Jump to content

Great Wall Hover H6


kamus11
 Share

Recommended Posts

От август месец на пазара в Китай ще бъде достъпен новия компактен SUV - Great Wall Hover H6. Този модел бе представен като експонат и на автосалона в София и ясно можеше да се види, че е разположен в сегмента на Toyota Rav4 и по нищо не отстъпва на японския модел, поне що се отнася до изработката и дизайна. На местните пазари Н6, ще се предлага с нов 1.5 литров бензинов, турбо агрегат чиято мощност е 134к.с. Успоредно с него ще се предлагат и по-големи 2.0 и 2.4 литрови атмосферни агрегати, като задвижването ще бъде 4х2 или 4х4. За пазарите извън китайската република е предназначен и турбо дизелова версия, но за нея информация ще има в края на тази година. За сега не се съобщава дали този модел има вероятност да бъде произвеждан и в България, но ако не друго, то най-вероятно в близко бъдеще Н6, ще се предлага и на българския пазар, като очакваната цена за версията с две задвижващи колела е около 25 000лв с ДДС.1.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Всъщност очаква се точно този модел да се произвежда в България , а Н5 да е от внос , поне това е информацията за сега . Иначе е в сегмента на Rav4( и според мен е с по-добър дизайн) и Captiva . Дизелът с автоматична кутия ще е безпорен  хит , а и  1,5 Турбо бензин  ,също  .

Link to comment
Share on other sites

Аз лично бях определил Дачия Дъстър като "моя автомобил", но от както видях Н6 вече ми е друг любимеца ... Дай боже след няколко години да дам Сандерото на жена ми а аз да карам ей такова!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

За производството на Н6 100 робота ще бъдат монтирани в новия завод на GW в Китай. Роботите са производство на водеща световна фирма АВВ груп . Целта разбира се е високото качество , информация e от официалния сайт на GWM :

http://www.gwm.com.cn/en/newsDetail_1256111095687_1312447830359.html

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

нищо лично срещу хората харесващи Н6, но това е всичко друго освен Ховър, това е кросоувър, Н5 е класически офф-роуд автомобил, по-груб, по-високо проходим, сигурен съм и по-здрав, да не изреждам и техническите характеристики, които ги отличават, а защо са решили да му дадат името Ховър, при това Н6, демек наследника на Н5, при положение, че са различен клас автомобили не зная

Link to comment
Share on other sites

Това си е твоето мнение, както и на много други хора, но на не по-малко хора мнението им е като моето, ето точно затова двата автомобила трябва да се развиват успоредно и да се сглобяват в Ловеч, за да се пласират не само в България, ето да дам за пример Италия, там най-много продажби има Stead, Н5 ще го купуват не само българи, но сигурен съм и съседите ни, не трябва да бъде отрязана възможността за избора на клиентите, защото колкото по-малко избор има това единствено ще намали продажбите и интереса към марката, трябва да има автомобили, които задоволяват по-широк кръг от потребности на клиентите.

Link to comment
Share on other sites

Вижте, те двата джипа са в различни класове, както сме го коментирали доста:) Истината е, че китайците за разлика от другите производители хващат един модел, като Н1, развиват го до Н5, като разликите са в дизайн на купето, екстрите, но запазват до тук идеята за джип или кола с достатъчно висока проходимост. Изведнъж обаче в моделния им ред вместо Н6 да е с рзвитие, да речем, нови двигатели, скоростни кутии, ново задвижване на 4Х4-то, те го обръщат в един СУВ, който е с по-лоша проходимост и съвсем различен клас. Става все едно Тойота Лендкрузер да еволюира до Рав 4, но Рав4 да не казва така, а Лендкрузер.:) Би трябвало Н6 да се казва по друг начин.И да си се развива като отделен клас кола.:) Но в крайна сметка, китайците си знаят и дано да размислят.

Link to comment
Share on other sites

Корейците направиха същата работа със КИА Соренто от рама минаха на самоносещо шаси , мисля , че и при новия Корадо на Сонгйонг стана същото . Всъщност Ховър до Н5 се базира на TOYOTA 4Runner . Логично беше при паркетника да ползват друга буква примерно М6 , но китайците страдат до момента точно от липса на систематичност при названията и идентичност в дизайна( всеки модел с коренно различен дизайн , еднаква е само емблемата ) , но това са грешките на разтежа .

