Recommended Posts

Хора имам страшно много нужда от помощ ! Имам страхотен проблем с електричеството от нищото халогените ,таблито и габаритите спряха да светят кабели бушони всичко е наред проверено но .... не става и не става някакви идеи мнения ! Или евентуално ако някой разполага с схема ще съм благодарна ! Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да допълня темата и аз ,надявам се ,че някой ще отговори.При мен изчезнаха преден и заден габарит,стопа свети.Препипал съм всички бушони и релета които предполагам ,че са за това.Смених и предния габарит с нова крушка да не би да оказва влияние,няма ефект,само няма с какво да заменя задния.Помагайте с идеи и възможности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена ,че проблема е само в дясната страна ,от ляво всичко си свети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, kriss1 said:

Хайде да допълня темата и аз ,надявам се ,че някой ще отговори.При мен изчезнаха преден и заден габарит,стопа свети.Препипал съм всички бушони и релета които предполагам ,че са за това.Смених и предния габарит с нова крушка да не би да оказва влияние,няма ефект,само няма с какво да заменя задния.Помагайте с идеи и възможности

Привет, колега.

Интересното е, че при изгорял преден габарит не свети и задния, т.е. много е вероятно след като са “вързани“ заедно и си сменил предния да е изгорял задния (той е LED и “гасне“ постепенно) - разбира се докато не спре да свети.

При мен е тръгнал заден ляв стоп - вече свети по-слабо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 13.11.2016 г. at 8:14 PM, Dacce123 said:

Хора имам страшно много нужда от помощ ! Имам страхотен проблем с електричеството от нищото халогените ,таблито и габаритите спряха да светят кабели бушони всичко е наред проверено но .... не става и не става някакви идеи мнения ! Или евентуално ако някой разполага с схема ще съм благодарна ! Поздрави

Може би това ще ти помогне.

hover_electric_05.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е разбира се има и сервизи за подобни проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такава масова повреда би трябвало някой плюс да се е "изгубил".

Контактен спрей на всички видими букси по инсталацията в купето и извън него.

Ако няма ефект с допълнителен плюс трябва да светнат.

Ако и тогава не светне нищо - магия!!

В сервиз никой няма да си играе да разглобява и да проследява схема - просто ще пуснат един плюс към ключа на фаровете и това ще е. 

Относно левите габарити - байпас/плюс/ от десните и си готов ако ти омръзне да ги търсиш . 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, Krasimirr said:

За такава масова повреда би трябвало някой плюс да се е "изгубил".

Контактен спрей на всички видими букси по инсталацията в купето и извън него.

Ако няма ефект с допълнителен плюс трябва да светнат.

Ако и тогава не светне нищо - магия!!

В сервиз никой няма да си играе да разглобява и да проследява схема - просто ще пуснат един плюс към ключа на фаровете и това ще е. 

Относно левите габарити - байпас/плюс/ от левите и си готов ако ти омръзне да търсиш десните . 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С помощ от братските сайтове ,моя проблем е решен.Според тях ,а вече и според мен,сваля се клемата на акумулатора ,изчаква се не по малко от минута,след като се постави пак ,сменява се крушката на габарита и чудо,всичко работи нормално.Според тях е сработила някаква защита и колкото и да сменявам габарита няма да стане без тази игра с акумулатора.Не знам дали е наистина така ,но при мен помогна.Преди това правих опити само със смяна на габарита и нямаше ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. първо откачаш и след 3-5мин. закачаш акумулатора и сменяш крушката ,а не в обратен ред - магия!!

Това инфо е полезно защото рано или късно всеки ще му се наложи тази игра - благодаря!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега,първо откачваш акумулатора и изчакваш,закачваш след това сменяш крушката и след това включваш светлините за да видиш дали работи.С една дума става на изключени светлини,защото  на включени има опасност при слагането на крушката да изгори на момента и да сработи пак тази някаква защита и се губи ефекта.Мен ми звучеше малко невероятно,но при мен се получи,къде е тази защита и каква е не зная.Преди тази гимнастика ,смених един път габарита,прегледах всички бушони и макар ,че бяха здрави ги подмених(след като от сервиза ми казаха ,че вероятно е изгорял стопа и трябва нов),след това смених релето за светлините,свалих стопа ,макар ,че нищо не видях и така след четене по руските сайтове се стигна до гореописаното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване