koko99 Публикувано 13 Август, 2013 Share Публикувано 13 Август, 2013 (Редактирано) Здравейте на всички тук! Миналата седмица пробвах на съпругата Волекс-а - пътувахме до София и реших да го тествам. До сега бях сядал само пробно на пътническата седалка да проверя дали мога да се побера ако се наложи да ме прибира някой път ... Тя си го избра като марка и модел, аз не съм се бъркал хич ... Имам едно питане за режима на работа на климатика - работи около 30-40 секунди, после едно реле щрака доста шумно някъде около таблото с приборите и климатика изключва, след около 30-40 секунди включва отново, усеща се много по мощността на автомобила с щракането на релето. Климатика си духа нормално студено, но при включването, ако стане при по-високи обороти от 3000, се чува ясен звук, а при 4000 все едно ми свирка някой с клаксон ... явно и идва много на електро-муфата ... Карал съм много коли с климатици но такова включване-изключване на интервали по-малки от минута не съм срещал ... В сервиза в Монтана правиха някакви справки по телефона (закарах им колата да го видят) и накрая казаха че това е нормално - не ми прозвуча много убедително ... ама ... При Вас как се държат климатиците в големите жеги? Да не пропусна - колата е на около 900 километра, ако има някакво значение това .... Редактирано 13 Август, 2013 от koko99 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 13 Август, 2013 Share Отговорено 13 Август, 2013 Нормално е за тази кола, но наистина и аз досега не съм се возил в друга кола с такъв климатик... Дано да не създава проблеми в бъдеще и да си работи нормално, защото с това виене имам притеснения. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stan Отговорено 13 Август, 2013 Share Отговорено 13 Август, 2013 И при мен се чува този звук наподобяващ клаксон... За радост климатика си работи нормално. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 15 Август, 2013 Share Отговорено 15 Август, 2013 Потвърждавам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 19 Август, 2013 Share Отговорено 19 Август, 2013 Аз също....."не страхуй ся". Обаче пере яко климатика. Мноого съм доволен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 19 Август, 2013 Автор Share Отговорено 19 Август, 2013 Не се страхувам - 5 години гаранция, какво да му мисля - дразня се от щракането на релето и виенето на муфата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 20 Август, 2013 Share Отговорено 20 Август, 2013 За виенето - ОК, чува се едно фииууу като включи. Ама това реле май никога не съм го чувал... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 20 Август, 2013 Share Отговорено 20 Август, 2013 Странно как не си го чул. Климатика не работи в постоянен режим и ту включва ту изклюва през няколко секунди и по релето ще го познаеш Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 15 Септември, 2013 Автор Share Отговорено 15 Септември, 2013 Ще става от този Ц-10 автомобил, ама трябваше да ме ядосва отначало ... След близо 600 км по магистрала и обороти твърдо над 4000 - муфата на климатика най-сетне се предаде - млъкна и вече не вие .... явно мойте нерви издържаха повече от китайското желязо и то взе че се напасна ... Вече включва почти безшумно. Остана само релето в купето, но напролет с един удължител и 2 букси това реле твърдо заминава в двигателният отсек ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 15 Септември, 2013 Share Отговорено 15 Септември, 2013 Внимавай с гаранцията......ако си видят релето "някъде другаде", може и да се заядат. За ЛМ все още незнам, но от Дженерал Моторс само се чудят каква причина да ти изкарат, та да отпадне гаранцията. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 15 Септември, 2013 Автор Share Отговорено 15 Септември, 2013 Мислех го това - ще потърся път за кабелите при който при нужда да се демонтират лесно, а и мисля да направя едно официално питане до ЛМ дали не могат да предложат те решение Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 16 Септември, 2013 Share Отговорено 16 Септември, 2013 Сметни и съпротивлението на кабелите,които ще ходят до релето. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimi_5 Отговорено 4 Октомври, 2013 Share Отговорено 4 Октомври, 2013 И аз ходих до сервиза им в Пловдив по същата причина. Не ми харесва да се включва и изключва толкова често. И като спре, и колата направо тръгва, включи ли се и се усеща. И мен ме дразни релето, ако има решение сподели. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.