Jump to content

ВИСОКИ ОБОРОТИ


stanimir
 Share

Recommended Posts

  • 3 years later...
На 8.12.2015 г. at 23:28, stanimir написа:

Здравейте,

от  8 месеца карам Н5 внесе от Италия с АГ .Държи високи обороти и не можем да установим къде е проблема.

Намерихте ли пролема и какъв е

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Намерихте ли отговор на този въпрос?

Моя вдига оборотите когато го карам известно време над 3000... и той е от Италия...

Link to comment
Share on other sites

Може би не се изразих правилно....

Ако съм карал на магистрала промерно... тогава държа двигателя над 3к обороти. После като вляза в населено място, оборитите на празен ход отскачат, 1200-1500. Ако оставя колата да изстине и я покарам на бензин или обороти под 2000, се нормализира.

Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, Krasimirr написа:

Свържи се с Ники Аврамов да я закачите и ресетнете бензиновия комп. 

На няколко места във форума чета за връзки с Ники Аврамов, но така и не виждам координати...

Интересувам се от връзка с този човек, ако чете да напише телефон за връзка.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Този е с един пин и се намира към главата преди термостата.

https://www.autodoc.bg/vemo/2293804

Под термостата също има с два пина,който ПРЕДПОЛАГАМ е "виновника" щом ви дава грешка в температурния датчик.

Този е според мен/не съм сменял/,но присъединителната буксата е друга и може да иска доработка - няма да е кой знае какво.

https://www.autodoc.bg/calorstat-by-vernet/8236952 - ТОЗИ НЕ МУ Е СЪЩАТА РЕЗБАТА И БУКСАТА!!!

Предполагам в алиекспрес ще ги има както и по представителите.

Edited by Krasimirr
Link to comment
Share on other sites

Колега този с двата пина ли е температурния на компютъра, джипката и като е студена и след като е по застинала след шофиране прекъсва погръмва в гърнето и не ще да върви, всичко това изчезва като загрее и аз си го обяснявам с некоректни данни към компа. 

Link to comment
Share on other sites

Възможно е, първо ще пробвам с температурния датчик защото е по евтин и може да е от него а и позовавайки се от това че и перката на радйатора се включва много често, ще пиша като го сменя за резултата. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...