Jump to content

Recommended Posts

От август месец на пазара в Китай ще бъде достъпен новия компактен SUV - Great Wall Hover H6. Този модел бе представен като експонат и на автосалона в София и ясно можеше да се види, че е разположен в сегмента на Toyota Rav4 и по нищо не отстъпва на японския модел, поне що се отнася до изработката и дизайна. На местните пазари Н6, ще се предлага с нов 1.5 литров бензинов, турбо агрегат чиято мощност е 134к.с. Успоредно с него ще се предлагат и по-големи 2.0 и 2.4 литрови атмосферни агрегати, като задвижването ще бъде 4х2 или 4х4. За пазарите извън китайската република е предназначен и турбо дизелова версия, но за нея информация ще има в края на тази година. За сега не се съобщава дали този модел има вероятност да бъде произвеждан и в България, но ако не друго, то най-вероятно в близко бъдеще Н6, ще се предлага и на българския пазар, като очакваната цена за версията с две задвижващи колела е около 25 000лв с ДДС.1.jpg

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знаели дали този модел ще са прави в България?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност очаква се точно този модел да се произвежда в България , а Н5 да е от внос , поне това е информацията за сега . Иначе е в сегмента на Rav4( и според мен е с по-добър дизайн) и Captiva . Дизелът с автоматична кутия ще е безпорен  хит , а и  1,5 Турбо бензин  ,също  .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бях определил Дачия Дъстър като "моя автомобил", но от както видях Н6 вече ми е друг любимеца ... Дай боже след няколко години да дам Сандерото на жена ми а аз да карам ей такова!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За производството на Н6 100 робота ще бъдат монтирани в новия завод на GW в Китай. Роботите са производство на водеща световна фирма АВВ груп . Целта разбира се е високото качество , информация e от официалния сайт на GWM :

http://www.gwm.com.cn/en/newsDetail_1256111095687_1312447830359.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , че нещо ама не мислите ли , че на тази тема мястото и е в раздел Ховър ,а не в раздел други ?

 

Edit поройник: Прав си. Преместено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо лично срещу хората харесващи Н6, но това е всичко друго освен Ховър, това е кросоувър, Н5 е класически офф-роуд автомобил, по-груб, по-високо проходим, сигурен съм и по-здрав, да не изреждам и техническите характеристики, които ги отличават, а защо са решили да му дадат името Ховър, при това Н6, демек наследника на Н5, при положение, че са различен клас автомобили не зная

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано за 95% каране по пътищата и другите 5% да са ходене за риба, до вилата и т.н. Н6 ще върши перфектна работа.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е твоето мнение, както и на много други хора, но на не по-малко хора мнението им е като моето, ето точно затова двата автомобила трябва да се развиват успоредно и да се сглобяват в Ловеч, за да се пласират не само в България, ето да дам за пример Италия, там най-много продажби има Stead, Н5 ще го купуват не само българи, но сигурен съм и съседите ни, не трябва да бъде отрязана възможността за избора на клиентите, защото колкото по-малко избор има това единствено ще намали продажбите и интереса към марката, трябва да има автомобили, които задоволяват по-широк кръг от потребности на клиентите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте, те двата джипа са в различни класове, както сме го коментирали доста:) Истината е, че китайците за разлика от другите производители хващат един модел, като Н1, развиват го до Н5, като разликите са в дизайн на купето, екстрите, но запазват до тук идеята за джип или кола с достатъчно висока проходимост. Изведнъж обаче в моделния им ред вместо Н6 да е с рзвитие, да речем, нови двигатели, скоростни кутии, ново задвижване на 4Х4-то, те го обръщат в един СУВ, който е с по-лоша проходимост и съвсем различен клас. Става все едно Тойота Лендкрузер да еволюира до Рав 4, но Рав4 да не казва така, а Лендкрузер.:) Би трябвало Н6 да се казва по друг начин.И да си се развива като отделен клас кола.:) Но в крайна сметка, китайците си знаят и дано да размислят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корейците направиха същата работа със КИА Соренто от рама минаха на самоносещо шаси , мисля , че и при новия Корадо на Сонгйонг стана същото . Всъщност Ховър до Н5 се базира на TOYOTA 4Runner . Логично беше при паркетника да ползват друга буква примерно М6 , но китайците страдат до момента точно от липса на систематичност при названията и идентичност в дизайна( всеки модел с коренно различен дизайн , еднаква е само емблемата ) , но това са грешките на разтежа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте, те двата джипа са в различни класове, както сме го коментирали доста :) Истината е, че китайците за разлика от другите производители хващат един модел, като Н1, развиват го до Н5, като разликите са в дизайн на купето, екстрите, но запазват до тук идеята за джип или кола с достатъчно висока проходимост. Изведнъж обаче в моделния им ред вместо Н6 да е с рзвитие, да речем, нови двигатели, скоростни кутии, ново задвижване на 4Х4-то, те го обръщат в един СУВ, който е с по-лоша проходимост и съвсем различен клас. Става все едно Тойота Лендкрузер да еволюира до Рав 4, но Рав4 да не казва така, а Лендкрузер. :) Би трябвало Н6 да се казва по друг начин.И да си се развива като отделен клас кола. :) Но в крайна сметка, китайците си знаят и дано да размислят.

