Niki.A. Отговорено 15 Август, 2014 Автор Share Отговорено 15 Август, 2014 Аз гледам да не бягам от размера като диаметар независимо колко цола е джантата сега съм се спрял на 255/45/20" . Но гледам братушките го вкарват без проблем този размер на Н3 (установил диски 7,5 ет30 r 15 и ризину31-10,5 r15) ,за целта натягат торсиона както споменах в по горния пост. Прикачам няколко снимки да видиш как се овеличава разтоянието между калника и гумата. Потърси в нета има доста теми но са на руски. На последната снимка джантите са 22" с гуми 275/45/22 което също като диаметър е много повече от оригиналния размер,но е дигната много и няма проблеми с жулене в калника. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 15 Август, 2014 Share Отговорено 15 Август, 2014 Бе с тия 20/22 цола джанти, хем и те и гумите ти ужасно скъпи, хем сигурно вози като каруца, хем не е толкова проходима, хем ти се вдига разхода и пада вървежа заради тежките широки колела и ниския въртящ момент, хем километража те лъже заради разликата в диаметъра - всиииичко това струва ли си визията? Тя пък е нещо относително - на мен би ми допаднала само ако знам, че под капака има 500 коня (които да оползотворят голямата площ на гума върху асфалта). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 18 Август, 2014 Share Отговорено 18 Август, 2014 мдааааа, явно при мен проблема е бил в офсета на джантата - мъчех се да навра ет0 и вярно че се събираха, но при пълен завой опират. Ще търся нещо 25 - 30 и ще постна резултата. Торсионите и аз съм ги набелязал, но още съм в гаранция и не дават да се пипа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 2 Октомври, 2014 Автор Share Отговорено 2 Октомври, 2014 (Редактирано) Качвам малко снимки на новите "Джантоци" . Вече мога да кажа ,че намерих джанти дет и отиват, и и седят добре. Опасявах се че ЕТ-20 ще ми ги изкара малко на вън както при зимните ми джанти,но явно по широката джанта се разпределя по добре и сега направо заспаха. За возията мога да кажа ,че не е в никакъв случай по неконфортна от преди, изчезна неприятното странично поклащане на задницата,иначе пак си подрусва като преди. На джипарката си е такова окачването, карал съм коли които си движат "гъзинката" доста по конфортно с много по ниски гуми и с същите килограми. Разтоянието между джантата и асвалта е малко нат 11см , за справка на Опел-зафира-Метан 1800кг е под 9см , на Голф 4 пак толко,на Опел-комбо пак толко и така н.т. последните са доста по леки празни но при товар пак са към 1800кг. Цената на 20" гуми с този размер не е изобщо висока за летни гуми, зимните 17" са ми по скъпи и то не са от най реномираните марки. Тези също не са висок клас,но по показатели ги дават добри, като първи впечатления на сухо и мокро се държат много добре, също имат борд и по каманяци пазат добре джантите , на няколко пъти изтръпвах като минавах и обръщах остри камъни по черни пътища но като сляза да огледам се вижда как са драли в гумата но до жантата не естигало(и слава бого иначе щех да откача) Разхода не се промени при мойто каране около 12л-14л при доста високи скорости по магистралите и изпреварвания и пълна кола, килограмите на джантата с гумата е 28,3кг , за сравнение на оригиналната е 24,4кг. 20-ските са по тежки с 3,9кг което не е малко и не е за подценяване, но колата тръгва много по леко от преди не знам на какво се дължи(може и да е мое субективно мнение ) Визията: Определено си струва всичките разправий, аз не го правя да се гъзарея по улиците. А ми пълни душата като изляза и тръгна към колата и ми плакне окото...направо душевна , както се казва секи луд с номера си ( и по чужди коли се заглеждам и по наточени жени.......Или беше обратното!!!!!! ) Всеки може сам да прецени от снимките, аз определено съм доволен!!!! :hello2: Редактирано 2 Октомври, 2014 от Niki.A. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 3 Октомври, 2014 Share Отговорено 3 Октомври, 2014 джантите са страхотни, само за боята не съм сигурен, но все пак е по твой вкус ето как бих ги направил аз, извинявам се за нескопосания пейнт-опит но все пак като за идея става Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 6 Октомври, 2014 Share Отговорено 6 Октомври, 2014 Карай със здраве. Гъзарията идва бонус. Глвдам, че и хъбове си сложил или е време за очила . Ако е така, ще споделиш ли модел и дистрибутор? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 6 Октомври, 2014 Share Отговорено 6 Октомври, 2014 Поздравления за усилията, ама резултата... :-) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 6 Октомври, 2014 Share Отговорено 6 Октомври, 2014 Карай със здраве. Гъзарията идва бонус. Глвдам, че и хъбове си сложил или е време за очила . Ако е така, ще споделиш ли модел и дистрибутор? Какво е това хъб и къде ги виждаш тия хъбове Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 7 Октомври, 2014 Share Отговорено 7 Октомври, 2014 (Редактирано) загледай центъра на предните джанти - това е главина за свободен ход. като гледам червения цвят, вероятно са AVM. Редактирано 7 Октомври, 2014 от Marto VM Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 7 Октомври, 2014 Share Отговорено 7 Октомври, 2014 Ахаааа, а какво им е предназначението.....че само съм чувал да слагам ли на моя Жипчо. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peterst Отговорено 7 Октомври, 2014 Share Отговорено 7 Октомври, 2014 (Редактирано) При парт тайм джипките обикновено се кара със задно задвижване. При липса на хъбове на предния мост, колелата са директно зацепени към моста и така той се върти през цялото време. За пестене на гориво (тъй като се въртят още едни големи и тежки железа), на повечето парт тайм джипове се слагат автоматични или ръчни хъбове, където колелата са освободени (free wheel) спрямо предния мост, когато се кара само на задно. Принципно го дават разлика до 1л гориво при постоянно зацепени колела към преден мост. При автоматичните хъбове при включване на предния мост (за да имаме 4х4), при придвижване на около метър напред и хъбовете се самозаключват (lock). При изключване на 4х4 и минаване в режим 2H е необходимо джипа да се върне назад 1-1.5 метра, за да може хъбовете да се отключат и предните колела отново да са освободени. Това е и основния недостатък на автоматичните хъбове, тъй като при "лашкане" напред-назад в някаква кал, джипът реално има моменти, в които е само на задно задвижване, а самите удари при рязкото подаване на газ са причина хъбовете да се чупят. Друг недостатък на автоматичните хъбове е, че ако са отключени, то трябва да се спре на място (колата абсолютно неподвижна), преди да се включи на 4х4, а после да се потегли плавно напред, за да се заключат. Ръчните хъбове имат две позиции - свободна (free) и заключена (lock), т.е. двете описани по-горе състояния на зацепване на колелата към предния мост. Когато са на свободна позиция (free), то дори да се включи раздатката на режим 4х4 (4H или 2H), то движение към колелата не се подава, защото те са свободно движещи се спрямо предния мост. Когато ръчните хъбове са заключени, то дори и при режим 2H, предните колела въртят предния мост. В този режим превключването от 2H към 4H и обратно може да става и в движение (строго препоръчително е в това време джипа да се движи направо, а да не е в завой), като разбира се спазва правилото при 4х4 джипа да се движи по сравнително хлъзгава настилка, за да не се натоварва трансмисията на автомобила. При изключени хъбове (free wheel), джипа може да се кара на бавни по асфалт, но трябва да се внимава, тъй като всичката мощност отива към задния мост и раздаването на 'сичката газ не е препоръчително. Такъв режим може да се ползва при много стръмни спускания, където дори на 1-ва бърза спускането е прекалено бързо и се кара почти изцяло на спирачки, или при изкачвания, когато джипа е много натоварен и не му достига мощност на бързите скорости. Основният недостатък на ръчните хъбове е, че трябва да слезеш от джипа, за да ги включиш (заключиш) ръчно, за да имаш възможност да ползваш и предния мост. Обикновено повечето хора ги включват при влизане по черните пътища, а ги изключват чак когато се върнат на асфалта и скоро няма да им се налага да ползват 4х4. Друг вариант е включване в началото на зимата, когато завали сняг, за да може да включват предния мост, когато се наложи. Изключват ги пролетта, когато снегът вече се е стопил. -------------- Варианта при Ховъра е с капачки на предните колела (които са постоянно зацепени към предния мост), за да скрият мястото, където обикновено се слагат хъбовете. Ако наистина е възможно да се сложат ръчни хъбове, то ползата е от намаления разход на гориво, когато се кара по асфалт и не се налага ползване на 4х4. Редактирано 7 Октомври, 2014 от peterst 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 7 Октомври, 2014 Автор Share Отговорено 7 Октомври, 2014 Браво на "peterst" много точно и подробно го е описал!!!! Познахте също че са и AVM, усилената серия за това са червени. Оргинални (надявам се)!!! Някой казват ,че са добри други не .... при мен времето ще покаже!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peterst Отговорено 7 Октомври, 2014 Share Отговорено 7 Октомври, 2014 Niki.A., имаш ли представа дали са съвместими с исузувските хъбове? Или са специфични само за ховера? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newfan Отговорено 7 Октомври, 2014 Share Отговорено 7 Октомври, 2014 Благодаря на "peterst" и аз научих нещо ново, за мен! Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 7 Октомври, 2014 Share Отговорено 7 Октомври, 2014 (Редактирано) Петерс- както винаги си 2 пръста над върха, радвам се, че те познавам. Викам ти една Видевка лух - наздраве!!!! Niki.A. от къде ги купи и ние да сме в час....и на теб обещавам от оная луха..... Редактирано 7 Октомври, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 7 Октомври, 2014 Share Отговорено 7 Октомври, 2014 И на мен ми е интересно от къде ги е взе и колко пари струват и лесно ли се сменят? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 7 Октомври, 2014 Автор Share Отговорено 7 Октомври, 2014 Моите са от Русия, но и в БГ ги има и на двете места варират от 340 до 400лв в зависимуст от серията усилена или не. Свалят се с 6 болта и с толкоз се слагат.Може и да не се сваля гумата принципно но не е много удобно. А,има и една зегерка дет може да ви измъчи ако нямате подходящтите клещи. Иначе работа за един час с размотаването и приказките с приятел. А иначе да се омажеш с малко грес и да изпиеш студена бира с приятел-БЕЗЦЕННО 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peterst Отговорено 7 Октомври, 2014 Share Отговорено 7 Октомври, 2014 Значи хъбовете се оказват съвместими с тези за исузу (и съответно за опел фронтера/монтерей в Европа) - специални благодарности на Niki.A. за информацията Аз карам Фронтера с китайски хъбове вече към 50к км, които бяха на цена 200 лева. Все още не съм ги счупил, но карам сравнително внимателно по черните пътища (поздрави на Адаша, с който се борихме до хижа Пашалийца ). Лично за мен са добър избор за спокойно шофиране. 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 8 Октомври, 2014 Share Отговорено 8 Октомври, 2014 ЦЦЦ, другия път ще дадеш едно завойче с тоите хъбове... . 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 8 Октомври, 2014 Share Отговорено 8 Октомври, 2014 Видев, мога ли да те помоля да "черпиш" с домашна ракия на лични съобщения, където обясняваш и как си решаваш проблемите, а като пишеш във форума, да има връзка с темата? 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 16 Октомври, 2014 Share Отговорено 16 Октомври, 2014 Мерси за инфото. Отлична марка са. Най-голямата полза, според мен е ползването на късите предавки на сухо, тъй като в сегашния вариант, без хъбове, това означава и включването на предния мост. Тъкмо на сухо обаче, това води до затягане на трансмисията и ... невъзможност. Разбира се, има и разлика в разхода, но чак пък литър... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 18 Октомври, 2014 Share Отговорено 18 Октомври, 2014 Ето как изглеждат джантите от Нисан Терано на Hover 5 Съжалявам ,но нещо не се справям с качването на снимките,прекалено много е усложнено качването иска друг формат ,ограничение в пиксели и други глупости.Ако може да се ориентирате по снимката от аватара ,там е джантите от Нисан Терано Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 18 Октомври, 2014 Share Отговорено 18 Октомври, 2014 Kriss, може ли да попитам, какво е ЕТ - то на тия от тераното? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 18 Октомври, 2014 Share Отговорено 18 Октомври, 2014 Няма проблем,ЕТ+20,Тераното е 2005г и цената на която ги купих е 400 лв в сравнение с другите продавачи които искат 700-800 лева за к-кт лети джанти Не се справям нещо с компа та не мога да кача снимките за да е по ясно,ако те интересува мога да ти ги пратя по скайп или на имейл,за по ясна представа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 19 Октомври, 2014 Share Отговорено 19 Октомври, 2014 Колега JI_GIT въвел съм те в заблуда ,днес погледнах пак джантите J7,а ЕТ +25 не е 20 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.