Jump to content
em4yyy

Трудно палене

Recommended Posts

Няколко пъти ми се случва Voleex-a да запали трудно (3-пъти за 3 месеца, като последните 2 седмица 2-пъти ми го направи) на какво може да се дължи това? Трябва повече да се задържи ключа за да запали. Имам чувстото, че е от имобилайзера. На някой друг случвало ли му се е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е имобилайзер.Ако е от него,ще си запали веднага и ще изгасне след 2 секунди.Ако палиш на газ,може да е от настройка на газовата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няколко пъти ми се случва Voleex-a да запали трудно (3-пъти за 3 месеца, като последните 2 седмица 2-пъти ми го направи) на какво може да се дължи това? Трябва повече да се задържи ключа за да запали. Имам чувстото, че е от имобилайзера. На някой друг случвало ли му се е?

 

Ами на моя Hover ми се случва няколко пъти следното - завъртам ключът за да запаля и тамън да запали както обикновено - пускам ключа, той прикашля и изгасва, след това поне два пъти трябва да паля за по 2-3 секунди да държа ключа на стартер. Одтадох проблема на лошо гориво, но днес пак ме предаде и почвам да се чудя защо. Но не го прави всеки път и ако го закарам в сервиза няма как да им покажа какво прави. Опиши повече,на газ ли си? Аз съм още без газова и ако зачести ще го водя на "чичо доктор".

Edited by Говедо
Правопис и пунктуация

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам газ. По принцип си пали добре, но днес пак ми направи този проблем държа ключа 5-6 секунди на стартер докато запали. Не знам дали е от горивото. Ако продължи да го прави, ще отида да сервиза да видя, какво ще кажат.

 

 

Преди малко пак така запали. Втори път за днес. :(

Edited by Говедо
Правопис

Share this post


Link to post
Share on other sites

Погледни когато не е запалил дали мига гаечния жълт ключ ?

Виж също дали педала на спирачката е твърд тогава и не прави контакт и не иска да запали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

моят автомобил е друга марка, но имам същия проблем когато горивото е с лошо качество. при това положение доливам бензин с по-високо качество и октан и си решавам проблема.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди малко пак така запали. Втори път за днес. :(

 

Не се чуди ами направо бягай в сервиза!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няколко пъти ми се случва Voleex-a да запали трудно (3-пъти за 3 месеца, като последните 2 седмица 2-пъти ми го направи) на какво може да се дължи това? Трябва повече да се задържи ключа за да запали. Имам чувстото, че е от имобилайзера. На някой друг случвало ли му се е?

 

На мен ми се случи тази сутрин. При първоначалното запалване нямах проблем - колата не беше карана от вчера след обяд, подгрях двигателя 5 мин., след което го изгасих. При повторното запалване, след около 10 мин. не запали от първия път. Трябва да отбележа, че при проблемното запалване радиото беше включено! За подобно изпълнение инструктурът ми "сгряваше" вратове навремето :-)))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Утечка или калпав акумулатор ... в сервиза могат да ти го замерят и да открият белята ... надявам се!

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен винаги радиото ми е включено. Досипах бензин от друга бензиностанция и колата пали без проблем засега. Преди бях заредил от OMW, а сега от Rompetrol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен винаги радиото ми е включено. Досипах бензин от друга бензиностанция и колата пали без проблем засега. Преди бях заредил от OMW, а сега от Rompetrol.

Не знам дали в случая има отношение към трудното запалване, но като цяло не е добър вариант да палиш на включено радио. Аналогично - на включени фарове.

Дано проблемът да е от калпав бензин. За Rompetrol съм чувал добри отзиви, особено за дизела - по-рядко се налага смяната на дюзи :-)))))))))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

От доста време зареждам на друга бензиностанция газ/бензин и мога да кажа, че трудното палене не ми се е случвало дори тези дни при които сутрин температурите бяха около ~ 0, 1 градуса. Не мога да съм много сигурен, че е от качеството на бензина, но ..... за сега това мога да кажа. Друга интервенция не съм правил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това, дали радиото е включено, или изключено, няма практически никакво значение, дори и при включени фарове би трябвало да пали нормално, ако акумулаторът не е само театрален реквизит.

Досега имам два случая на труден запуск с Волекс, но знам, че в единия случай сам съм си виновен, а в другия досега нямам обяснение.

Понеже Волексът иначе пали "от половин оборот" и се бях разглезил само да "цъкна" на стартер и готово! Обаче веднъж "цъкнах" явно съвсем кратко и не запали, след това няколко пъти - пак ГРЕДА. Тогава просто изключих и изчаках една минута и после всичко си тръгна както трябва.

При втория случай запали, обаче явно не на всички цилиндри, малко странно, но факт. При следващия опит запали нормално.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Откакто сложих в края на май месец ГИ се усети малка разлика в паленето. Но пък реално досега вече няколко месеца винаги си пали от първия път.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...