Dacce123 Публикувано 13 Ноември, 2016 Share Публикувано 13 Ноември, 2016 Хора имам страшно много нужда от помощ ! Имам страхотен проблем с електричеството от нищото халогените ,таблито и габаритите спряха да светят кабели бушони всичко е наред проверено но .... не става и не става някакви идеи мнения ! Или евентуално ако някой разполага с схема ще съм благодарна ! Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 9 Август, 2017 Share Отговорено 9 Август, 2017 Хайде да допълня темата и аз ,надявам се ,че някой ще отговори.При мен изчезнаха преден и заден габарит,стопа свети.Препипал съм всички бушони и релета които предполагам ,че са за това.Смених и предния габарит с нова крушка да не би да оказва влияние,няма ефект,само няма с какво да заменя задния.Помагайте с идеи и възможности Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 9 Август, 2017 Share Отговорено 9 Август, 2017 Забравих да спомена ,че проблема е само в дясната страна ,от ляво всичко си свети Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 9 Август, 2017 Share Отговорено 9 Август, 2017 4 hours ago, kriss1 said: Хайде да допълня темата и аз ,надявам се ,че някой ще отговори.При мен изчезнаха преден и заден габарит,стопа свети.Препипал съм всички бушони и релета които предполагам ,че са за това.Смених и предния габарит с нова крушка да не би да оказва влияние,няма ефект,само няма с какво да заменя задния.Помагайте с идеи и възможности Привет, колега. Интересното е, че при изгорял преден габарит не свети и задния, т.е. много е вероятно след като са “вързани“ заедно и си сменил предния да е изгорял задния (той е LED и “гасне“ постепенно) - разбира се докато не спре да свети. При мен е тръгнал заден ляв стоп - вече свети по-слабо. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 9 Август, 2017 Share Отговорено 9 Август, 2017 On 13.11.2016 г. at 8:14 PM, Dacce123 said: Хора имам страшно много нужда от помощ ! Имам страхотен проблем с електричеството от нищото халогените ,таблито и габаритите спряха да светят кабели бушони всичко е наред проверено но .... не става и не става някакви идеи мнения ! Или евентуално ако някой разполага с схема ще съм благодарна ! Поздрави Може би това ще ти помогне. hover_electric_05.pdf Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 9 Август, 2017 Share Отговорено 9 Август, 2017 Е разбира се има и сервизи за подобни проблеми. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 9 Август, 2017 Share Отговорено 9 Август, 2017 За такава масова повреда би трябвало някой плюс да се е "изгубил". Контактен спрей на всички видими букси по инсталацията в купето и извън него. Ако няма ефект с допълнителен плюс трябва да светнат. Ако и тогава не светне нищо - магия!! В сервиз никой няма да си играе да разглобява и да проследява схема - просто ще пуснат един плюс към ключа на фаровете и това ще е. Относно левите габарити - байпас/плюс/ от десните и си готов ако ти омръзне да ги търсиш . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 10 Август, 2017 Share Отговорено 10 Август, 2017 10 hours ago, Krasimirr said: За такава масова повреда би трябвало някой плюс да се е "изгубил". Контактен спрей на всички видими букси по инсталацията в купето и извън него. Ако няма ефект с допълнителен плюс трябва да светнат. Ако и тогава не светне нищо - магия!! В сервиз никой няма да си играе да разглобява и да проследява схема - просто ще пуснат един плюс към ключа на фаровете и това ще е. Относно левите габарити - байпас/плюс/ от левите и си готов ако ти омръзне да търсиш десните . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 10 Август, 2017 Share Отговорено 10 Август, 2017 С помощ от братските сайтове ,моя проблем е решен.Според тях ,а вече и според мен,сваля се клемата на акумулатора ,изчаква се не по малко от минута,след като се постави пак ,сменява се крушката на габарита и чудо,всичко работи нормално.Според тях е сработила някаква защита и колкото и да сменявам габарита няма да стане без тази игра с акумулатора.