Jump to content
admin

Още снимки на Great Wall Voleex C30 + техническа информация и екстри

Recommended Posts

Voleex C30 е икономична семейна кола, с фокус върху практичността на дизайна, комфорта на шофиране и пътуване, което е подчертано с това, че пода в автомобила отзад е плосък, както и с наличието на безстъпкова автоматична транзмисия (CVT). Двигателя на автомобила е 1.5 литра (1497cc) GW4G15 DOHC, с максимална мощност 77kW/6000rpm (105 к.с.) и максимален въртящ момент 138Nm/4200rpm. Максималната скорост на автомобила е 170км/ч. Средния разход от автомобила по данни на Great Wall е едва 6.9л/100 километра, което го прави съвместим с Евро 4 стандарта за емисии.

 

Voleex C30 използва независимо предно окачване тип макферсон и торсионно задно окачване. Стандартните екстри включват предни и странични въздушни възглавници за шофьора и пътника до него, сигнализация за забравен поставен колан, чупещ волан, централно заключване, 4 електрически стъкла, радио с USB & MP3. В добавка към стандартните екстри, елитния модел включва електрически прибиращи се огледала, настройка на височината на фаровете от купето, мулти-функционален волан, електрически шибедах, електрически седалки и още много. DVD, GPS и Blue-tooth екстрите са опционални.

 

За китайския пазар Great Wall са дали изключително изгодна цена - стандартния модел струва 58 900 RMB (около 6350 EUR), а за модела с всички екстри цената може да достигне до 71 900 RMB (7800 EUR).

 

Друг ключов фактор за успеха на колата е предлаганата гаранция - 4 години или 150 000 км (което настъпи първо) и бонус 20 000 км безплатно обслужване, на всеки 5000 км!

 

Поста е превод от:

http://www.pakwheels.com/forums/cool-classic-cars-latest/138862-greatwall-voleex-c30-sedan-2010-a

 

--

 

 

Личното ми мнение е, че цените за локалния български пазар ще са малко по-високи от тези за локалния китайски пазар. Ако базовата версия струва 14-16 хил лева, а луксозната 18-20 хил лева това ще е убиец. Най-гола Дачия Логан струва у нас 13 хиляди и няма и фракция от екстрите на базовия модел, да не говорим, че е с 75кс 1.2 двигател, има само една въздушна възглавница за шофьора и няма дори най-обикновено радио - има само радио подготовка, така че да си купиш и лесно да си го сложиш.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростни кутии: ръчна 5 степенна или CVT (безстъпкова) със зададени 6 скорости в ръчен режим

Нива на оборудване: Стандарт, Лукс, Елит

 

Размери(mm): 4452?1705?1480

Междуосие(mm): 2610

Минимално разстояние до земята (mm): 155

Тегло (kg): 1125

Обем на багажника (L): 510

Резервоар (L): 40

 

Двигател модел: GW4G15

Тип на двигателя: 4-цилиндров, редови, водно охлаждан, DOHC VVT

Максимална мощност(Kw/rpm): 77/6000

Максимален въртящ момент(N.m/rpm): 138/4200

Стандарт на емисиите: Euro IV

Максимална скорост (Km/h): 175

Компресия: 10.5:1

 

Спирачки: Дискови на всички колела

Минимален диаметър на кръга при пълен завой (m): 10.8

Гуми: 185/65 R15

 

Оборудване и екстри:

 

Настройка на височината на фаровете

Предни и задни светлини за мъгла

Електрически шибедах

Ел. стъкла на всички прозорци

Електрически отопляеми седалки

Подглавниците на задните седалки се променят по височина

Шофьорската седалка се настройва в 6 посоки

Заден прозорец с отопление

Кожен волан с управление на аудио системата и вградено handsfree

ABS+EBD

Въздушни възглавници за шофьора и предния пътник

3-точкови задни колани

Отварянето на задните врати отвътре може да бъде забранено  (детска защита)

Имобилайзер на двигателя с парола

Парктроник

Антирефлектно огледало за задно виждане

Шофьорки сенник с огледалце в него

Осветление на багажника

Радио с USB MP3 като стандарт

Аудио с единично CD + MP3

 

*Екстрите варират според окомплектовката

 

 

----

 

Още снимки:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още снимки:

