Jump to content

Електрически


Dacce123

Recommended Posts

Хора имам страшно много нужда от помощ ! Имам страхотен проблем с електричеството от нищото халогените ,таблито и габаритите спряха да светят кабели бушони всичко е наред проверено но .... не става и не става някакви идеи мнения ! Или евентуално ако някой разполага с схема ще съм благодарна ! Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Хайде да допълня темата и аз ,надявам се ,че някой ще отговори.При мен изчезнаха преден и заден габарит,стопа свети.Препипал съм всички бушони и релета които предполагам ,че са за това.Смених и предния габарит с нова крушка да не би да оказва влияние,няма ефект,само няма с какво да заменя задния.Помагайте с идеи и възможности

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, kriss1 said:

Хайде да допълня темата и аз ,надявам се ,че някой ще отговори.При мен изчезнаха преден и заден габарит,стопа свети.Препипал съм всички бушони и релета които предполагам ,че са за това.Смених и предния габарит с нова крушка да не би да оказва влияние,няма ефект,само няма с какво да заменя задния.Помагайте с идеи и възможности

Привет, колега.

Интересното е, че при изгорял преден габарит не свети и задния, т.е. много е вероятно след като са “вързани“ заедно и си сменил предния да е изгорял задния (той е LED и “гасне“ постепенно) - разбира се докато не спре да свети.

При мен е тръгнал заден ляв стоп - вече свети по-слабо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 13.11.2016 г. at 8:14 PM, Dacce123 said:

Хора имам страшно много нужда от помощ ! Имам страхотен проблем с електричеството от нищото халогените ,таблито и габаритите спряха да светят кабели бушони всичко е наред проверено но .... не става и не става някакви идеи мнения ! Или евентуално ако някой разполага с схема ще съм благодарна ! Поздрави

Може би това ще ти помогне.

hover_electric_05.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такава масова повреда би трябвало някой плюс да се е "изгубил".

Контактен спрей на всички видими букси по инсталацията в купето и извън него.

Ако няма ефект с допълнителен плюс трябва да светнат.

Ако и тогава не светне нищо - магия!!

В сервиз никой няма да си играе да разглобява и да проследява схема - просто ще пуснат един плюс към ключа на фаровете и това ще е. 

Относно левите габарити - байпас/плюс/ от десните и си готов ако ти омръзне да ги търсиш . 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Krasimirr said:

За такава масова повреда би трябвало някой плюс да се е "изгубил".

Контактен спрей на всички видими букси по инсталацията в купето и извън него.

Ако няма ефект с допълнителен плюс трябва да светнат.

Ако и тогава не светне нищо - магия!!

В сервиз никой няма да си играе да разглобява и да проследява схема - просто ще пуснат един плюс към ключа на фаровете и това ще е. 

Относно левите габарити - байпас/плюс/ от левите и си готов ако ти омръзне да търсиш десните . 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С помощ от братските сайтове ,моя проблем е решен.Според тях ,а вече и според мен,сваля се клемата на акумулатора ,изчаква се не по малко от минута,след като се постави пак ,сменява се крушката на габарита и чудо,всичко работи нормално.Според тях е сработила някаква защита и колкото и да сменявам габарита няма да стане без тази игра с акумулатора.Не знам дали е наистина така ,но при мен помогна.Преди това правих опити само със смяна на габарита и нямаше ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. първо откачаш и след 3-5мин. закачаш акумулатора и сменяш крушката ,а не в обратен ред - магия!!

Това инфо е полезно защото рано или късно всеки ще му се наложи тази игра - благодаря!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега,първо откачваш акумулатора и изчакваш,закачваш след това сменяш крушката и след това включваш светлините за да видиш дали работи.С една дума става на изключени светлини,защото  на включени има опасност при слагането на крушката да изгори на момента и да сработи пак тази някаква защита и се губи ефекта.Мен ми звучеше малко невероятно,но при мен се получи,къде е тази защита и каква е не зная.Преди тази гимнастика ,смених един път габарита,прегледах всички бушони и макар ,че бяха здрави ги подмених(след като от сервиза ми казаха ,че вероятно е изгорял стопа и трябва нов),след това смених релето за светлините,свалих стопа ,макар ,че нищо не видях и така след четене по руските сайтове се стигна до гореописаното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги,

