koko99 Публикувано 23 Май, 2014 Share Публикувано 23 Май, 2014 Здравейте колеги. Стана вече топличко и се сетих за климатика на Волекса Ц10 на съпругата ... Миналата година имах 2 проблема с него: - при включване електро-муфата виеше ужасно (ако оборотите са над 3000); - постоянното включване-изключване през 2 минути придружено с досадно придърпване на двигателя съпроводено с щракане на релето за управление на климатика което се оказа че е в купето. Първият проблем се реши от самосебеси - просто като се поразработи и напаснаха нещата вече не свиреше така досадно в края на сезона - тази информация тактично ми беше спестена от дилъра и ме оставиха да си се ядосвам докато улегнаха нещата ... По втория въпрос обаче развитие на темата нямаше - климатикът продължаваше да се включва и изключва през 2 минути и това е ... Тия дни се разговорихме с колеги в работата и се оказа, че никой до сега не е карал автомобил с такъв режим на работа на климатика, а всички сме сменили по над 10 автомобила от различни марки - както стари дараци, така и новички или почти нови ... Имам и двама колеги с нови Тойоти - макар и не Ярис, но и при тях го няма това включване-изключване ... Та питането ми е - в какъв режим работи климатика във Вашите автомобили - има ли го това включване-изключване през 2 минути? От многото изчетен материал в нета, по въпроса за авто-климатиците, стигам до извода, че такъв режим е възможен или при препълване или при недостатъчно фреон и в двата случая сработват различни защити в системата ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 23 Май, 2014 Share Отговорено 23 Май, 2014 (Редактирано) Или при неизправен .......................липсва му ..............., .................. му не затварят- .............. се.. Редактирано 17 Юни, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 24 Май, 2014 Share Отговорено 24 Май, 2014 Това го прави при всеки Волекс още новозакупен. И мен винаги ме е дразнел този откровено малоумен режим на работа и явно китайците са си оставили пръстите с C10. Интересно ми е колегите с C30 да споделят как е при тях? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 24 Май, 2014 Share Отговорено 24 Май, 2014 Едвали при тях ще е различно, относно климатиците всички изключват, само инверторните НЕ, на кола такъв не съществува, най-добрия режим да се ползва е AUTO,в този режим температурат определя работата на компресора и вентилатора използвайте го ще сте доволни. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 24 Май, 2014 Share Отговорено 24 Май, 2014 Едвали при тях ще е различно, относно климатиците всички изключват, само инверторните НЕ, на кола такъв не съществува, най-добрия режим да се ползва е AUTO,в този режим температурат определя работата на компресора и вентилатора използвайте го ще сте доволни. Само да уточня,че те са с обикновени климатици и нямат AUTO Както при нас с климатрониците. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 25 Май, 2014 Автор Share Отговорено 25 Май, 2014 всички изключват, само инверторните НЕ Не говоря за изключване при достигане на зададена температура, а изключване след 2 минути работа независимо каква е външна/вътрешна температура и след около 2 минути включва пак ... обикновен климатик не климатроник ... иначе когато работи духа студено ... Като гледам Волекса колко често има нужда от сервиз по гаранционни проблеми, не ми се губи гаранцията като го вкарам в един свестен сервиз за авто-климатици, но сигурен съм че ще кажат интересни неща ... А местния дилър/сервиз след телефонен разговор с Литекс казаха че така е нормално .... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 2 Юни, 2014 Share Отговорено 2 Юни, 2014 (Редактирано) Глупости, компресора ти е препълнен затова спира има защита от прегряване, натоварва се когато фреона е в повече, закарай си колата в свестен сервиз за климатици, махни ги тея оторизираните те знаят само масла да сменят. Или ако толкова желаеш оторизиран, мини през Аутоплюс Бургас там са супер пичове и си разбират от работата. Да ти кажа май са най-добрите в БГ за наште коли. Редактирано 2 Юни, 2014 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 3 Юни, 2014 Share Отговорено 3 Юни, 2014 (Редактирано) Господине, ........................ твърдение...но задължително през ....................... за климатици. Редактирано 17 Юни, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pipo_07 Отговорено 3 Юни, 2014 Share Отговорено 3 Юни, 2014 На всички Волекси така си работи климатика. Нима всички са препълнени 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 3 Юни, 2014 Share Отговорено 3 Юни, 2014 Смело колко да е смело, питайте някой ваш познат който се занимава с климатици.... А на Волексите защо така работят би било добър въпрос, някой датчик е проблемен.... Може би не съм достатъчно компетентен за китайските машини...... