Gobi Публикувано 8 Февруари, 2020 Share Публикувано 8 Февруари, 2020 Здравейте колеги, насочил съм се към покупка на Hover H6/има няколко изгодни предложения в Мобиле/, но имам притеснения, че намирането на резервни части ще е трудно. Не вярвам обявените километри в обявите да са некоректни/намалени/. Та как стой въпроса с покупката на резервни части - официалният вносител и алиекспрес ли са основните доставчици. Извън асфалта ще излиза най-много на макадам. На година ще минава не-повече от 15-тина хиляди километра, основно градско в София. А и ако имате съвети съм готов да ги изслушам/прочета/ с удоволствие. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 9 Февруари, 2020 Share Отговорено 9 Февруари, 2020 Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мариян Отговорено 9 Февруари, 2020 Share Отговорено 9 Февруари, 2020 Колега какво е 100Ккм ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gobi Отговорено 10 Февруари, 2020 Автор Share Отговорено 10 Февруари, 2020 Най вероятно 100 000 км. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 10 Февруари, 2020 Share Отговорено 10 Февруари, 2020 13 hours ago, zhelev_48 said: Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно. Двигателя не е на Тойота, колега... Архитектурно прилича, но няма нищо общо. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gobi Отговорено 10 Февруари, 2020 Автор Share Отговорено 10 Февруари, 2020 Щом не е на Тойота, би трябвало и частите за него, особено дюзите, да са по-евтини. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 10 Февруари, 2020 Share Отговорено 10 Февруари, 2020 Преди 10 часа, Boyko23 написа: Двигателя не е на Тойота, колега... Архитектурно прилича, но няма нищо общо. Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 10 Февруари, 2020 Share Отговорено 10 Февруари, 2020 Преди 11 часа, Gobi написа: Най вероятно 100 000 км. +1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 11 Февруари, 2020 Share Отговорено 11 Февруари, 2020 (Редактирано) 14 hours ago, zhelev_48 said: Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите. Дообре, вярвай си каквото искаш, но към останалите колеги във форума, моля да се абстрахират от горното твърдение. Не карате двигател на Тойота... 🤣 Редактирано 11 Февруари, 2020 от Boyko23 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 11 Февруари, 2020 Share Отговорено 11 Февруари, 2020 Преди 8 часа, Boyko23 написа: Дообре, вярвай си каквото искаш, но към останалите колеги във форума, моля да се абстрахират от горното твърдение. Не карате двигател на Тойота... 🤣 ОК! Щом ти казваш, макар че от представителството на Литикс /сградата до КАТ ,от там си взех книжката на Н6,за която молих и теб,ама нейсе/ твърдят друго,но нямам намерение да споря точно с теб. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gobi Отговорено 13 Февруари, 2020 Автор Share Отговорено 13 Февруари, 2020 Колеги, явно тези коли са нечупливи. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gobi Отговорено 10 Март, 2020 Автор Share Отговорено 10 Март, 2020 След не много чудене и почти никакво разглеждане се сдобих и аз с един Hover H6, естествено с любезното съдействие и на Бойко. За сега се сработваме с машината. Все още се уча да включвам на 1-ва, да превключвам от 1-ва на 2-ра и от 3-та на втора. При последното действие, явно понякога свалям оборотите критично низко защото колата придърпва и се чува силен метален звук, като удар сякаш от зад. Но това за сега го свърших само 2-3 пъти. Иначе съм доволен. Като цяло смяната на скоростите си е интересно занимание. Като навъртя повече опит ще пиша пак. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мариян Отговорено 11 Март, 2020 Share Отговорено 11 Март, 2020 Колега докато се сработите с машината тя май ще е за Надин. Този автомобил нещо по различни ли са скоростите ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeko33 Отговорено 18 Март, 2020 Share Отговорено 18 Март, 2020 Вярно че автомобила е китайски ама скоростите са най китайски.Бързо превключване от 1 на 2 предавка при студена кутия без прехъркване е невъзможно трябва да се изчака малко за безпроблемнно вкючване, когато кутията загрее предавките стават горе доло нормални моятат е на 23000км и от сервиза все ме обеждават че ще става по добре след още изминали километри. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gobi Отговорено 18 Март, 2020 Автор Share Отговорено 18 Март, 2020 Абе явно проблема е по скоро в мен. Двама колеги с дизелаци я караха и те проблем с превключването нямат. А аз карам/карах Ксара Пикасо бензин. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan2010 Отговорено 23 Март, 2020 Share Отговорено 23 Март, 2020 On 3/18/2020 at 10:31 AM, jeko33 said: Вярно че автомобила е китайски ама скоростите са най китайски.Бързо превключване от 1 на 2 предавка при студена кутия без прехъркване е невъзможно трябва да се изчака малко за безпроблемнно вкючване, когато кутията загрее предавките стават горе доло нормални моятат е на 23000км и от сервиза все ме обеждават че ще става по добре след още изминали километри. Колега вярно ти казват от сервиза моят е на 64000км дизел определено след 40000 км нещата се промениха Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.