Krasimirr Отговорено 6 Декември, 2018 Share Отговорено 6 Декември, 2018 Не няма такава опция - сменяш с нов като му дойде времето и то препоръчително к-т феродов+притискател и лагерите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 6 Декември, 2018 Share Отговорено 6 Декември, 2018 Абе аз от съединители не разбирам много, ама за да замирисва като потегляш...с колко газ го правиш? Съединителя като тръгне да си ходи не започва ли да вибрира повече при самото отпускане и да изпуска от скорост като крайна фаза? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 6 Декември, 2018 Share Отговорено 6 Декември, 2018 Преди 2 часа, vencibull написа: Абе аз от съединители не разбирам много, ама за да замирисва като потегляш...с колко газ го правиш? Съединителя като тръгне да си ходи не започва ли да вибрира повече при самото отпускане и да изпуска от скорост като крайна фаза? Щом мирише значи има още феродо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir Balabanov Отговорено 7 Декември, 2018 Share Отговорено 7 Декември, 2018 Колеги, Който иска да го тества да заповяда, Както написах съединителя е сменен от предишният собственик на 70 000 км. а сега съм на 82 000 км. Красимир 0897 87 87 79. Колеги хайде да си направим среща в София? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 8 Декември, 2018 Share Отговорено 8 Декември, 2018 Аз за среща съм навит. Каква е причината за смяна на съединител на 70к км?? Нещо съмнително има тук. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 8 Декември, 2018 Share Отговорено 8 Декември, 2018 по вероятно да задържа педала или да сложен менте аз моя го смених преди 500 км и сега джипа лети 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 9 Декември, 2018 Share Отговорено 9 Декември, 2018 Преди 18 часа, Georgi86 написа: по вероятно да задържа педала или да сложен менте аз моя го смених преди 500 км и сега джипа лети Колега , моля да споделиш какъв съединител си сложил- някви номерца и не е лошо да споменеш коя година е джипа и колко коня Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 9 Декември, 2018 Share Отговорено 9 Декември, 2018 все пак сме се събрали тук да си решаваме проблемите и да си помагам, както казва един колега джипа винаги те държи под напрежение ..........А ИЗКАЗВАНИЯ ОТ СОРТА АЗ НАПРАВИХ ТОВА И ТОВА И ПОСЛЕ НИЩО НА КОГО ПОМАГАТ????? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 9 Декември, 2018 Share Отговорено 9 Декември, 2018 Valeo 320 лева ,но не взех кутиите от сервиза защото този който беше валео зелен неставаше ,и всичко беше в една. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 9 Декември, 2018 Share Отговорено 9 Декември, 2018 За мен вариантите са няколко: 1.Не е сменен. 2.Сложили са някакво евтино "дърво" или требичка колкото да се продаде. 3.Изтървали са момента със смяната и притискатела + маховика са износени/заминали безвъзвратно и новия феродов диск решава проблема частично и за кратко. 4.Има и една теоретична възможност от кутията по шийката на първичния вал през семерингите да минава/завихря масло и да омаслява феродото,но това по скоро е в сферата на теорията и т.н. В крайна сметка който и да го тества ще стреляте на посоки ,а както описваш ситуацията няма да минеш без сваляне на кутията. Тогава ще си на ясно какво се случва в този възел и как да действаш. Успех, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 9 Декември, 2018 Share Отговорено 9 Декември, 2018 Преди 6 часа, Явор написа: Колега , моля да споделиш какъв съединител си сложил- някви номерца и не е лошо да споменеш коя година е джипа и колко коня Виж по- горе са снимки и пълна инфо за моя съединител оригинален японски с 35% повече натиск.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 10 Декември, 2018 Share Отговорено 10 Декември, 2018 (Редактирано) И все пак преди покупка на частите препоръчвам сваляне на кутията и оглед. Редактирано 10 Декември, 2018 от Krasimirr Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 10 Декември, 2018 Share Отговорено 10 Декември, 2018 Така е най добре защото не са еднакви този който е снимал колегата го нямаше по магазините ,а семеринга беше заминал и се наложи смяна 40 лева Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 10 Декември, 2018 Share Отговорено 10 Декември, 2018 Лагера и семеринга на първичния вал ги има по представителствата в Бг на обща цена 56-60 лв. ако се не лъжа , но за смяната им така или иначе кутията се сваля - няма милост!