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 3 Юни, 2014 Автор Share Отговорено 3 Юни, 2014 Глупости, компресора ти е препълнен затова спира има защита от прегряване, натоварва се когато фреона е в повече, закарай си колата в свестен сервиз за климатици, махни ги тея оторизираните те знаят само масла да сменят. Или ако толкова желаеш оторизиран, мини през Аутоплюс Бургас там са супер пичове и си разбират от работата. Да ти кажа май са най-добрите в БГ за наште коли. Единствено ме притеснява проблема с гаранцията, ако пипнат в друг сервиз климатика ... ако в Бургас се навият да проверят климатика ще го закарам, не е проблем. Ще пробвам по телефона да видя какво ще кажат ... в Монтана гледат умно ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 4 Юни, 2014 Share Отговорено 4 Юни, 2014 (Редактирано) Че кой и ....................................-фирмените сервизи още не .................................Ела в....................... при Щерю да те водя..... Редактирано 17 Юни, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 4 Юни, 2014 Автор Share Отговорено 4 Юни, 2014 Не съм гледал точно връзките на климатика, но на почти всички гайки и глави на болтове в двигателният отсек са цапнали черта с боя - ако се развие ще личи ... ще погледна пробките на климатика дали са маркирани. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 4 Юни, 2014 Share Отговорено 4 Юни, 2014 (Редактирано) Ееее това е ..........................!!!!!!Да не ти ........................... в гаранционата карта...... Редактирано 17 Юни, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pipo_07 Отговорено 4 Юни, 2014 Share Отговорено 4 Юни, 2014 Нищо не е проблемно на Волексите , не се вкарвайте в заблуда - нито дачик нито друго. Така си работи климатика - като вдигне налягането се изключва и обратно. Може би сте забелязали , че на дълъг път го прави по-рядко от колкото в града. Но ако си нямате работа - ръчкайте си в него . Между другото , не виждам какъв е проблема да се консултирате с дилъра дали може да го види или замери друг сервиз , щом толкова ви сърби. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 4 Юни, 2014 Share Отговорено 4 Юни, 2014 Абсолютно правилно.:-) 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 15 Юни, 2014 Автор Share Отговорено 15 Юни, 2014 ... щом толкова ви сърби Не сърби а дразни. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 16 Юни, 2014 Share Отговорено 16 Юни, 2014 (Редактирано) Щом така ви ................., така го карайте...................... работа, аз ...... бих... Редактирано 17 Юни, 2014 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 23 Юни, 2014 Автор Share Отговорено 23 Юни, 2014 Писах на Литекс за режима на работа на климатика - като отговор получих обаждане от фирменият сервиз в Монтана /същият който миналото лято твърдеше че всичко е наред/ да уточним дата на посещение в сервиза - дали е загриженост, че нещо не работи като хората или само отбиване на номера ще видя след посещението в сервиза. Стимулиран днес от топлото време пуснах климатика на място - до сега го бях пробвал само в движение. 2-те минути на работа-изключване-работа са се трансформирали вече в 20 секунден цикъл. Направих едно клипче - ако увеличите звука ще чуете релето което щрака при включване и изключване, а по оборотомера нещата личат ясно. Не се сетих да погледна дали при включване на климатика се включва принудително перката за охлаждане на радиатора, но определено на място нещата са по-зле ... ето го и клипчето Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newfan Отговорено 23 Юни, 2014 Share Отговорено 23 Юни, 2014 (Редактирано) Моя климатик на Ховъра се оказа неработещ през април и миналата седмица в сервиза казаха, че не са открили проблем и са го напълнили. Сега работи точно както вашия - 8сек. включен, 13 сек. изключен и пак....вкл. Не знам вече кое е нормалното!?!? Редактирано 23 Юни, 2014 от newfan Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 24 Юни, 2014 Share Отговорено 24 Юни, 2014 Малко извън темата - тези обороти (1500) на празен ход ли са? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 24 Юни, 2014 Автор Share Отговорено 24 Юни, 2014 Не - държах ги с педала. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.