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Voleex C30 е икономична семейна кола, с фокус върху практичността на дизайна, комфорта на шофиране и пътуване, което е подчертано с това, че пода в автомобила отзад е плосък, както и с наличието на безстъпкова автоматична транзмисия (CVT). Двигателя на автомобила е 1.5 литра (1497cc) GW4G15 DOHC, с максимална мощност 77kW/6000rpm (105 к.с.) и максимален въртящ момент 138Nm/4200rpm. Максималната скорост на автомобила е 170км/ч. Средния разход от автомобила по данни на Great Wall е едва 6.9л/100 километра, което го прави съвместим с Евро 4 стандарта за емисии.

 

"Икономична" кола със среден/смесен разход на гориво от 6,9 л. ... Щом средният и разход е толкова, тогава градският и разход ще е ~ 8.6 л.

 

За съжаление не пише какво е теглото на колата.

 

Направих едно проучване.

 

База за сравнение:

 

- 135 к.с.;

- 99 kW;

- Работен обем (cm3) - 1368;

- Ниво на екологичност - Евро 5;

- Собствено тегло (kg) - 1170 (5 врати);

- Максимална скорост (km/h) 200;

 

Разход на гориво:

 

Градски цикъл - 7,3 l/100 km;

Извънградски цикъл - 4,6 l/100 km;

Смесен цикъл - 5,6 l/100 km.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно в статията на mobile.bg пише, че колите ще покриват Euro5. Това е превод на статия от сайт, не знам защо съм пропуснал да оставя референция, сега ще поправя тази грешка. Статията е от 2010та година и може да се отнася до по-стара версия на двигателя.

 

Твоите резултати за кой модел се отнасят?

 

А теглото го пише, не си прегледал добре поста:

 

Размери(mm): 4452?1705?1480

Междуосие(mm): 2610

Минимално разстояние до земята (mm): 155

Тегло (kg): 1125

Обем на багажника (L): 510

Резервоар (L): 40

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Техническите показатели, които писах като база за сравнение, са за друга марка автомобил, различен от този в статията (Voleex C30). Не я пиша марката, за да не се отчете като реклама ... ако имам позволение, ще я напиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че имаш позволение! Това е форум, за марка коли, които още не се произвеждат в България и почти ги няма внос. Тук сме се събрали предимно фенове на проекта - трудно е да се говори за фенове на колите, можем свободно да правим логични съпоставки, така и един потенциален клиент на Литекс Моторс ще може да прецени какво получава за парите си.

 

Принципно има двигатели с много по-добри показатели, въпроса е за колко скъп автомобил говорим? Например Dacia Sandero & Logan, които са пряк конкурент на Voleex, имат двигател 1.6 MPI 85кс (с 20% по-малка мощност) и този мотор има смесен разход 6.7л/100км.

 

Да кажем има Honda Civic хеч/седан с 1.6 двигател с подобна мощност и по-малък разход, но тя струва 30 000лв (двойно). А пък нов VW Golf със 105кс двигател (1.2 TSI) има комбиниран разхо 7.1 и пак струва около 30 000лв за базов модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих точни спецификации и нивата на оборудване, дадени от производителя:

 

technical_specifications.png

economy_and_dimensions.png

exterior_interior_safety.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още снимки, виждат се детайли на някои от екстричките на Voleex C30, които ги няма от горните, макар тези снимки да са от производителя и да са минати с Photoshop-а.

 

greatwallvoleex001.jpg

greatwallvoleex002.jpg

greatwallvoleex003.jpg

greatwallvoleex004.jpg

greatwallvoleex005.jpg

greatwallvoleex006.jpg

greatwallvoleex007.jpg

greatwallvoleex008.jpg

greatwallvoleex009.jpg

greatwallvoleex010.jpg

greatwallvoleex011.jpg

greatwallvoleex012.jpg

greatwallvoleex013.jpg

greatwallvoleex014.jpg

greatwallvoleex015.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам с нетърпение модела. На пръв прочит нямам никакви забележки по екстериора. Смело твърдя, че интериора е значителен + пред останалите бюджетни автомобили - визирам Dacia Logan и Renault Symbol.

