Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум

Recommended Posts

здр,

 

някой чувал ли е нещо за steed 6 ? пише, че щял да е готов тази година - http://auto.sohu.com/20130417/n372859628.shtml и http://www.chinacarforums.com/forum/showthread.php?t=20927

 

поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има хубав външен и вътрешен вид,но в България скоро няма да дойде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако догодина идва в Китай, значи след поне 2 години в България. Тамън да смени сегашния Steed, но пак ще бъде сравнително изостанала с тенденциите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека побутнем темата. Още повече, че ще е в продажба уж от средата на 2016, а тя ей къде е :)

http://greatwall.bg/novini/%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D1%8E%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%8F-great-wall-steed-6-%D0%BF%D0%BE-%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8/

 

Ето и едно видео от Южна Африка. Пише, че 6-цата е насочен към "leisure market, демек хората, които биха го използвали за риба, лов, разходки сред природата и т.н. Това говори и доста по-високата му цена от 5-цата (започва уж от 43000 лв). Въпроса е, че на видеото возията не изглежда много приятна (т.е. да отидеш до някъде с него ще ти се разбият камъните в бъбреците). В стийд 5 ако не си натоварен е доста гадно да се возиш - има много голяма амплитуда по дупките, та ми е интересно някой, който разбира да каже - има ли разлика в окачването между 5 и 6?

https://www.youtube.com/watch?v=FMTAbuZoBzY

 

И една подробна статия пак от Южна Африка:

http://www.carmag.co.za/driving_impression/driven-gwm-steed-6-and-steed-5e/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Случайно попаднах преди 2 месеца на един такъв черен Стийд 6, при дистрибутора в гр. Плевен и не се замислих когато ми предложиха да го пробвам. Много луксозно изпълнение. Кожата беше навсякъде, даже и цялото табло -с едри двойни шевове... Доста спортна визия и  отвън и вътре. 

Аз съм "газаджия" от 20-ина години и не съм настъпвал дизел 140к.с., но на 6-та от 50-60 км/ч, се ускоряваше до 120 км/ч по баира на излизане от гр. Плевен за Русе и въобще не се чудеше, и въобще не се чуваше.... Возията е тежка и не се усещат "рязко" неравностите, както е при H5, a при Стийд 5 е отчайващо друсане. В купето го няма досадното дрънчане на празна тенекия, когато се затварят врати или минаване през дупки....

Други подробности не разбрах, защото нямаше дори  рекламни листовки. Да не забравя, че има 4х4.

И оборудването по таблото е на ниво +3 спрямо Н5, а и от Н6 според мен. Казаха, че ще се сглобява тук и цена около 45000. Много ми хареса, но цените вече достигнаха "марковите" аналози....

Поздрави на всички фенове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за споделеното. Ще чакаме да го пуснат в продажба "в средата на 2016" тогава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×