силно се надявам, защото ще е жалко да се изгуби толкова добър офф-роуд автомобил, който е имал всички шансове да е конкуренция на най-добрите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не точно, поне не с тези си екстри, днес на Витоша на леда, на бързи и на бавни не можах да изляза от паркинга на една хижа, трябваше да я засилвам с 30км/ч и един да гледа горе да не дойде кола. Имаше наклон нагоре и всичко лед. Един ландкрузър мина без да спре някъде. Явно тракшън контрола оказва огромна разлика в случяя. Иначе го набутвам там където леко кола не може да мине и няма проблем ама на леда не мъчи . Аз нямам и зимни гуми де, карам си със всезонни, така че и оттам идва малко проблема.

Редактирано от Xhizors

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Н5 е базиран на Тойта, а на Исузо и ако не бъркам Тойота и Исузо до скоро са си разменяли само дизелови двигатели :icon_thumright:

Редактирано от Pepo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не точно, поне не с тези си екстри, днес на Витоша на леда, на бързи и на бавни не можах да изляза от паркинга на една хижа, трябваше да я засилвам с 30км/ч и един да гледа горе да не дойде кола. Имаше наклон нагоре и всичко лед. Един ландкрузър мина без да спре някъде. Явно тракшън контрола оказва огромна разлика в случяя. Иначе го набутвам там където леко кола не може да мине и няма проблем ама на леда не мъчи . Аз нямам и зимни гуми де, карам си със всезонни, така че и оттам идва малко проблема.

ееее, разбира се, имам предвид, че може да е конкуренция при подобрения, не че сега не може да е, а на леда да ти кажа почти няма автомобил, който да се оправи, Ленд Крюизера я е бил с по-голяма засилка,я нещо друго, имах "щастието" цяла зима да карам по ледовете и снеговете, такава ми е работата просто и мога да ти го кажа от лично наблюдение, какви лине автомобили не съм виждал закъсали на абсурдни места, както и аз един път на едно мина другия на същото, при същите условия не мога, но това с гумите е основното, моите са много зле и затова имам ядове, буквано на равно не съм можел да тръгна,където всички други си минават без ядове

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
това с гумите е основното, моите са много зле и затова имам ядове, буквано на равно не съм можел да тръгна,където всички други си минават без ядове

 

Това е много опасно, за теб и другите, смени ги веднага! Не ми се мисли какво ще стане ако в някаква ситоация найстина ти потрябва соирачка! :icon_pale:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на Витоша за първи път усетих ABS-а в действие. И понеже отидох да разходя колата я изпробвах на един наклон 2 пъти рязко спиране, веднъж само със задържан педал на спирачката, другия път с припомпване. С припомпване спрях много по-рано, отколкото да разчитам на АБС-а. Явно човешката намеса си е най-големия фактор на лед. Като отида пак след някой друг ден ще взема и фотоапарата да направя клип. Не исках да ви мъча с 2мп камера :D

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това е много опасно, за теб и другите, смени ги веднага! Не ми се мисли какво ще стане ако в някаква ситоация найстина ти потрябва соирачка! :icon_pale:

те са от миналата зима, най-интересното е, че са bf goodrich, не са някаква измислена марка, но явно толкова струват и тия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал Опел Фронтера на равно, в уличката, към склада, в който работя как се мъчи и не може да тръгне. Става дума за Фронтера от по-старите, които са си на шаси, мисля че модефикацията се водеше Спорт. А от там минават колите на фирмата по много пъти на ден - Пежа Партнер. А този не можа да тръгне с включено 4Х4. Явно гумите мо бяха кофти, а когато гумите са кофти, на лед и 8Х8 да имаш няма тръгване. Та колега, не е било от Ховъра, а гумите не са били подходящи за леда. Колата си е добра. А със износени и неподходящи гуми на лед, си миля и с тракшън да си, няма да успееш да тръгнеш, или пък ще видиш много зор, а компютъра на колата ще се "побърка".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде моля Ви,ако ще дискутирате гуми и способности,да е там където трябва,все пак темата е за Н6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×