 

Ако има и наистина атрактивна цена и изгоден вътрешен лизинг - не бих се замислил и за секунда, а ще купя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че имаш позволение! Това е форум, за марка коли, които още не се произвеждат в България и почти ги няма внос. Тук сме се събрали предимно фенове на проекта - трудно е да се говори за фенове на колите, можем свободно да правим логични съпоставки, така и един потенциален клиент на Литекс Моторс ще може да прецени какво получава за парите си.

 

С голямо закъснение пиша, а се оказа, че съм прескочил да видя темата. :D

 

Визирах модела: PUNTO EVO 1,4 16V MultiAir Turbo 135 к.с., Euro5-Start&Stop

 

Source: PUNTO EVO 1,4 16V MultiAir Turbo 135 к.с., Euro5-Start&Stop

 

Колко струва - не съм гледал.

 

Съпоставил съм техническите показатели на Punto EVO-то с Great Wall Voleex C30.

 

Но така поставени техническите показатели .... Punto EVO-то е безспорен победител по отношение на показателите си. Доколкото четох предната седмица, бензиновият му двигател е икономичен заради системата MultiAir и системата Start&Stop. И все пак е 135 к.с., което не е малко, защото:

 

[*]Градски цикъл - 7,3

[*]Извънградски цикъл - 4,6

[*]Смесен цикъл - 5,6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих информация за модела тук:

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/avtomobilyt-na-staro-fiat-punto-evo-14.html

 

Доста богато оборудване, количката изглежда чудесно, но в същото време струва 26 900лв за модела с базово оборудване (което е отново богато - малко по-богато от базовото на Voleex C30).

 

Сега не смятам, че е редно да сравняваме C30 и Punto Evo - като размер Voleex C10 е доста по-присъщ на Punto-то, освен това FIAT безспорно е отвърдена марка с история и с доста собствени технологии, също така това Punto може да се хареса на шофьори с повече спортен дух, не бих казал същото за Great Wall Voleex. И в крайна сметка двете са в различен ценови клас - Punto Evo е два пъти цената на китайския модел.

 

Между другото START/STOP системата не е мана небесна. Карал съм малко Hyundai i30 Blue, който е собственост на мой колега, с такава система - системата дава до 10-15% намален разход, но това важи най-вече на пролет и есен. Зимата ако е студено системата не работи, за да не ти изстива колата на светофарите и да можеш да се грееш (защото всички знаем, че един автомобил гори значително повече когато е студен), лятото като стане по-горещо пък като се изключва продължава да ти работи климатика на електромотор, който хаби акумулатора и после доакто си в движение алтернатора работи повече да навакса и повечето от ефекта на изключването по светофарите отпада. Но ако температурата е умерена (20тина градуса навън), нямаш нужда от климатик или парно и караш често в задръствания - ефекта е осезаем. Но само тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборудването не съм го оглеждал коя марка има по-по-по, единствено разходът на гориво ми направи впечатление, защото разликата между двата автомобила, само в този аспект, е огромна.

 

Общо взето Punto EVO-то и Great Wall Voleex C30 са идентични по габарити, но различни по разход на гориво.

 

Колкото до "Start&Stop" - не знаех тази малка подробност за зимата. Мерси, че сподели тази информация.

 

Него сайт за Punto-то и аз съм го чел. :P

 

 

Проблемът на Punto-то, гледайки техническите му характеристики без да съм го карал, е цената, че е доооста голяма за родните заплати. Да напомня друг факт, че в столицата заплатите са доста височки, в останалите градове заплатите са 2 пъти или 3 пъти поне по-ниски от тези в столицата. Така, че тези 27 000 лв. са непосилни за ... изобщо българина в България. Това е факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравняваш Евро5 двигател с Евро4. При първия получаваш по-малък разход, за повече пари както изяснихме. А между другото очаквам, че двигателя на Great Wall Voleex C30 ще е обновен, защото в Европа вече Евро5 е минималният стандарт, който автомобилите трябва да покриват. А статията за Voleex е от 2009та. Другото е, че в статията на mobile.bg за автомобилите на Great Wall пишеше, че колите им ще са с Евро 5 двигатели, както че ще се предлагат с фабрична газова уредба.

