Jump to content

Минусови джанти


snipi

Recommended Posts

Кой с колко минуса кара ,съответно цолаж и размер на гумата,аааа и лифт.Аз съм с лифт на окачването 5 см и боди лифт 5,бщо 10см и 235х85 х 16 с ЕТ -40, задират и отпред и отзад,при пълен волан.Заканил съм им се да ги набутам и после ще пиша къде ,как и колко интрвенция е нужна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 215 / 90 r15 78см високи, никакъв лифт нямам, но съм махнал калобраните и не опират, но аз съм с h3, мисля че са по-големи арките на калниците. ( поръчал съм амове и пружини ) и ще я вдигна с около 5см, ще покажа снимки. Джантите ми са от паджеро - ет12

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Текущ размерТова показва калкулатора за гуми, т.е. 45 мм по големи и несъвместими....за това удрят и трябва да се свалят корите на калниците, а и скороста се изменя, да не говорим за ъглова скорост и тежест..За мен риска е  голям да се натоварват полуоски и лагери...
Текущ диаметър724мм Нов диаметър769мм Разлика45мм 6% Показание при 100km/h94км/h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,ама тия рискове се поемат.Не се поема риска,след лифт,да се търкулнеш,без предупреждение.Предупреждението е крена в завои,който те информира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11.11.2017 г. at 1:44 PM, vencibull said:

Аз съм с 215 / 90 r15 78см високи, никакъв лифт нямам, но съм махнал калобраните и не опират, но аз съм с h3, мисля че са по-големи арките на калниците. ( поръчал съм амове и пружини ) и ще я вдигна с около 5см, ще покажа снимки. Джантите ми са от паджеро - ет12

И аз в момента съм с паджеровски Жанти   на Жипа -12,но съм Н5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, snipi said:

Да,ама тия рискове се поемат.Не се поема риска,след лифт,да се търкулнеш,без предупреждение.Предупреждението е крена в завои,който те информира.

При джанти -12 разширяваш стойката на колата с общо 5.6см, ако слагаш гуми по-широки от 235 още ще разшириш. Правилото е - колкото нагоре толкова настрани. При 10см лифт и 6-7 разширяване си почти в фабричните граници, като сложиш и по-добрите амове не мисля че е толкова страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Здравейте, нов член съм на Форума. От 1 месец карам Hover 5 /2010 год. Колата е изработена за Италианския пазар и от там е вкарана.  Купих я без резервна гума, така е карана и от предишния собственик. Въпросът ми е следния: От къде мога да купя джанта за този модел , освен от Дилърите на Great Wall=

Редактирано от TERZO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, TERZO написа:

Здравейте, нов член съм на Форума. От 1 месец карам Hover 5 /2010 год. Колата е изработена за Италианския пазар и от там е вкарана.  Купих я без резервна гума, така е карана и от предишния собственик. Въпросът ми е следния: От къде мога да купя джанта за този модел , освен от Дилърите на Great Wall=

Защо ти е резервна гума. Аз карам така без гума вече 3години,имам течност за спукана гума и компресор за всеки случай. Имам карта на СБА и ако спукам гума(досега ни ми се е случвало) викам пътна помощ давам му гумата и ми я прави и връща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, zhelev_48 said:

Защо ти е резервна гума. Аз карам така без гума вече 3години,имам течност за спукана гума и компресор за всеки случай. Имам карта на СБА и ако спукам гума(досега ни ми се е случвало) викам пътна помощ давам му гумата и ми я прави и връща.

Въпроса е меко казано странен но ще отговоря какво ми се случи на мен:
Цепиш гума, нямаш резервна, в планината си.
Ще ти кажа и как реших проблема - чаках приятел 4 часа да дойде, щото си мислех че не ми трябва резервна :)
Винаги се случва така, че като не си подготвен тогава стават нещастията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех резервна гума ,защото с пяната за залепване трябва да има и компресор,което е разход горе долу колкото една гума с джанта ,а ако я срежеш гумата някъде няма да ти помогне тази пяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6-та година карам без резервна гума...имам си и 2 флакона пяна, компресор, скъп метален и комплект за залепване на гуми -шила и фитили от суров каучук. Това по пътя да спукаш тази гума, дето е с протектор 6 мм и още толкова дебела е почти невероятна. А да я срежеш можеш само на офффффроуд. Един единствен път започна да издиша предна дясна и тя се оказа с телче от касетка отстрани на борда. И все пак бай бабо да не те срещне мечка . тогава ще се мисли....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Вторите джанти за зимните гуми ги взех от гумаджииница в Княжево- 2 години стоят даже не знаеше за каква кола са. Обявата бе в ОЛХ..... и така има остава търсене...

Редактирано от Kan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

След използване на флакон с пяна,гумата се изхвърля.Пяната така залепва и полепва вътре,че е невъзможно да се почисти и съответно да се балансира гумата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 11.11.2017 г. at 13:44, vencibull написа:

Аз съм с 215 / 90 r15 78см високи, никакъв лифт нямам, но съм махнал калобраните и не опират, но аз съм с h3, мисля че са по-големи арките на калниците. ( поръчал съм амове и пружини ) и ще я вдигна с около 5см, ще покажа снимки. Джантите ми са от паджеро - ет12

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...