Jump to content

Окончателни цени на Voleex C10 след изчерпване на Great Edition, опция за ESP


Boyko23

Recommended Posts

Не виждам някой да те спира да си купиш фабиа или каквато искаш друга кола. Това че не харесваш нещо си е твой проблем. Прочетохме ти вече мнението че колите не струват, затова спри да пишеш, ясен си ни на всичките. Вече сигурно пети ник си регистрираш тук за да плюеш. Ами изтъркаха ти се лафовете и идеите вече така че хайде моля ти се върви да плюеш някъде другаде. Форуми на марки колкото си щеш. А ако не ти харесват - направи си блог, например "Аз плювача" и си плюй в него каквото си искаш и колкото си искаш.

 

Аман от хейтъри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не виждам някой да те спира да си купиш фабиа или каквато искаш друга кола.

 

 

Това и аз се опитвам да кажа :) Че при тези цени има и много др. коли...

 

 

Прочетохме ти вече мнението че колите не струват...

За тия пари - ОПРЕДЕЛЕНО!

 

 

Вече сигурно пети ник си регистрираш тук за да плюеш.

Може лесно да се провери по ИП, че НЯМАМ втори/трети/пети ник :)

 

 

 

 

Аман от хейтъри.

 

Не бъркай дискусията с хейта...Това е форум все пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама какви са тези 60кс. това да не е количка за голф , после тук са компилирани всички екстри за модела , примерно дадени са два размера гуми , не вярвам да се продава с 8 гуми , пише и за автоматична DSG кутия ESP , та кое точно оборудване струва 18098лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Колега, това съм го копирал от сайта на Шкода...ако искаш можеш сам да се информираш ;) Пък може вече и с 12 гуми да ги продават, нямам идея ;)

 

Аз се чудя дали да подпомогна икономиката на ФРГ....

 

promo-head.jpg

Стандартно FLY оборудване:

 

4 врати с предни и задни ел. стъкла; Климатична инсталация "Climatic"; Радио-CD MP3 плейър „RCD 210” с 4 високоговорителя; Фарове за мъгла с допълнително осветление в завой; Централно заключване; Eлектрохидравлично сервоуправление; Регулируем волан в дълбочина и височина; Регулиране седалката на водача по височина; Брони в цвета на купето; Две предни въздушни възглавници; Комбинирани странични и тип "Завесни" въздушни възглавници отпред; ABS/EBD.

 

Среден разход на гориво: 3,8-5,9 л./100 км. Емисии на СО 2: 99-139 г/км.

Редактирано от SteeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пише , че мотора е 60кс.?

Кой нормален човек в БГ ще си купи кола 60кс. бе колега , може би само някои фирми за градско ползване!?!?Нали като пуснеш климатика и трябва да буташ ?

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не те знам кой си и от къде се пръкна :) ама:

1. такова ниво на оборудване "Амбиенте", шкода нямат, имат Амбишън.

2. Това ниво на оборудване за 60 коня двигател с 20% отстъпка е 21 000 лв (без 10-15 лв).

3. 86 коня двигател с това оборудване е 23 600 лв., volex-a е с 97, коня двигател при шкода най-близкия модел като мощност е 105 коня и струва 25 480 лв. което я прави около 7 000 лв. по скъпа от С10 и то на промоционални цени с 20% само за налични автомобили.

4. Чакам сега да дойде новия дето ще каже какви изгодни оферти имат Хюндай за тестовите си коли дето имат 25 000 км. пробег ... на 1-ва .. хайде мерси!

5. Проблема на роувър Маестро не е лоша маркетингова и ценова стратегия, проблемите им бяха съвсем други. Те се опитаха да продават морално остарели машини (просто разглобиха един завод в англия и го хвърлиха тук). Все едно рено да се опитват да пробият на пазара в момента с .. "рено 5", или шкода с шкода 120Л, не става, не сме такива балъци. Освен това имаше уникален проблем с прехвърлянето на английската документация от инчова система в милиметрова, от там се появиха много некачествени серии, които просто унищожиха продукта, да не говорим, че самия период (средата на 90-десете) години бе такъв, че няма кой да извади такива пари, а лизинговите схеми бяха .. абе бяха... абе направо ги нямаше

 

И за да не кажеш че говоря наизуст, ето http://www.skoda-aut...ia_02122011.pdf

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не те знам кой си и от къде се пръкна :) ама:

1. такова ниво на оборудване "Амбиенте", шкода нямат, имат Амбишън.

 

Да, добре... Я виж тук - http://abs.euratec-auto.eu/Public/home.aspx

 

 

не те знам кой си и от къде се пръкна ама:

 

2. Това ниво на оборудване за 60 коня двигател с 20% отстъпка е 21 000 лв (без 10-15 лв).

 

 

Сигурно е така. ама от Шкода друго казват - http://abs.euratec-auto.eu/Public/home.aspx

 

 

 

3. 86 коня двигател с това оборудване е 23 600 лв., volex-a е с 97, коня двигател при шкода най-близкия модел като мощност е 105 коня и струва 25 480 лв. което я прави около 7 000 лв. по скъпа от С10 и то на промоционални цени с 20% само за налични автомобили.

 

 

Моторизацията на ШКОДА (ВАГ) не мисля да я сравнявам с ГУ, ДЖИЛИ и подобни.....

 

 

 

4. Чакам сега да дойде новия дето ще каже какви изгодни оферти имат Хюндай за тестовите си коли дето имат 25 000 км. пробег ... на 1-ва .. хайде мерси!

 

 

До сега съм дал пример само с ФАБРИЧНО НОВИ автомобили....;)

 

 

 

5. Проблема на роувър Маестро не е лоша маркетингова и ценова стратегия, проблемите им бяха съвсем други. Те се опитаха да продават морално остарели машини (просто разглобиха един завод в англия и го хвърлиха тук). все едно рено да с еопитват да пробият на пазара в момента с .. "рено 5", или шкода с шкода 120Л, нестава, не сме такива балъци. освен това имаше иникален проблем с прехвърлянето на английската документация от инчова система в мелиметрова, от там се появиха много некачествени серии, които просто унищожиха продукта, да не говорим че самия период (средата на 90-десете) години бе такъв че няма кой да извади такива пари, а лизинговите схеми бяха .. абе бяха... абе направо ги нямаше

 

Аз за проблемите на РОУВЪР съм се информирал от КАПИТАл, но явно ти знаеш повече от тях ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа, говориме за изостаналите бройки от преди 2008 година ли?:) абе момче... не гледай "специални оферти" то в хранителния магазин "специални оферти" са на стоки с изтекал срок на годност (добре де, 2 дни преди това) и само погледни какво пиша за "цена" - 22 296лв... ауууу.... тези "маркетингови" трикове за 12 бройки коли, които гледаме да разкараме на всяка цена са ми до болка известни. така си купих моята(преди 10-тина години), на такава оферта и се оказа че това са автомобили които са междинни серии между два модела и ела да видиш за какво търсене на резервни части идва реч, от 2 модела стратери които слагат на моята , валео или бош, моята е с мицубиши, има 5 модела на филтри за копето, 4 модела, спирачни дискове, 3 модела маслени филтри, 5 модела свещи, 3 модела амортисьори, 48 модела компютри, 3 модела бензинови помпи, и като отидох на диагностика в оторизирания сервиз, поради голямото разнообразие на компютри немогат да ми направат диагностика, та чаках 2 седмици, да дойде специален софтуер. хайде нема нужда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това се опитах да му кажа с предишния си пост ама то чукчи писатель, не читатель ... Тук е форум на ГУ ... като не ти харесват - не чети и не пиши ... като искаш голф, върви на техния форум и си пиши колкото искаш...

 

Заради такива като тоя писател си заминаха ценни хора от тоя форум!

 

С риск да се повторя - аман от хейтъри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано успеят! ;)

Аз лично съм в "шок" от цените на Волекс-а в първия пост на темата :)

Изчаквах доста време да си купя и аз "Мейд ин Ловеч", но ...май ще е "Мейд ин Волфсбург" ;)

Дано обаче само мен да са ме загубили. като клиент ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяите и още един съществен фактор към цената - хомологация N1, ако я регистрираш на фирма си въстановяваш 20% ДДС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май беше точно такава преди някой да я превърне в тема за цени на шкода, фоклсваген и какво ли още не!

 

Няма как да разбереш каква е цената на един продукт без да го сравниш с аналози....Апропо, една цена, самa по себе си, не значи нищо ;)

Редактирано от SteeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера как няколко души тук във форума яростно се опитват да убедят останалите, че едва ли не уолитата за нищо не стават.Ще минат две,три години и то ще си покаже колко са качествени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марката не е от тази есен на пазара. Даже и в България има продадени бройки и преди 2011.

Според мен цените са адекватни. Най-малкото се плаща мито, защото всичко се вкарва от Китай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Според мен цените са адекватни. ..

 

Е как са адекватни?

Те дори Дачия са по-привлекателни....да не говорим за европейските производители, които също имат "промоции" и са в този ценови диапазон (на Волекса)....;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак измислици ... сравнявате волекс в топ оборудване с друга марка в най-ниското и ниво на оборудване. Некоректно е и не е правилно (най-малкото).

 

И аз очаквах цените да са по-ниски, но все пак те могат да бъдат постигнати с въвеждането на по-малки мотори, правителствени програми за стимулиране на родното производство, както в румъния - връщаш 3 стари коли за претопяване - взимаш дачия с няколко хиляди по-евтино и т.н.

 

Никой от нас не е Ванга и не може да каже какъв ще е резултата от цялата работа, ама нека поне веднъж гледаме положително на нещата. Не знам на вас не ви ли писна от всичкия негативизъм в милата ни татковина - на мен вече ми писна. Сума ти и хора плюеха дачия, ама вижте ги колко са много по пътищата ... същото беше преди години и с корейските марки, а улиците са пълни с тях.

 

Стига хейтърстване!

  • Upvote 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разчистих огромното количество спам.Също и пак конспирациите и новия световен ред.Дали сме свобода на спам теми,постарайте се да си обсъждате там истории от сорта на,защо роувър не успяха,Бербатов дали ще вкара и дали Али Раза ще сплоти семейството си !

  • Upvote 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GW стреснаха доста от дилърите на корейски, чешки и румънски lowcost марки

Нормално е периодично да се появява някой от тия дилъри с рефрена "исках GW, ама ми е много скъп и за тия пари ще си взема ........ от разпродажбата на предишния модел с мотор 1.1. 55кс и екстри като запалка и лампа в багажника"

 

То не бяха Aveo, Rio, Logan, Фабия ....

Voleex e 7000 бона под най-евтините аналози като двигател и оборудване. Има по-богато оборудване и 5 години гаранция.

Като добавим и стабилна сервизна мрежа и бърза доставка на резервни части....

нормално е на някои да им припарва под краката

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Voleex e 7000 бона под ....

 

От Ауди са в шок...Волекс е 30 бона по-евтин от техния аналог ;)

 

 

 

Като добавим и стабилна сервизна мрежа и бърза доставка на резервни части....

нормално е на някои да им припарва под краката

 

Сервизна мрежа ?!? Те дилъри нямат във всички областни градове още.... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

От Ауди са в шок...Волекс е 30 бона по-евтин от техния аналог ;)

 

Това не променя факта че Voleex е с 7000лв по-евтин от най-евтините аналози

 

 

 

 

 

Сервизна мрежа ?!? Те дилъри нямат във всички областни градове още....

 

Доста добре си проучил, да не си в бранша като чистач в някои от конкурентите :bootyshake:

 

 

я виж тук:

Дилърска мрежа

БлагоевградБургасВарнаВелико ТърновоГабровоДобричЛовечМонтанаПазарджикПловдивРусеСанданскиСливенСофияСтара ЗагораХасково

Ямбол

И това за няколко месеца. Яко ще припари на някои вносители на скъпи кашони. Скоро ги чакаме тук всичките да се оплакват

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Muf, много нападаш инакомислещите, това не говори добре за теб...

Ако погледнем нещата реално, Шкода Фабия 1,2 /105 к.с е наистина около 7К лева по-скъпа от Волиикс, което не е кой знае каква разлика. Но получаваш добре познат наистина качествен продукт, с резервни части на нормални цени.

Какво знаем за Волиикс-а? Ами много, много малко, за да можем да го хвалим, още по-малко да хвалим сервизната им мрежа, резервните части...нека почакаме, след година-две, когато много от колите ще са на 50К км, и ще имат нужда от това онова сервизиране.

Тогава да говорим, сега е смешно да се тупаме в гърдите с дори и не-българска кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако погледнем нещата реално, Шкода Фабия 1,2 /105 к.с е наистина около 7К лева по-скъпа от Волиикс, което не е кой знае каква разлика.

 

Прав си 7000 лева не са толкова много, но я си го сметни в проценти и като се има предвид, че това са бюджетни автомобили (хората търсят нещо евтино с долу горе добро качество) мислиш ли, че хората няма да се замислят, защото това си е разлика от 30-40% в цената между двата автомобила. Да вземем за пример две вафли едната струва 20 ст. другата 60 ст. (40ст. не са много пари секи ги има), но всъщност едната вафла е 3 пъти по скъпа от другата, а може за някои хора тази от 20 стотинки да е дори по- вкусна.

 

А това, че Шкода е доказана марка не го имам за +, защото GW също е доказана марка това, че досега не са продавали автомобили в Европа (изкл. Италия ) не означава, че Фабия е по- добра кола.

Да речем, че разликата е в цената е 35% (не съм я смятъл ) мислиш ли, че фабия ще се чупи 35% по-малко ? При тази скромна разлика в цената според мойто скромно мнение разликата в цената на частите ще е подобна или те ще ги доставят 35% по- бързо затова са по- скъпи ?

 

И общо взето исках да кажа, че в този ценови диапазон 7000 е огромна разлика.

  • Upvote 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...