 

Освен това мисля че прочете спецификациите от към разход на Voleex C10. Колата не е много по-лека, със същия мотор е и много по-икономична (двигателя вече е Евро5). Така че може да се очаква, че и C30 ще е с разход малко по-висок от този на C10 заради разликата в теглото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това мисля че прочете спецификациите от към разход на Voleex C10. Колата не е много по-лека, със същия мотор е и много по-икономична (двигателя вече е Евро5). Така че може да се очаква, че и C30 ще е с разход малко по-висок от този на C10 заради разликата в теглото.

 

Дано, дано, защото иначе ако разхода на гориво не се намали, сами си удрят плесница. Впрочем дори с висок разход като сегашния, евентуален купувач на колата може да я избере заради по-ниската цена на колата, а това е вероятно техния коз. Дори при запазване на същия или частично намален разход на гориво, смятам, че те ще заложат на крайната цена да е ниска и да се продава колата. Това подозирам е стратегията им, но ще видим.

 

Жалко, че доста бавно се изграждат халетата и не са във фаза сглобяване на автомобил, който вече да се представя на българите. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборудването не съм го оглеждал коя марка има по-по-по, единствено разходът на гориво ми направи впечатление, защото разликата между двата автомобила, само в този аспект, е огромна.

 

Общо взето Punto EVO-то и Great Wall Voleex C30 са идентични по габарити, но различни по разход на гориво.

 

Колкото до "Start&Stop" - не знаех тази малка подробност за зимата. Мерси, че сподели тази информация.

 

Него сайт за Punto-то и аз съм го чел. :P

 

 

Проблемът на Punto-то, гледайки техническите му характеристики без да съм го карал, е цената, че е доооста голяма за родните заплати. Да напомня друг факт, че в столицата заплатите са доста височки, в останалите градове заплатите са 2 пъти или 3 пъти поне по-ниски от тези в столицата. Така, че тези 27 000 лв. са непосилни за ... изобщо българина в България. Това е факт.

...За 27000 се взима Голф 6, новата Астра и т.н. - все лидери и то в по-горен клас. Така, че Пунто Ево е неуместен за сравнение. Още повече, че не се знае цената на Voleex. Лично мое мнение е че ако цената му е равна или по-висока от тази на Дачия Логан много трудно ще се наложи на пазара пък макар и с хиляди екстри. Дачия прави автомобили от доста време, а пък за Рено - да не говорим. Живял съм доста време в Европа и видях Дачия как се наложи - най-ниска цена и добро качество. За разлика от България в Европейските страни Дачията се възприема вече като доста сериозна марка при бюджетните автомобили. Дано и GW последват успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...За 27000 се взима Голф 6, новата Астра и т.н. - все лидери и то в по-горен клас. Така, че Пунто Ево е неуместен за сравнение. Още повече, че не се знае цената на Voleex. Лично мое мнение е че ако цената му е равна или по-висока от тази на Дачия Логан много трудно ще се наложи на пазара пък макар и с хиляди екстри. Дачия прави автомобили от доста време, а пък за Рено - да не говорим. Живял съм доста време в Европа и видях Дачия как се наложи - най-ниска цена и добро качество. За разлика от България в Европейските страни Дачията се възприема вече като доста сериозна марка при бюджетните автомобили. Дано и GW последват успех.

 

Това пък сравнение е неуместно и извадено от контекста на досегашната дискусия. Дискусията започна със сравняване разхода на гориво с други автомобили. Сега покажете разхода на гориво на Golf 6 и го наложете в дискусията. Съпоставете му разхода с разхода на гориво на досегашните изброени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...За 27000 се взима Голф 6, новата Астра и т.н. - все лидери и то в по-горен клас. Така, че Пунто Ево е неуместен за сравнение. Още повече, че не се знае цената на Voleex. Лично мое мнение е че ако цената му е равна или по-висока от тази на Дачия Логан много трудно ще се наложи на пазара пък макар и с хиляди екстри. Дачия прави автомобили от доста време, а пък за Рено - да не говорим. Живял съм доста време в Европа и видях Дачия как се наложи - най-ниска цена и добро качество. За разлика от България в Европейските страни Дачията се възприема вече като доста сериозна марка при бюджетните автомобили. Дано и GW последват успех.