от моя опит по ръчкането за изгорели светлини на H5, мога да споделя че системата не е проста като на Москвич. Изглежда ЕКУ-то измерва линиите и следи за отворена/късо, когато засече нещо такова, не включва съответното реле. Управляват се заедно преден/заден леви габарити, осветление на табелата, преден/заден десни габарити и т.н. Аз имах драма при изгаряне и смяна на крушка, не светеха левите габарити. Предният бях сменил с LED, явно консумацията беше твърде малка. След като смених заден габарит с халоген, светна, но не веднага, а след като дадох на контакт и ЕКУ-то си мина успешно проверките. Странното е че през OBDII не съобщаваше за грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте колеги, имам същия проблем. Днес след работа, както си стоях в работеща кола, неволно натиснах бутона за халогените отляво на волана. Таблото угасна. Викам си, край сега изгоряха крушките на фаровете. Обаче не. Имам къси и дълги светлини. Габарите не светят,таблото и в задната част на колата нищо не свети. Дори светлината за регистрационния номер. Стопа свети. Потърсих във форума и направих операцията със сваляне на плюсовата клема на акумулатора. Изчаках даже повече от 5 минути. Закачих я отново -  нищо. Вече беше станало тъмно, пък и нямам резервни крушки. Искам да попитам за този модел крушките стандартни ли са или са по-специфични? Просто не знам какво стана. Два месеца вече го карам тоя ховер къв. Как стана така отведнъж. Между другото сега си спомням, че преди около 2 седмици единия габарит не светеше, но ако написаното във форума, че са взаимно свързани е вярно, то и другия не трябваше да свети, а той светеше. Дали в тая кола всичко не е на една верига, че като изгори нещо всичко спира да свети? Лампите в купето си светят, просто нямам идея дали този бутон за халогените нещо не даде на късо? Моля ако някой има идея да помага. Благодаря предварително на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Dargov написа:

Здравейте колеги, имам същия проблем. Днес след работа, както си стоях в работеща кола, неволно натиснах бутона за халогените отляво на волана. Таблото угасна. Викам си, край сега изгоряха крушките на фаровете. Обаче не. Имам къси и дълги светлини. Габарите не светят,таблото и в задната част на колата нищо не свети. Дори светлината за регистрационния номер. Стопа свети. Потърсих във форума и направих операцията със сваляне на плюсовата клема на акумулатора. Изчаках даже повече от 5 минути. Закачих я отново -  нищо. Вече беше станало тъмно, пък и нямам резервни крушки. Искам да попитам за този модел крушките стандартни ли са или са по-специфични? Просто не знам какво стана. Два месеца вече го карам тоя ховер къв. Как стана така отведнъж. Между другото сега си спомням, че преди около 2 седмици единия габарит не светеше, но ако написаното във форума, че са взаимно свързани е вярно, то и другия не трябваше да свети, а той светеше. Дали в тая кола всичко не е на една верига, че като изгори нещо всичко спира да свети? Лампите в купето си светят, просто нямам идея дали този бутон за халогените нещо не даде на късо? Моля ако някой има идея да помага. Благодаря предварително на отзовалите се.

Имаш изгоряла лампипна някъде! Така преди 2 месеца изгорял габарит ме побърка да ровя какво ли не тъй като съм вързал и дневни светлини, а копчето седи само на "ауто".

Прегледай дали всичко свети и смени крушката със същата, не ледове. Там им е малка консумацията и трябва съпротивление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Мисля, че знам къде е проблема вече. Днес забелязах че левия стоп не свети. Предполагам трябва да се свали изцяло за да се смени крушката. За всеки случай ще откача акумулатора и ще го закача отново и тогава ще слагам новата крушка. Дано да се окаже това! Още веднъж благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги, да споделя при мен как се реши проблема. Видях, че имам изгоряла крушка на левия стоп. Сменихме я, но отново таблото, габаритите и рег. номера не светеха. Проверихме всички други крушки, оказа се и един габарит изгорял. Сменихме го и него - пак нищо. Прегледахме бушоните под капака, има един на който пише Tail light, или нещо от сорта, вероятно става дума за задната част на колата, беше изгорял, сменихме го и УРА всичко свети. Вероятно този бушон управлява освен задните, и предните габарити. Сега всичко е Ок. Весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, предните и задните габарити са свързани в общи вериги  - една за леви и една за десни. Закономерно е да са на един бушон. Мерси за информацията.

Редактирано от gwhover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,

гледам че темата е за електрически проблеми. Отскоро съм собственик на Н5, не ми свети третия стоп и габаритите над задния номер.

Като прочетох, че някои светлини са свързани в групи и изгоряла крушка гаси няколко светлини, реших да попитам преди да започна "голямото ровене".

Ще ми е необходим съвет/предложение от къде да започна да гледам.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Бих свалил декоративната пластмаса горе на задната врата горе при третия стоп и бих хвърлил едно око дали са ОК крушки, ако да - напреженията и дали кабелите, които преминават през маншоните от купето към вратата не са се повредили. Там поне се разглобява лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.01.2020 г. at 13:04, gwhover написа:

Бих свалил декоративната пластмаса горе на задната врата горе при третия стоп и бих хвърлил едно око дали са ОК крушки, ако да - напреженията и дали кабелите, които преминават през маншоните от купето към вратата не са се повредили. Там поне се разглобява лесно.

Благодаря колега.

Оправих го точно по същия начин, но тъй като нямах отговор не съм писал в темата...

След проверка на всички връзки си тръгна...

Дано да е полезно на някой за напред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...