Не знам дали е наистина така ,но при мен помогна.Преди това правих опити само със смяна на габарита и нямаше ефект. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 10 Август, 2017 Share Отговорено 10 Август, 2017 Т.е. първо откачаш и след 3-5мин. закачаш акумулатора и сменяш крушката ,а не в обратен ред - магия!! Това инфо е полезно защото рано или късно всеки ще му се наложи тази игра - благодаря!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 10 Август, 2017 Share Отговорено 10 Август, 2017 Да колега,първо откачваш акумулатора и изчакваш,закачваш след това сменяш крушката и след това включваш светлините за да видиш дали работи.С една дума става на изключени светлини,защото на включени има опасност при слагането на крушката да изгори на момента и да сработи пак тази някаква защита и се губи ефекта.Мен ми звучеше малко невероятно,но при мен се получи,къде е тази защита и каква е не зная.Преди тази гимнастика ,смених един път габарита,прегледах всички бушони и макар ,че бяха здрави ги подмених(след като от сервиза ми казаха ,че вероятно е изгорял стопа и трябва нов),след това смених релето за светлините,свалих стопа ,макар ,че нищо не видях и така след четене по руските сайтове се стигна до гореописаното 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwhover Отговорено 22 Ноември, 2017 Share Отговорено 22 Ноември, 2017 Здравейте колеги, от моя опит по ръчкането за изгорели светлини на H5, мога да споделя че системата не е проста като на Москвич. Изглежда ЕКУ-то измерва линиите и следи за отворена/късо, когато засече нещо такова, не включва съответното реле. Управляват се заедно преден/заден леви габарити, осветление на табелата, преден/заден десни габарити и т.н. Аз имах драма при изгаряне и смяна на крушка, не светеха левите габарити. Предният бях сменил с LED, явно консумацията беше твърде малка. След като смених заден габарит с халоген, светна, но не веднага, а след като дадох на контакт и ЕКУ-то си мина успешно проверките. Странното е че през OBDII не съобщаваше за грешка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dargov Отговорено 19 Ноември, 2018 Share Отговорено 19 Ноември, 2018 Здравейте колеги, имам същия проблем. Днес след работа, както си стоях в работеща кола, неволно натиснах бутона за халогените отляво на волана. Таблото угасна. Викам си, край сега изгоряха крушките на фаровете. Обаче не. Имам къси и дълги светлини. Габарите не светят,таблото и в задната част на колата нищо не свети. Дори светлината за регистрационния номер. Стопа свети. Потърсих във форума и направих операцията със сваляне на плюсовата клема на акумулатора. Изчаках даже повече от 5 минути. Закачих я отново - нищо. Вече беше станало тъмно, пък и нямам резервни крушки. Искам да попитам за този модел крушките стандартни ли са или са по-специфични? Просто не знам какво стана. Два месеца вече го карам тоя ховер къв. Как стана така отведнъж. Между другото сега си спомням, че преди около 2 седмици единия габарит не светеше, но ако написаното във форума, че са взаимно свързани е вярно, то и другия не трябваше да свети, а той светеше. Дали в тая кола всичко не е на една верига, че като изгори нещо всичко спира да свети? Лампите в купето си светят, просто нямам идея дали този бутон за халогените нещо не даде на късо? Моля ако някой има идея да помага. Благодаря предварително на отзовалите се. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 20 Ноември, 2018 Share Отговорено 20 Ноември, 2018 Преди 14 часа, Dargov написа: Здравейте колеги, имам същия проблем. Днес след работа, както си стоях в работеща кола, неволно натиснах бутона за халогените отляво на волана. Таблото угасна. Викам си, край сега изгоряха крушките на фаровете. Обаче не. Имам къси и дълги светлини. Габарите не светят,таблото и в задната част на колата нищо не свети. Дори светлината за регистрационния номер. Стопа свети. Потърсих във форума и направих операцията със сваляне на плюсовата клема на акумулатора. Изчаках даже повече от 5 минути. Закачих я отново - нищо. Вече беше станало тъмно, пък и нямам резервни крушки. Искам да попитам за този модел крушките стандартни ли са или са по-специфични? Просто не знам какво стана. Два месеца вече го карам тоя ховер къв. Как стана така отведнъж. Между другото сега си спомням, че преди около 2 седмици единия габарит не светеше, но ако написаното във форума, че са взаимно свързани е вярно, то и другия не трябваше да свети, а той светеше. Дали в тая кола всичко не е на една верига, че като изгори нещо всичко спира да свети? Лампите в купето си светят, просто нямам идея дали този бутон за халогените нещо не даде на късо? Моля ако някой има идея да помага. Благодаря предварително на отзовалите се. Имаш изгоряла лампипна някъде! Така преди 2 месеца изгорял габарит ме побърка да ровя какво ли не тъй като съм вързал и дневни светлини, а копчето седи само на "ауто". Прегледай дали всичко свети и смени крушката със същата, не ледове. Там им е малка консумацията и трябва съпротивление. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dargov Отговорено 20 Ноември, 2018 Share Отговорено 20 Ноември, 2018 Благодаря за отговора. Мисля, че знам къде е проблема вече. Днес забелязах че левия стоп не свети. Предполагам трябва да се свали изцяло за да се смени крушката. За всеки случай ще откача акумулатора и ще го закача отново и тогава ще слагам новата крушка. Дано да се окаже това! Още веднъж благодаря! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dargov Отговорено 8 Декември, 2018 Share Отговорено 8 Декември, 2018 Колеги, да споделя при мен как се реши проблема. Видях, че имам изгоряла крушка на левия стоп. Сменихме я, но отново таблото, габаритите и рег. номера не светеха. Проверихме всички други крушки, оказа се и един габарит изгорял. Сменихме го и него - пак нищо. Прегледахме бушоните под капака, има един на който пише Tail light, или нещо от сорта, вероятно става дума за задната част на колата, беше изгорял, сменихме го и УРА всичко свети. Вероятно този бушон управлява освен задните, и предните габарити. Сега всичко е Ок. Весели празници! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwhover Отговорено 13 Декември, 2018 Share Отговорено 13 Декември, 2018 (Редактирано) Да, предните и задните габарити са свързани в общи вериги - една за леви и една за десни. Закономерно е да са на един бушон. Мерси за информацията. Редактирано 13 Декември, 2018 от gwhover Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cna Отговорено 15 Декември, 2019 Share Отговорено 15 Декември, 2019 Здравейте, гледам че темата е за електрически проблеми. Отскоро съм собственик на Н5, не ми свети третия стоп и габаритите над задния номер. Като прочетох, че някои светлини са свързани в групи и изгоряла крушка гаси няколко светлини, реших да попитам преди да започна "голямото ровене". Ще ми е необходим съвет/предложение от къде да започна да гледам. Благодаря предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwhover Отговорено 29 Януари, 2020 Share Отговорено 29 Януари, 2020 Бих свалил декоративната пластмаса горе на задната врата горе при третия стоп и бих хвърлил едно око дали са ОК крушки, ако да - напреженията и дали кабелите, които преминават през маншоните от купето към вратата не са се повредили. Там поне се разглобява лесно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cna Отговорено 1 Февруари, 2020 Share Отговорено 1 Февруари, 2020 На 29.01.2020 г. at 13:04, gwhover написа: Бих свалил декоративната пластмаса горе на задната врата горе при третия стоп и бих хвърлил едно око дали са ОК крушки, ако да - напреженията и дали кабелите, които преминават през маншоните от купето към вратата не са се повредили. Там поне се разглобява лесно. Благодаря колега. Оправих го точно по същия начин, но тъй като нямах отговор не съм писал в темата... След проверка на всички връзки си тръгна... Дано да е полезно на някой за напред Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.