Link to comment
Share on other sites

Вижте, те двата джипа са в различни класове, както сме го коментирали доста :) Истината е, че китайците за разлика от другите производители хващат един модел, като Н1, развиват го до Н5, като разликите са в дизайн на купето, екстрите, но запазват до тук идеята за джип или кола с достатъчно висока проходимост. Изведнъж обаче в моделния им ред вместо Н6 да е с рзвитие, да речем, нови двигатели, скоростни кутии, ново задвижване на 4Х4-то, те го обръщат в един СУВ, който е с по-лоша проходимост и съвсем различен клас. Става все едно Тойота Лендкрузер да еволюира до Рав 4, но Рав4 да не казва така, а Лендкрузер. :) Би трябвало Н6 да се казва по друг начин.И да си се развива като отделен клас кола. :) Но в крайна сметка, китайците си знаят и дано да размислят.

силно се надявам, защото ще е жалко да се изгуби толкова добър офф-роуд автомобил, който е имал всички шансове да е конкуренция на най-добрите

Link to comment
Share on other sites

Не точно, поне не с тези си екстри, днес на Витоша на леда, на бързи и на бавни не можах да изляза от паркинга на една хижа, трябваше да я засилвам с 30км/ч и един да гледа горе да не дойде кола. Имаше наклон нагоре и всичко лед. Един ландкрузър мина без да спре някъде. Явно тракшън контрола оказва огромна разлика в случяя. Иначе го набутвам там където леко кола не може да мине и няма проблем ама на леда не мъчи . Аз нямам и зимни гуми де, карам си със всезонни, така че и оттам идва малко проблема.

Edited by Xhizors
Link to comment
Share on other sites

Н5 е базиран на Тойта, а на Исузо и ако не бъркам Тойота и Исузо до скоро са си разменяли само дизелови двигатели :icon_thumright:

Edited by Pepo
Link to comment
Share on other sites

Не точно, поне не с тези си екстри, днес на Витоша на леда, на бързи и на бавни не можах да изляза от паркинга на една хижа, трябваше да я засилвам с 30км/ч и един да гледа горе да не дойде кола. Имаше наклон нагоре и всичко лед. Един ландкрузър мина без да спре някъде. Явно тракшън контрола оказва огромна разлика в случяя. Иначе го набутвам там където леко кола не може да мине и няма проблем ама на леда не мъчи . Аз нямам и зимни гуми де, карам си със всезонни, така че и оттам идва малко проблема.

ееее, разбира се, имам предвид, че може да е конкуренция при подобрения, не че сега не може да е, а на леда да ти кажа почти няма автомобил, който да се оправи, Ленд Крюизера я е бил с по-голяма засилка,я нещо друго, имах "щастието" цяла зима да карам по ледовете и снеговете, такава ми е работата просто и мога да ти го кажа от лично наблюдение, какви лине автомобили не съм виждал закъсали на абсурдни места, както и аз един път на едно мина другия на същото, при същите условия не мога, но това с гумите е основното, моите са много зле и затова имам ядове, буквано на равно не съм можел да тръгна,където всички други си минават без ядове

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

това с гумите е основното, моите са много зле и затова имам ядове, буквано на равно не съм можел да тръгна,където всички други си минават без ядове

 

Това е много опасно, за теб и другите, смени ги веднага! Не ми се мисли какво ще стане ако в някаква ситоация найстина ти потрябва соирачка! :icon_pale:

Link to comment
Share on other sites

А на Витоша за първи път усетих ABS-а в действие. И понеже отидох да разходя колата я изпробвах на един наклон 2 пъти рязко спиране, веднъж само със задържан педал на спирачката, другия път с припомпване. С припомпване спрях много по-рано, отколкото да разчитам на АБС-а. Явно човешката намеса си е най-големия фактор на лед. Като отида пак след някой друг ден ще взема и фотоапарата да направя клип. Не исках да ви мъча с 2мп камера :D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Това е много опасно, за теб и другите, смени ги веднага! Не ми се мисли какво ще стане ако в някаква ситоация найстина ти потрябва соирачка! :icon_pale:

те са от миналата зима, най-интересното е, че са bf goodrich, не са някаква измислена марка, но явно толкова струват и тия

Link to comment
Share on other sites

Аз съм виждал Опел Фронтера на равно, в уличката, към склада, в който работя как се мъчи и не може да тръгне. Става дума за Фронтера от по-старите, които са си на шаси, мисля че модефикацията се водеше Спорт. А от там минават колите на фирмата по много пъти на ден - Пежа Партнер. А този не можа да тръгне с включено 4Х4. Явно гумите мо бяха кофти, а когато гумите са кофти, на лед и 8Х8 да имаш няма тръгване. Та колега, не е било от Ховъра, а гумите не са били подходящи за леда. Колата си е добра. А със износени и неподходящи гуми на лед, си миля и с тракшън да си, няма да успееш да тръгнеш, или пък ще видиш много зор, а компютъра на колата ще се "побърка".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...