Jump to content

Покупка на H6


Gobi
 Share

Recommended Posts

Здравейте колеги, насочил съм се към покупка на Hover H6/има няколко изгодни предложения в Мобиле/, но имам притеснения, че намирането на резервни части ще е трудно. Не вярвам обявените километри в обявите да са некоректни/намалени/. Та как стой въпроса с покупката на резервни части - официалният вносител и алиекспрес ли са основните доставчици. Извън асфалта ще излиза най-много на макадам. На година ще минава не-повече от 15-тина хиляди километра, основно градско в София. А и ако имате съвети съм готов да ги изслушам/прочета/ с удоволствие. 

Link to comment
Share on other sites

Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, zhelev_48 said:

Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно.

Двигателя не е на Тойота, колега... Архитектурно прилича, но няма нищо общо. 

Link to comment
Share on other sites

Преди 10 часа, Boyko23 написа:

Двигателя не е на Тойота, колега... Архитектурно прилича, но няма нищо общо. 

Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, zhelev_48 said:

Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите.

Дообре, вярвай си каквото искаш, но към останалите колеги във форума, моля да се абстрахират от горното твърдение. Не карате двигател на Тойота... 🤣

Edited by Boyko23
Link to comment
Share on other sites

Преди 8 часа, Boyko23 написа:

Дообре, вярвай си каквото искаш, но към останалите колеги във форума, моля да се абстрахират от горното твърдение. Не карате двигател на Тойота... 🤣

ОК! Щом ти казваш, макар че от представителството на Литикс /сградата до КАТ ,от там си взех книжката на Н6,за която молих и теб,ама нейсе/ твърдят друго,но нямам намерение да споря точно с теб.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

След не много чудене и почти никакво разглеждане се сдобих и аз с един Hover H6, естествено с любезното съдействие и на Бойко. За сега се сработваме с машината. Все още се уча да включвам на 1-ва, да превключвам от 1-ва на 2-ра и от 3-та на втора. При последното действие, явно понякога свалям оборотите критично низко защото колата придърпва и се чува силен метален звук, като удар сякаш от зад. Но това за сега го свърших само 2-3 пъти. Иначе съм доволен. Като цяло смяната на скоростите си е интересно занимание. Като навъртя повече опит ще пиша пак.

Link to comment
Share on other sites

Вярно че автомобила е китайски ама скоростите са най китайски.Бързо превключване от 1 на 2 предавка при студена кутия без прехъркване е невъзможно трябва да се изчака малко за безпроблемнно вкючване, когато кутията загрее предавките стават горе доло нормални моятат е на 23000км и от сервиза все ме обеждават че ще става по добре след още изминали километри.  

Link to comment
Share on other sites

Абе явно проблема е по скоро в мен. Двама колеги с дизелаци я караха и те проблем с превключването нямат. А аз карам/карах Ксара Пикасо бензин.

Link to comment
Share on other sites

On 3/18/2020 at 10:31 AM, jeko33 said:

Вярно че автомобила е китайски ама скоростите са най китайски.Бързо превключване от 1 на 2 предавка при студена кутия без прехъркване е невъзможно трябва да се изчака малко за безпроблемнно вкючване, когато кутията загрее предавките стават горе доло нормални моятат е на 23000км и от сервиза все ме обеждават че ще става по добре след още изминали километри.  

Колега вярно ти казват от сервиза моят е на 64000км дизел определено след 40000 км нещата се промениха

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...