 

Това пък сравнение е неуместно и извадено от контекста на досегашната дискусия. Дискусията започна със сравняване разхода на гориво с други автомобили. Сега покажете разхода на гориво на Golf 6 и го наложете в дискусията. Съпоставете му разхода с разхода на гориво на досегашните изброени.

Ами виж данните на Голф6 Блу Моушън или на Новият Форд Фокус, или на Тойота Приус, или на Смарт, или на Шеви Волт, или на Тесла ако става на въпрос за разход на гориво. Темата е за малолитражен, бюджетен автомобил който ще се произвежда в България ( GW Voleex), а не за разход на гориво, нито пък за Фиат Пунто Ево

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...За 27000 се взима Голф 6, новата Астра и т.н. - все лидери и то в по-горен клас. Така, че Пунто Ево е неуместен за сравнение. Още повече, че не се знае цената на Voleex. Лично мое мнение е че ако цената му е равна или по-висока от тази на Дачия Логан много трудно ще се наложи на пазара пък макар и с хиляди екстри. Дачия прави автомобили от доста време, а пък за Рено - да не говорим. Живял съм доста време в Европа и видях Дачия как се наложи - най-ниска цена и добро качество. За разлика от България в Европейските страни Дачията се възприема вече като доста сериозна марка при бюджетните автомобили. Дано и GW последват успех.

 

Пич, ти сериозно ли? Качвал ли си се в Дачия? Карал ли си такава? 'Щото аз имам един Логан служебен 2010-та година на 10000км  и е пълно дърво...а струва над 15к нов мисля. На 20 години съм и никога, ама никога не съм имал проблеми с кръста - е с тая кола като мина 200-300км днес и ми се е*ава мамата...и кръст ме боли, и врат ме боли...УЖАС. Да не говорим, че пластмасовия интериор е от по-скапан материал отколкото кутията на въздушния филтър на BMW E36-цата ми '94 набор...CD-то някакво на Blaupunkt, което дори MP3 не чете, да не говорим, че телефонът ми вади по-добър звук. За какво качество говорим?

И така, темата е за Voleex-а, нека да не се разводнява прекалено. ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ама ти какво очакваш за тези пари. Защото за 15к лв другата алтернатива за нова кола е Фабия, при това също толкова опоскана. Пропускаш също, че на тема корозия Дачията е много близо до старите Опели. Но нека да не спамим в темата.

Във всички случаи колицата е много приятна и ще пожъне невероятен успех ако се позиционира ценово м/у Дачия и Шкода Фабия, защото това са двата еталона за приличен автомобил за малко пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровейки се из руските сайтове намерих цените за С30  от 330хил. руб. до 400хил. за най-високото ниво(кожен салон,шибедах, CVT), това в лева прави от 15 850 до 19 200(в Китай 16 900лв.) . Като се има предвид ,че в Русия май автомобилите са по-скъпи от тук , ако пуснат този модел у нас ще избият рибата с тази китайска Тойота Корола .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина това е страхотно. Не говорим за България, GWM ще има възможност да установи позиции в цяла източна Европа, а може би да вземе и част от дяла на бюджетните автомобили в западна Европа, в страните, които не произвеждат автомобили. В страни като Италия, Германия, Франция, Испания - цените на марките произвеждани локално са много ниски, а хората са свикнали да купуват собаствено производство.

 

Иначе можеш ли да споделиш и някакви линкове към руските сайтове, които си видял? Би било чудесно да са налични за всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност това не е нова информация

http://chinacar.su/catalog/item3402.html

За сега не мога да намеря цени на магазин , но това вероятно се дължи на факта, че още не са сглобили в Таганрог от този модел , ето какво и колко се сглобява там . Чак сега през април говорят, че започват  С30.

http://koul.be/tagaz/

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки , че в моделната гама на официалният сайт на ТаГаз още няма С30 при основният им дилър вече има цена 419900руб. което прави точно 19 000 лева. за високо ниво на оборудане. Интересното е ,че излиза не като GW а като марката TaGaz .

http://torgmash-avto...c-30/price.html

http://www.forexticket-bg.com/bg/currency/converter-RUB-BGN

Ако и у нас цената е около тази ще е голям хит на пазара.

Редактирано от nikid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, сигурен ли си че са същите?

 

Защото гледам, че има ТаГаз Ц-10, ама няма нищо общо с Волекс Ц-10...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×