em4yyy 0 Posted July 13, 2012 Няколко пъти ми се случва Voleex-a да запали трудно (3-пъти за 3 месеца, като последните 2 седмица 2-пъти ми го направи) на какво може да се дължи това? Трябва повече да се задържи ключа за да запали. Имам чувстото, че е от имобилайзера. На някой друг случвало ли му се е? Quote Share this post Link to post Share on other sites
feikot 36 Posted July 13, 2012 Не е имобилайзер.Ако е от него,ще си запали веднага и ще изгасне след 2 секунди.Ако палиш на газ,може да е от настройка на газовата. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niki.A. 23 Posted July 13, 2012 (edited) Няколко пъти ми се случва Voleex-a да запали трудно (3-пъти за 3 месеца, като последните 2 седмица 2-пъти ми го направи) на какво може да се дължи това? Трябва повече да се задържи ключа за да запали. Имам чувстото, че е от имобилайзера. На някой друг случвало ли му се е? Ами на моя Hover ми се случва няколко пъти следното - завъртам ключът за да запаля и тамън да запали както обикновено - пускам ключа, той прикашля и изгасва, след това поне два пъти трябва да паля за по 2-3 секунди да държа ключа на стартер. Одтадох проблема на лошо гориво, но днес пак ме предаде и почвам да се чудя защо. Но не го прави всеки път и ако го закарам в сервиза няма как да им покажа какво прави. Опиши повече,на газ ли си? Аз съм още без газова и ако зачести ще го водя на "чичо доктор". Edited July 14, 2012 by Говедо Правопис и пунктуация Quote Share this post Link to post Share on other sites
em4yyy 0 Posted July 13, 2012 (edited) Нямам газ. По принцип си пали добре, но днес пак ми направи този проблем държа ключа 5-6 секунди на стартер докато запали. Не знам дали е от горивото. Ако продължи да го прави, ще отида да сервиза да видя, какво ще кажат. Преди малко пак така запали. Втори път за днес. Edited July 14, 2012 by Говедо Правопис Quote Share this post Link to post Share on other sites
fenbg 0 Posted July 13, 2012 Погледни когато не е запалил дали мига гаечния жълт ключ ? Виж също дали педала на спирачката е твърд тогава и не прави контакт и не иска да запали. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fen 1 Posted July 14, 2012 моят автомобил е друга марка, но имам същия проблем когато горивото е с лошо качество. при това положение доливам бензин с по-високо качество и октан и си решавам проблема. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gwfan 19 Posted July 14, 2012 Преди малко пак така запали. Втори път за днес. Не се чуди ами направо бягай в сервиза! Quote Share this post Link to post Share on other sites
white shark 0 Posted July 16, 2012 Няколко пъти ми се случва Voleex-a да запали трудно (3-пъти за 3 месеца, като последните 2 седмица 2-пъти ми го направи) на какво може да се дължи това? Трябва повече да се задържи ключа за да запали. Имам чувстото, че е от имобилайзера. На някой друг случвало ли му се е? На мен ми се случи тази сутрин. При първоначалното запалване нямах проблем - колата не беше карана от вчера след обяд, подгрях двигателя 5 мин., след което го изгасих. При повторното запалване, след около 10 мин. не запали от първия път. Трябва да отбележа, че при проблемното запалване радиото беше включено! За подобно изпълнение инструктурът ми "сгряваше" вратове навремето :-))))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
gwfan 19 Posted July 16, 2012 Утечка или калпав акумулатор ... в сервиза могат да ти го замерят и да открият белята ... надявам се! Quote Share this post Link to post Share on other sites
em4yyy 0 Posted July 16, 2012 На мен винаги радиото ми е включено. Досипах бензин от друга бензиностанция и колата пали без проблем засега. Преди бях заредил от OMW, а сега от Rompetrol. Quote Share this post Link to post Share on other sites
white shark 0 Posted July 16, 2012 На мен винаги радиото ми е включено. Досипах бензин от друга бензиностанция и колата пали без проблем засега. Преди бях заредил от OMW, а сега от Rompetrol. Не знам дали в случая има отношение към трудното запалване, но като цяло не е добър вариант да палиш на включено радио. Аналогично - на включени фарове. Дано проблемът да е от калпав бензин. За Rompetrol съм чувал добри отзиви, особено за дизела - по-рядко се налага смяната на дюзи :-))))))))))))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ванката 58 Posted November 4, 2012 От доста време зареждам на друга бензиностанция газ/бензин и мога да кажа, че трудното палене не ми се е случвало дори тези дни при които сутрин температурите бяха около ~ 0, 1 градуса. Не мога да съм много сигурен, че е от качеството на бензина, но ..... за сега това мога да кажа. Друга интервенция не съм правил. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Андреев 18 Posted November 4, 2012 Това, дали радиото е включено, или изключено, няма практически никакво значение, дори и при включени фарове би трябвало да пали нормално, ако акумулаторът не е само театрален реквизит. Досега имам два случая на труден запуск с Волекс, но знам, че в единия случай сам съм си виновен, а в другия досега нямам обяснение. Понеже Волексът иначе пали "от половин оборот" и се бях разглезил само да "цъкна" на стартер и готово! Обаче веднъж "цъкнах" явно съвсем кратко и не запали, след това няколко пъти - пак ГРЕДА. Тогава просто изключих и изчаках една минута и после всичко си тръгна както трябва. При втория случай запали, обаче явно не на всички цилиндри, малко странно, но факт. При следващия опит запали нормално. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted November 5, 2012 Откакто сложих в края на май месец ГИ се усети малка разлика в паленето. Но пък реално досега вече няколко месеца винаги си пали от първия път. Quote Share this post Link to post Share on other sites