Ванката Отговорено 30 Септември, 2013 Share Отговорено 30 Септември, 2013 Писано е по темата доста, но все пак ще се опитам да отговоря накратко. Джипа Н5 няма EPS, но при мен дори с оригиналините си гуми зимата не съм имал никакви проблеми, а в София си имаше доста сняг и лед. Превозното средство е доста тежко и при каране на заледен участък с ниска скорост, нямаше никакви проблеми. Основен момент, които ме издразни и ми е внесъл дискомфорт, е когато се изкачваш по сух асфалт и на някои завой имаш лед. Тогава не бяг свикнал с прминаването от 2Н към 4Н и спирах на място, което при тръгване на лед е малко странно и неприятно. В последствие разбрах, че от 2Н към 4Н и обратно може да има движение до 20 км/ч и дори не се усеща превключването. При 4L за изключване трябва да се спре и да се изчака 20 сек, но това и според оффроудъри са ми казали, че си е напълно в нещата за part time. До момента мога да кажа, че не ми е поднасял джипа и на сухо и на мокро, като съм газил и в сняг и лед. За сняг, определено 4Н мисля че е доста удачен вариант. Не съм издевателствувал над джипката, но на при детелина на спускане с около 60 км/ч е доста стабилен. При заледно също. Единствено съм успявал да завъртя задницата лекичко е на паркинг с много газ и въртене на волана, но ефект като при баварците, не може да се постигне. Моето непрофесионално мнение е че и без ESP се справя чудесно. Някои друг може да е на друго мнение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecodj Отговорено 1 Октомври, 2013 Share Отговорено 1 Октомври, 2013 Благодаря за отговора колега. И аз самия стигнах до подобен извод, а именно че нещо с разпределението на тежеста е свързан проблема. Иначе пък твоя проблем, при тръгване по заледен наклон се избягва точно с тези системи "i-awd"" . Изпробвал съм Сузукито многократно и проблем няма в режим ''AUTO"", потегля безпроблемно. Но виж при режим "'LOCK"" със заключени диференциали колата започва да "сее" задницата и може дори да поднесе в канавката. Затова режимът ''AUTO" помага в този случай. Проблеми като моя е имало при доста марки автомобили, дори при сухи пътища. Това "избутване" е довело до доста катастрофи, особено при висока скорост при Audi TT. При джипките съм чувал от колеги за същия проблем при Land Rover ниския клас и Nissan Murano. Явно при високите скорости системите 4x4 изискват майсторлък. Безаварийни километри пожелавам.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 1 Октомври, 2013 Share Отговорено 1 Октомври, 2013 (Редактирано) като вътрешен обем ще останеш приятно изненадан - широчко е и багажника е достатъчен. Като комфорт има какво да се желае, но с УАЗ няма нищо общо. Просто задният мост е твърд /цял/ и това, заедно с по-твърдото от на лека кола окачване, както и големите гуми придават определена специфика на возията. Да не забравяме все пак, че по-твърдото окачване е желателно за офроуд машина. Като цяло возията няма да те остави да си мислиш, че караш лимузина, но в никакъв случай не е некомфортна. Окачването дава и добра стабилност, дори и малко резерв, но това до определена степен зависи и от автомобила, който си карал преди това. Високия център на тежестта и свързаното с това по-голямо накланяне, може би ще ти създадат някакъв дискомфорт, но е въпрос на навик. За мен е показателно, че при нощен преход от над 600 км. двете ми деца на задната седалка спаха над 500 км. и се събудиха чак когато се съмна. По- добър атестат.... Нов ми е още автомобила и не съм карал зимно, но още от сега точа зъби . Като за семеен автомобил, мисля, че ще си много доволен. ПС: При 4X4, когато предният мост се носи напред, избутван от задния пробвай плавно да отпускаш и натискаш газта, без да бараш съединителя. Така, като променяш тягата, ще му дадеш възможност да поеме в посоката на предните колела, а не да се пързаля като шейна. В този случай рискуваш поднасяне на задницата, но това е беда по-малка от неуправляемостта. Редактирано 1 Октомври, 2013 от JI_GIT Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 1 Октомври, 2013 Share Отговорено 1 Октомври, 2013 Това "избутване" е довело до доста катастрофи, особено при висока скорост при Audi TT. Не само при ТТ,при 5 и 6та серия на бмв също.При голф 4 също,ама я питай дали при А4/А6,пасат,файтон и А8 има нещо такова ? Няма,защото системата е с торсен,а при първите изброени е халдекс. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecodj Отговорено 1 Октомври, 2013 Share Отговорено 1 Октомври, 2013 като вътрешен обем ще останеш приятно изненадан - широчко е и багажника е достатъчен. Като комфорт има какво да се желае, но с УАЗ няма нищо общо. Просто задният мост е твърд /цял/ и това, заедно с по-твърдото от на лека кола окачване, както и големите гуми придават определена специфика на возията. Да не забравяме все пак, че по-твърдото окачване е желателно за офроуд машина. Като цяло возията няма да те остави да си мислиш, че караш лимузина, но в никакъв случай не е некомфортна. Окачването дава и добра стабилност, дори и малко резерв, но това до определена степен зависи и от автомобила, който си карал преди това. Високия център на тежестта и свързаното с това по-голямо накланяне, може би ще ти създадат някакъв дискомфорт, но е въпрос на навик. За мен е показателно, че при нощен преход от над 600 км. двете ми деца на задната седалка спаха над 500 км. и се събудиха чак когато се съмна. По- добър атестат.... Нов ми е още автомобила и не съм карал зимно, но още от сега точа зъби . Като за семеен автомобил, мисля, че ще си много доволен. ПС: При 4X4, когато предният мост се носи напред, избутван от задния пробвай плавно да отпускаш и натискаш газта, без да бараш съединителя. Така, като променяш тягата, ще му дадеш възможност да поеме в посоката на предните колела, а не да се пързаля като шейна. В този случай рискуваш поднасяне на задницата, но това е беда по-малка от неуправляемостта. Ооо, определено с твърдата возия съм свикнал. Сузито е с твърдо окачване, заради 4x4- то, тааа... малко купе и твърдо окачване е..... влакче на ужасите при скорости над 120 км.ч. по магистрала Тракия, участъка около Пазарджик. Иначе по паваж друсането се компенсира от учудващата стабилност при това ""auto"" . Учудващо стабилно при мокър паваж, странна му работа Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 1 Октомври, 2013 Share Отговорено 1 Октомври, 2013 ...ако си някъде по-близо, /погледни ми профила/ мога да помогна с едно тестче, макар че на моя още не са му изчистени детските болежки. Мисля, че все пак ще добиеш представа за возилото. Бутилката е пълна, времето кофти - да му е драго на човек да седне на завет за по бира, след малко кал и емоции Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 26 Март, 2016 Share Отговорено 26 Март, 2016 То истинския се забелязва визуално. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.