Jump to content

Recommended Posts

Колата има хубав външен и вътрешен вид,но в България скоро няма да дойде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако догодина идва в Китай, значи след поне 2 години в България. Тамън да смени сегашния Steed, но пак ще бъде сравнително изостанала с тенденциите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека побутнем темата. Още повече, че ще е в продажба уж от средата на 2016, а тя ей къде е :)

http://greatwall.bg/novini/%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D1%8E%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%8F-great-wall-steed-6-%D0%BF%D0%BE-%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8/

 

Ето и едно видео от Южна Африка. Пише, че 6-цата е насочен към "leisure market, демек хората, които биха го използвали за риба, лов, разходки сред природата и т.н. Това говори и доста по-високата му цена от 5-цата (започва уж от 43000 лв). Въпроса е, че на видеото возията не изглежда много приятна (т.е. да отидеш до някъде с него ще ти се разбият камъните в бъбреците). В стийд 5 ако не си натоварен е доста гадно да се возиш - има много голяма амплитуда по дупките, та ми е интересно някой, който разбира да каже - има ли разлика в окачването между 5 и 6?

https://www.youtube.com/watch?v=FMTAbuZoBzY

 

И една подробна статия пак от Южна Африка:

http://www.carmag.co.za/driving_impression/driven-gwm-steed-6-and-steed-5e/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бойко, нямаш ли нещо да споделиш за Стийд 6?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Случайно попаднах преди 2 месеца на един такъв черен Стийд 6, при дистрибутора в гр. Плевен и не се замислих когато ми предложиха да го пробвам. Много луксозно изпълнение. Кожата беше навсякъде, даже и цялото табло -с едри двойни шевове... Доста спортна визия и  отвън и вътре. 

Аз съм "газаджия" от 20-ина години и не съм настъпвал дизел 140к.с., но на 6-та от 50-60 км/ч, се ускоряваше до 120 км/ч по баира на излизане от гр. Плевен за Русе и въобще не се чудеше, и въобще не се чуваше.... Возията е тежка и не се усещат "рязко" неравностите, както е при H5, a при Стийд 5 е отчайващо друсане. В купето го няма досадното дрънчане на празна тенекия, когато се затварят врати или минаване през дупки....

Други подробности не разбрах, защото нямаше дори  рекламни листовки. Да не забравя, че има 4х4.

И оборудването по таблото е на ниво +3 спрямо Н5, а и от Н6 според мен. Казаха, че ще се сглобява тук и цена около 45000. Много ми хареса, но цените вече достигнаха "марковите" аналози....

Поздрави на всички фенове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за споделеното. Ще чакаме да го пуснат в продажба "в средата на 2016" тогава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от около 2,3 седмици се каня да взема един Стийд 6, отидох до дистрибутора в Пловдив, разгледах автомобила и първите ми впечатления бяха много добри, мисля до седмица две да го взема и сондирам мнения. Спрял съм се на ниво на оборудване премиум. Карам един Уингъл 3 вече около 15 месеца и съм меко казано много доволен. Под каране разбирайте товарене и дневни преходи от по 900, 1000 км. Моля за мнения , заслужава ли си или да заделя малко повече пари, които не ми се дават за някое исудзу. Ако някой пита за какво ми е пикапа, отговора е за работа, ще се кара основно по асфалта, но ще влиза и на полето, може да е рядко, но ще влиза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стийд 6 до края на седмицата ще е в гаража ми, няма ли някой с такъв пикап за споделяне на мнения ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×