-близо до Северния полюс, температурите паднаха значително. Hover продължи да изкачва стръмния и почти изцяло заледен път без каквито и да било трудности. Явно предаването на въртящия момент по равно на двата моста в случая изигра важна роля. Това доказа и фактът, че се наложи две от съпътстващите ни коли (умишлено не споменаваме марка и модел), които въпреки, че също разполагаха с 4х4 система, да останат край пътя, далеч от крайната ни дестинация. Поради силния вятър и ниските температури почивката ни в крайната точка на теста беше кратка и започна спускането. Знае се, че електронната стабилизираща програма не е включена в базовото оборудване на Hover и това определено притесняваше доста от нас, но на практика липсата на ESP почти не се усети. Естествено, спускахме с ниска скорост и въпреки наличието на много лед занасянето в завоите беше напълно контролируемо. Дългият път на обратно ни помогна да усетим още по-добре автомобила и когато пристигнахме до импровизирания леден полигон, бяхме уверени във възможностите както на колата, така и в нашите собствени. Именно там успяхме да усетим с пълна сила, че при включени всички системи за пасивна безопасност Hover е напълно предсказуем и лесен за управление в екстремни условия. Точно това е неговата сила. Иначе на асфалт Hover се държи съвсем прилично, но като минус може да се посочи малко по-неинформативният волан и по-слабата шумоизолация. Тук става дума не за шум от мотора, защото двигателният отсек е добре шумоизолиран от купето, а за наличието на по-високо ниво на шум от настилката. Салонът не може да се нарече луксозен, но е функционален и практичен. Седалките са ергономични, багажникът е огромен, а мястото за краката на водача и пътниците отпред и отзад е предостатъчно. Повечето екстри в сравнение с базовото оборудване на преките алтернативи обаче са факторът, който внася нужната доза лукс. Предвид дългия преход в пресечена местност бяхме приятно изненадани и от качествената сглобка на детайлите в салона. Въпреки сериозното друсане и усукване на автомобила, шум и скърцане липсваха. Що се касае до основния агрегат, трябва да отбележим, че динамичните характеристики на въпросния 2.4-литров бензинов мотор не впечатляват. Те обаче са напълно достатъчни, за да не се чувства липсата на мощност в нито един от оборотните режими. След всичко, което преживяхме можем спокойно да заключим, че Hover е един от нелошите варианти за достъпен автомобил с повишена проходимост. В обобщение ще кажем, че неговите основни козове са проходимост, функционалност, качествена сглобка и не на последно място атрактивна цена. С други думи плюсовете са повече от недостатъците на автомобила и Hover е един добър вариант основно за хора с активен начин на живот. Сред официалните лица дали старт на арктическия тест драйв бяха губернаторът на Свалбард Олсен Ингер и мениджърът на Great Wall Тъндер Ши. От българска страна марката Great Wall беше представена от бранд мениджъра на Litex Motors Николай Ликьов (пети от ляво на дясно) Източник: http://fakti.bg/avto...reat-wall-hover Редактирано 26 Октомври, 2012 от johnnie 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 26 Октомври, 2012 Share Отговорено 26 Октомври, 2012 Браво! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 27 Октомври, 2012 Share Отговорено 27 Октомври, 2012 На мен би ми било интересно да прочета ревюто на някой друг от 20-те журналисти. Някой ако намери линк да пуска тук. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 27 Октомври, 2012 Share Отговорено 27 Октомври, 2012 На другите журналисти интервютата надали ще са на български ... все пак са събрани от почти целия свят. А от БГ са само представителите на мобилето. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 27 Октомври, 2012 Share Отговорено 27 Октомври, 2012 Точно на чужди журналисти ме интересува мнението... Че българските нещо са ми съмнителни... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 27 Октомври, 2012 Share Отговорено 27 Октомври, 2012 Ами питай чичо и леля (гугльо и вики): http://www.automotivenews2012.com/2012-arctic-ice-and-the-hover-suv-test-drive-moscow-officially-launched.html http://www.gwm.com.cn/en/newslist_1256111095687_0.html Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.