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 10 Декември, 2018 Share Отговорено 10 Декември, 2018 Лагера на първичният вал не е в маслена баня, а е зад капаче и е сух....сменял съм го има и публикация със снимка зад него е семеринга и маслената вана на кутията..... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 10 Декември, 2018 Share Отговорено 10 Декември, 2018 Със сигурност този лагер не му е приблем на колегата!Като свали кутията ще стане белни защо приплъзва съединитела и къде е причината-притискател.......и т.н. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 11 Декември, 2018 Share Отговорено 11 Декември, 2018 Къде го хвърлихте човека? Лагери и нз кво..... Залагам на куча марка феродо и не сменен притискател Най неприятното е цепенето на кутията от мотора, че се разкача всичко за което ще му смъкнат кожата в сервиз. Недей да взимаш нищо преди да си видял какво има вътре, че аман от китайски номера - квот имали туй са слагали, а какво пише в каталога няма значение...... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 11 Декември, 2018 Share Отговорено 11 Декември, 2018 200 лева за разкачане на кутията и то в сервиз където е регламентирано точно- човекочасът колко струва...., а не измислено.... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Отговорено 24 Май, 2019 Share Отговорено 24 Май, 2019 Колеги преди 2 години смених съединителя в сервиза в Пловдив и минах 25000 км и отново свърши може ли някой който е слагал от мицубиши да каже от какъв модел става или да ми предложи някакъв по усилен от оригиналният съединител който ще ме изкара повече километри? Цитат Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 25 Май, 2019 Share Отговорено 25 Май, 2019 Здравей, аз заложих на Maxxin. До тук 15к км никакви забележки като от време на време се тормози и из калища. Съединителят е усилен, или поне така се води. Номер mcmb013, oem: md724736. Това е за Н3. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Отговорено 25 Май, 2019 Share Отговорено 25 Май, 2019 А мога ли да си го поръчам от сайт? Може ли да ми кажеш от къде си го поръчал защото моя е H5 но мисля че са еднакви с H3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 25 Май, 2019 Share Отговорено 25 Май, 2019 Взех го от магазин за авточасти. Бях го срещал в някви сайтове, но не ги помня. Поразрови се малко все ще излезе от някъде. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kicata_bg Отговорено 24 Юли, 2019 Share Отговорено 24 Юли, 2019 Здравейте, налага ми се да сменя съединител на Hover H5 2011 ....дотук добре проблемът ми е че двигателя ми е 4G69S4 а не 4G64 който доколкото разбрах имат повечето колеги, бих искал да помоля които е с 4G69S4 да каже какъв съединител е сложил и откъде го е купил /евентуално/. Звънях в Тандер откъдето ми казаха че нямало разлика в съединителите според тях щото " ние ховър с различен съединител не сме имали". Благодаря предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 24 Юли, 2019 Share Отговорено 24 Юли, 2019 Ми те са ти отговорили хората, какво повече ти трябва? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joe Banana Отговорено 22 Октомври, 2021 Share Отговорено 22 Октомври, 2021 Здравейте, скоро смених съединителя, комплект - феродов и притискателен диск, аксиален лагер и лагер на маховика. Избрах комплект на VALEO 828792.Избрах модела с четирите пружини на феродовия диск. Цената варира в различните магазини - от 200 до 260 лв. Аз го купих от Nasauto.bg за 243 лв. Лагерчето, което е на маховика е с размер 15Х32Х9. Намерих го в autopioneer.bg на цена 8.82лв. Като за хора, които имат инструменти , сравнително добри условия за труд, и що-годе елементарни монтьорски умения на мен и още двама приятели ,които ми помагаха и то доста , ни отне около 4 часа труд. Има се предвид, че не сме бързали, даже на моменти си се помотавахме (пийвайки си топло кафенце). Болтчетата на притискателния диск се затягат с динамометричен ключ със сила 19 Nm - т.е. 1,9kg. Благодаря на Krasimirr за точната насока и консултация по телефона. Ако някой от колегите има нужда от помощ да ми пише на л.с. с каквото мога ще помогна 2 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.