Kmetas 0 Публикувано 12 Март, 2018 Здравейте, колеги. Имам грейт уолл хувър 5 със следния проблем. Светна ми на таблото 4wd, а бутона е на 2h. Като се пробвам да го превключа не помръдва и няма никакъв звук. Някой, който е имал същия проблем, ако е възможно да сподели горчивия опит. На една тъжна песен съм да изляза и да го залея с нафта и да му драсна клечката на джипа. Толкова чупливи машини не съм карал,ама кефа цена няма. Ще ви бъда благодарен за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimirr 12 Отговорено 12 Март, 2018 Започвам с уговорката,че каквито и експерименти да правиш с бутоните трябва да си на място,на свободна и с натиснат съединител. 1 вариант Най-точно,евтино и лесно ще се разбере ако се закачи на диагностика!! 2 вариант е изследователски при който сменяш елементи на посоки докато отстраниш проблема т.е. време + не малко пари. Това,че свети 4WD дали не е фалшива "тревога" защото ако се е включило двойното физически в това сухото време ще скапеш раздатката,но ти би трябвало да си усетил тежкия волан в завой и маневра ако е преминала на 4WD на сухо. Ако си стои физически на 2WD,а само индикатора ти показва 4WD може да са доста неща: -модул 4WD -датчик на раздатката - следи дали автомобила е в движение и ако е дефектирал и дава инфо на модула,че колата е в движение нормално е да не можеш да превключиш. -ел. отечка,шейтан машинка. -най-лесно е дефектирал бутона на 4WD т.е. да дава инфо на модула,че бутона е натиснат постоянно и по тази причина да не можеш да превключиш,но едва ли. Трябва да изследваш т.е. почни от лесните неща като разкачиш бутона 4WD за начало,на раздатката има доста букси,прегледай ги,напръскай с контактен и така последователно по веригата,но ще ти трябва канал за целта. Ако не постигнеш резултат по трудния начин отиваш на диагностика и ще те светнат за проблема. Ти си решаваш по кой път да тръгнеш!! На 4L включва ли или си стои само на 4WD или 2WD и то не какво свети а на кой режим реално работи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kmetas 0 Отговорено 13 Март, 2018 Благодаря за съветите. Почвам ги подред пък да видим. Преди 3 дни натисках бутоните и палих и угасях и се оправи, вчера пак се скапа и вече не иска да захапи. Реално мисля че работи на 2wd, ама след един завой взе да вие предницата за 3 сек. Не се превключва на 4 L. Днес ще я закачим на диагностика, дано намерят проблема,че трудно някой има такава диагностика, за този модел тоест. Да е изгорял някой бушон едва ли. Преди още като натисна бутона и цъка под жабката нещо и се сменяха, сега няма звук. Ще пиша какво е станало днес. Ако все пак някой е имал същия проблем ще се радвам да сподели. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimirr 12 Отговорено 13 Март, 2018 (Редактирано) Там са двата електронни модула и за това ги чуваш,бушон едва ли - третия от дясно на ляво на най-горния ред от тези които са в купето ,но ако е той изгасва всичко. Модулите са два и са закрепени с винтове към купето в страни на жабката на колата. Развиваш,сваляш,откачаш буксите и ги отваряш. Има капачета които "обикалят" буксата,махаш ги и издърпваш платката с клещи обикновено - гледай за нагоряло по платките. Ако са като слънце не е от там. Насочи се към датчиците и контактите по машинките. Не зная от кой град си ,но ако имате представител би трябвало да могат да го четат без проблем. Успех!! Ако е категорично на 2ВД не бързай с частите след диагностиката,че нашите не познават парите - всичко го има в алиекспрес,просто ще почакаш малко. Редактирано 13 Март, 2018 от Krasimirr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kmetas 0 Отговорено 14 Март, 2018 (Редактирано) Колеги, оказа се че е модулът. Имал три режима на работа. На единия отказал да работи и затова си стои зацепен. С две думи за смяна ама като му дойде времето. Така че ако на някой му се развалят копчетата, това е един от основните проблеми. Благодаря ви за съветите. Редактирано 14 Март, 2018 от Kmetas Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kan4o 18 Отговорено 14 Март, 2018 Виж един добър инженер по електроника и ще ти го оправи....чаркулаците са стотинки....Или е чип или полупроводников елемент..да не говора за прост кондензатор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zhelev_48 2 Отговорено 20 Март, 2018 (Редактирано) Вчера ми светна чека,така от раз. Откачих акумулатора,загасна,карах нормално в един момент подадох рязко газ и той пак светна.Колата си върви нормално,разхода е в границите на моето каране. Единственото нещо е че, ауспуха ми е пробит някъде и промени звука, особенно пърпорене. Ясно ще трябва да се ходи на диагностика,но да попитам има ли начин да направя самодиагностика? Редактирано 20 Март, 2018 от zhelev_48 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kmetas 0 Отговорено 20 Март, 2018 Колега, и аз така бях. Модулът е почнал да сдава багажа. Аз ходих в сервиз на грейт уолл, оправиха го ама вече чека не работи, казаха че трябва да сменя модула, ако искам да ми свети на таблото. Обикновена диагностика не хваща 4х4, само в сервиза им. Отделно ми смениха накладките, защото се оказа че чек за тях не работи също и това също било проблем за 4х4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
snipi 2 Отговорено 25 Март, 2018 На мене ми "падна"големия катализатор(Н5)и ми свети чека,нека си свети,колата си върви нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове