Krasimirr Отговорено 25 Юни, 2017 Share Отговорено 25 Юни, 2017 (Редактирано) Визуално е този , но от снимката не става ясно какво е закрепването към камбаната на скоростната кутия. Ако е с един болт /6мм по спомен/това трябва да е. Иначе конектора и датчика са тези на вид. Руснаци предупреждават че,"оказалась датчика дпкв, оба с одинаковой маркировкой, один 500 Ом, второй 900 Ом, эксперимент показал, что с дпкв 500 Ом двигатель не заводится, с толкача поначалу норм, но потом появляются провалы и жуткое троение, при замене на родной 900 Ом все отлично. На пакете 500 Ом написано SMW250129 hover h3, на пакете 900 Ом написано great wall SMW250129 - экcперимент проводил на Н5 ". Поздрави, Редактирано 25 Юни, 2017 от Krasimirr Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 25 Юни, 2017 Share Отговорено 25 Юни, 2017 за този 100% Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan T Отговорено 26 Юни, 2017 Share Отговорено 26 Юни, 2017 Колега sergi,Krasimirr е посочил правилният датчик,аз самият съм го сменял,запалването и динамиката на Ховъра се подобриха значително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 26 Юни, 2017 Автор Share Отговорено 26 Юни, 2017 И аз сега трябва да търся моя да е 500 Ом_а.Така ли излиза? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 26 Юни, 2017 Share Отговорено 26 Юни, 2017 Серги, в по-горния пост цитирания руснак пише, че с 500 омовия не е работел като хората жипа, като е сложил 900 се е оправило. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 27 Юни, 2017 Автор Share Отговорено 27 Юни, 2017 (Редактирано) Ivan T,този датчик от кой магазин или фирма си го взел? Днеска намерих един до друг магазините на фирмите "Ауто Хит","Елит Кар" и "Ауто1","Евро07". Този номер SMW250129 не го намират като номенклатура,даже в едната фирма провериха в каталога на " Балкан Стар" и там не го намират като номенклатура. Редактирано 7 Юли, 2017 от sergi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 27 Юни, 2017 Share Отговорено 27 Юни, 2017 Колега,ето към днешна дата актуална цена на ламбда сонда https://www.aliexpress.com/item/4-Wire-Car-Rear-Lambda-Probe-Oxygen-O2-02-Sensor-For-HAVAL-H3-H5-H6-GREAT/32809106921.html?spm=2114.01010208.3.204.fI2tkS&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10065_10151_10068_10304_10136_10137_10060_10302_10155_10062_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_100031_10099_10103_5320014_10102_10096_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10119_10080_10082_10081_10110_519_10111_10112_10113_10114_10182_10078_10079_5260014_10073_10123_10120_10189_142-10120,searchweb201603_16,ppcSwitch_5&btsid=f3e887ae-d232-4b01-9504-a9e481818402&algo_expid=038e0523-e8c7-42cc-8849-2793550ddea7-27&algo_pvid=038e0523-e8c7-42cc-8849-2793550ddea7 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 8 Юли, 2017 Share Отговорено 8 Юли, 2017 Фирмения сервиз е и на ВРС м Дружба 1 отиваш и ити помагат.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 8 Юли, 2017 Автор Share Отговорено 8 Юли, 2017 Ами Кънчо,нали вчера точно при тях минах лично с джипа и ми казаха,че не могат да ми помогнат,занимават се само с "BRC" и ми казаха да се обадя в офиса им в Пловдив.Там казаха,че евентуално управителя ще може но ще е яко дебнене за пролука,защото се занимават само с тяхната марка.Но първо да си сменя датчика на коляновия вал и ламбда сондата и тогава да им се обаждам. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 8 Юли, 2017 Share Отговорено 8 Юли, 2017 Фирмения сервиз е и на ВРС м Дружба 1 отиваш и ити помагат....Значи и те са се научили на лесно...напиши на е-майла на фирмата производител и нека те да те пратят във техен сервиз. След като те са им дали правата нямат право да отказват....напиши им е-майл. Разкатават те за да не работят. С техните БРС лесно бръкнеш с отверката и айде 30 лева.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 11 Юли, 2017 Share Отговорено 11 Юли, 2017 Ето го датчика. Взех го от Нипартс. За съжаление не мога да кажа има или няма разлика, че монтьора ми е зарит с коли Днес уж трябва да я направи, че ми изпищя и помпата на съединитела По каталозите излиза от Хюндай, Киа, Митсубиши. Въведеш ли номера в гугъл го намира веднага. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 12 Юли, 2017 Share Отговорено 12 Юли, 2017 On 11.07.2017 г. at 10:49 AM, nork said: Ето го датчика. Взех го от Нипартс. За съжаление не мога да кажа има или няма разлика, че монтьора ми е зарит с коли Днес уж трябва да я направи, че ми изпищя и помпата на съединитела По каталозите излиза от Хюндай, Киа, Митсубиши. Въведеш ли номера в гугъл го намира веднага. ВНИМАНИЕ!!!! ДАТЧИКА НЕ СТАВА!!!!! Кабел, букса, форма са същите, но е 1 см по дълъг Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 12 Юли, 2017 Автор Share Отговорено 12 Юли, 2017 Колега Nork днеска го смених датчика в сервиза.Датчика е от Митцубиши,но на кутията са лепнали етиkет със сигнатура на GW с надпис SMW250129G.Ще се опитам да отлепя етикета на GW,за да видя евентуално какъв е надписа на етикета под него на Митцубиши.На стария ми датчик беше блокирало цъкалото.Взеха ми 38 лв. за смяна,диагностика и пътен тест.Сега вече ми остана грешката само за ламбда сондата.Между другото монтиора ми каза,че били 2 бр. ламбда сонди на нашия модел.Доколкото разбрах от обясненията му едната е някъде горе при двигателя,а другата е отдолу.На мен ми е отишла тази отдолу. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 13 Юли, 2017 Share Отговорено 13 Юли, 2017 Здравей, да сондите са две ,едната може да я видиш като вдигнеш капака и погледнеш изпускателния колектор точно където се събират четирите тръби в една. Тази сонда е важна да работи както трябва, тя следи гориво-въздушната смес . Втората сонда е под колата точно след катализатора , тя следи дали ти е наред катализатора.Ако втората ламда ти е прецакана може да доведе до грешно подаване на данни и от там до загуба на мощност,висок разход и др. Може да я изключиш софтуерно и да не ти дава ядове въобще. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 14 Юли, 2017 Share Отговорено 14 Юли, 2017 Ники,дай инфо как я изключи софтуерно,че с тези кодирани компове е голяма еротика. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan T Отговорено 14 Юли, 2017 Share Отговорено 14 Юли, 2017 Ivan T,този датчик от кой магазин или фирма си го взел? Днеска намерих един до друг магазините на фирмите "Ауто Хит","Елит Кар" и "Ауто1","Евро07". Този номер SMW250129 не го намират като номенклатура,даже в едната фирма провериха в каталога на " Балкан Стар" и там не го намират като номенклатура. Извинявай за късното включване-виждам че си си свършил работа.ДПКВ го взех от Митвас-Дружба,85лв+10лв за обучение на датчика и триене на грешката. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 15 Юли, 2017 Share Отговорено 15 Юли, 2017 20 hours ago, Krasimirr said: Ники,дай инфо как я изключи софтуерно,че с тези кодирани компове е голяма еротика. Здравей, моята я изключих софтуерно като качих нова програма писана от руска тунинг фирма. Аз купих целия пакет последни програми за Hover H2 , H3 , H5. Ако ми пратиш снимка на номера на ЕКУ-то мога да видя дали имам и за твоито ЕКУ. Програматора и програмата съм ги купил легално за доста пари ,така че няма опасност от повреждане на ЕКУ-то. Преди да запиша новата програма ,свалям старата и се записва и ако нещо не ти хареса се връща старата. Аз,писах на няколко тунинг фирми в БГ но нямат нищо за нашите автомобили. И си купих от русия всичко. Понеже махнах катализаторите ми светна втората ламбда ,качих програма която изключи втората ламбда и подобри вървенето при ниските обороти,вече няма придърпване и замисляне на ниски обороти,разхода си е същия в зависимост от стилът на каране. Номера на ЕКУ-то се намира под него и трябва да развиеш четири болта за да го обърнеш към теб. Прикачам снимка за да се види как изглежда номера. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 15 Юли, 2017 Share Отговорено 15 Юли, 2017 Здравей Ники, Снимка ще мога да направя утре , но се съмнявам че ще мога да я кача тук с тези ограничения. За всеки случай дай мейл или вайбър. Поздрави, Красимир Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 18 Юли, 2017 Share Отговорено 18 Юли, 2017 Здравей Серги, Има ли някакъв ефект в/у работата на автомобила подмяната на датчика на коляновия вал т.е. по-добре,по-зле,никакво подобрение. Изчезна ли нещо от нещата от които бе споменал в темата или не.........................и т.н. Поздрави, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 25 Юли, 2017 Автор Share Отговорено 25 Юли, 2017 (Редактирано) Краси,след смяната подобрение не видях.Динамиката си е същата.Разхода поне засега съм го карал само 2 пъти,но не виждам да ми се намалява.При първото каране не усетих при първоначално тръгване да придърпва,но при второто го усетих пак.Има промяна в знак минус по отношение на оборотите на празен ход.Преди държеше около 800 оборота и много рядко ми гаснеше на празен ход.Докато сега при празен ход оборотите започнаха да играят и обикновенно варират между 500-600,при което колата гасне много по често.В някой случай оборотите са межу 600-700 и тогава въпреки варирането не гасне.Но още не мога да хвана кога точно и защо един път е на 600-700 оборота а друг път 500-600 оборота. Редактирано 25 Юли, 2017 от sergi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 25 Юли, 2017 Автор Share Отговорено 25 Юли, 2017 Колега Nork,а ти какво направи със твоя датчик? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 26 Юли, 2017 Share Отговорено 26 Юли, 2017 Този от снимката го върнах, а сега си чакам "оригиналният китайски" да пристигне. Може би до средата на август ще е тук за да го сменя Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 27 Юли, 2017 Автор Share Отговорено 27 Юли, 2017 Колега Nork,ако е до средата на Август пак добре.Ти от "Али Експрес" ли го поръча?Поне ще ти излезне по евтино спрямо моя..Аз моята ламбда сонда ем ще я плащам на 'хубава цена',ем още малко ще станат 40 дена от както съм я поръчал при вносителя.По повод на датчика за коляновия вал се сетих,че преди да взема моя джип гледах още един.Него съм го палил 2 пъти и една проба в двора на автокъщата.На него също му светеше чека.След като купих моя го засякох същия в друга автокъща но вече с регистрация..Но вече при палене на него му играеха оборотите на празен ход,но много повече от на мен сега.Някъде между 200-300 оборота.И съотвеетно беше много по зле.Продавача каза,че му е сменяван датчика на коляновия вал.Сега аз ли си въобразявам,че и на двата джипа след смяна на датчика започнаха да им играят оборотите или причината за тази игра е друга. Това вече вие ще кажете,които сте по знаещи. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 27 Юли, 2017 Share Отговорено 27 Юли, 2017 ДА,от Алито е цената му беше 13 евра.По номера на товарителницата вече пътува насам За оборотите не би трябвало щом е сменен - това в общи линии е последна фаза преди да се скапе съвсем датчика и ще гасне в движение като за да я запалиш трябва почивка от 10на минути. Като сменя моя ще дам обратна връзка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 28 Юли, 2017 Share Отговорено 28 Юли, 2017 On 15.07.2017 at 9:44 AM, Niki.A. said: Здравей, моята я изключих софтуерно като качих нова програма писана от руска тунинг фирма. Аз купих целия пакет последни програми за Hover H2 , H3 , H5. Ако ми пратиш снимка на номера на ЕКУ-то мога да видя дали имам и за твоито ЕКУ. Програматора и програмата съм ги купил легално за доста пари ,така че няма опасност от повреждане на ЕКУ-то. Преди да запиша новата програма ,свалям старата и се записва и ако нещо не ти хареса се връща старата. Аз,писах на няколко тунинг фирми в БГ но нямат нищо за нашите автомобили. И си купих от русия всичко. Понеже махнах катализаторите ми светна втората ламбда ,качих програма която изключи втората ламбда и подобри вървенето при ниските обороти,вече няма придърпване и замисляне на ниски обороти,разхода си е същия в зависимост от стилът на каране. Номера на ЕКУ-то се намира под него и трябва да развиеш четири болта за да го обърнеш към теб. Прикачам снимка за да се види как изглежда номера. Малко се разми тази тема,но колега Ники ,ето и моето ECU да видим какво ще излезе Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.