Gobi Posted February 8, 2020 Share Posted February 8, 2020 Здравейте колеги, насочил съм се към покупка на Hover H6/има няколко изгодни предложения в Мобиле/, но имам притеснения, че намирането на резервни части ще е трудно. Не вярвам обявените километри в обявите да са некоректни/намалени/. Та как стой въпроса с покупката на резервни части - официалният вносител и алиекспрес ли са основните доставчици. Извън асфалта ще излиза най-много на макадам. На година ще минава не-повече от 15-тина хиляди километра, основно градско в София. А и ако имате съвети съм готов да ги изслушам/прочета/ с удоволствие. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelev_48 Posted February 9, 2020 Share Posted February 9, 2020 Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Мариян Posted February 9, 2020 Share Posted February 9, 2020 Колега какво е 100Ккм ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gobi Posted February 10, 2020 Author Share Posted February 10, 2020 Най вероятно 100 000 км. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyko23 Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 13 hours ago, zhelev_48 said: Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно. Двигателя не е на Тойота, колега... Архитектурно прилича, но няма нищо общо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gobi Posted February 10, 2020 Author Share Posted February 10, 2020 Щом не е на Тойота, би трябвало и частите за него, особено дюзите, да са по-евтини. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelev_48 Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Преди 10 часа, Boyko23 написа: Двигателя не е на Тойота, колега... Архитектурно прилича, но няма нищо общо. Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelev_48 Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Преди 11 часа, Gobi написа: Най вероятно 100 000 км. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyko23 Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 (edited) 14 hours ago, zhelev_48 said: Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите. Дообре, вярвай си каквото искаш, но към останалите колеги във форума, моля да се абстрахират от горното твърдение. Не карате двигател на Тойота... 🤣 Edited February 11, 2020 by Boyko23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelev_48 Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Преди 8 часа, Boyko23 написа: Дообре, вярвай си каквото искаш, но към останалите колеги във форума, моля да се абстрахират от горното твърдение. Не карате двигател на Тойота... 🤣 ОК! Щом ти казваш, макар че от представителството на Литикс /сградата до КАТ ,от там си взех книжката на Н6,за която молих и теб,ама нейсе/ твърдят друго,но нямам намерение да споря точно с теб. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gobi Posted February 13, 2020 Author Share Posted February 13, 2020 Колеги, явно тези коли са нечупливи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gobi Posted March 10, 2020 Author Share Posted March 10, 2020 След не много чудене и почти никакво разглеждане се сдобих и аз с един Hover H6, естествено с любезното съдействие и на Бойко. За сега се сработваме с машината. Все още се уча да включвам на 1-ва, да превключвам от 1-ва на 2-ра и от 3-та на втора. При последното действие, явно понякога свалям оборотите критично низко защото колата придърпва и се чува силен метален звук, като удар сякаш от зад. Но това за сега го свърших само 2-3 пъти. Иначе съм доволен. Като цяло смяната на скоростите си е интересно занимание. Като навъртя повече опит ще пиша пак. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Мариян Posted March 11, 2020 Share Posted March 11, 2020 Колега докато се сработите с машината тя май ще е за Надин. Този автомобил нещо по различни ли са скоростите ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeko33 Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 Вярно че автомобила е китайски ама скоростите са най китайски.Бързо превключване от 1 на 2 предавка при студена кутия без прехъркване е невъзможно трябва да се изчака малко за безпроблемнно вкючване, когато кутията загрее предавките стават горе доло нормални моятат е на 23000км и от сервиза все ме обеждават че ще става по добре след още изминали километри. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gobi Posted March 18, 2020 Author Share Posted March 18, 2020 Абе явно проблема е по скоро в мен. Двама колеги с дизелаци я караха и те проблем с превключването нямат. А аз карам/карах Ксара Пикасо бензин. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan2010 Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 On 3/18/2020 at 10:31 AM, jeko33 said: Вярно че автомобила е китайски ама скоростите са най китайски.Бързо превключване от 1 на 2 предавка при студена кутия без прехъркване е невъзможно трябва да се изчака малко за безпроблемнно вкючване, когато кутията загрее предавките стават горе доло нормални моятат е на 23000км и от сервиза все ме обеждават че ще става по добре след още изминали километри. Колега вярно ти казват от сервиза моят е на 64000км дизел определено след 40000 км нещата се промениха Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.