Jump to content

Странен режим на климатика


koko99
 Share

Recommended Posts

Здравейте на всички тук!

 

Миналата седмица  пробвах на съпругата Волекс-а - пътувахме до София и реших да го тествам. До сега бях сядал само пробно на пътническата седалка да проверя дали мога да се побера ако се наложи да ме прибира някой път ... Тя си го избра като марка и модел, аз не съм се бъркал хич ... :)

 

Имам едно питане за режима на работа на климатика - работи около 30-40 секунди, после едно реле щрака доста шумно някъде около таблото с приборите и климатика изключва, след около 30-40 секунди включва отново, усеща се много по мощността на автомобила с щракането на релето. Климатика си духа нормално студено, но при включването, ако стане при по-високи обороти от 3000, се чува ясен звук, а при 4000 все едно ми свирка някой с клаксон ...  явно и идва много на електро-муфата ... 

 

Карал съм много коли с климатици но такова включване-изключване на интервали по-малки от минута не съм срещал ...

В сервиза в Монтана правиха някакви справки по телефона (закарах им колата да го видят) и накрая казаха че това е нормално - не ми прозвуча много убедително ... ама ...

 

При Вас как се държат климатиците в големите жеги?

 

Да не пропусна - колата е на около 900 километра, ако има някакво значение това ....

Edited by koko99
Link to comment
Share on other sites

Нормално е за тази кола, но наистина и аз досега не съм се возил в друга кола с такъв климатик... Дано да не създава проблеми в бъдеще и да си работи нормално, защото с това виене имам притеснения.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Не се страхувам - 5 години гаранция, какво да му мисля - дразня се от щракането на релето и виенето на муфата

Link to comment
Share on other sites

Странно как не си го чул. Климатика не работи в постоянен режим и ту включва ту изклюва през няколко секунди и по релето ще го познаеш :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ще става от този Ц-10 автомобил, ама трябваше да ме ядосва отначало  ...

 

След близо 600 км по магистрала и обороти твърдо над 4000 - муфата на климатика най-сетне се предаде - млъкна и вече не вие ....  :toothy12:  явно мойте нерви издържаха повече от китайското желязо и то взе че се напасна ... Вече включва почти безшумно.

 

Остана само релето в купето, но напролет с един удължител и 2 букси това реле твърдо заминава в двигателният отсек ...

Link to comment
Share on other sites

Внимавай с гаранцията......ако си видят релето "някъде другаде", може и да се заядат. За ЛМ все още незнам, но от Дженерал Моторс само се чудят каква причина да ти изкарат, та да отпадне гаранцията.

Link to comment
Share on other sites

Мислех го това - ще потърся път за кабелите при който при нужда да се демонтират лесно, а и мисля да направя едно официално питане до ЛМ дали не могат да предложат те решение

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

И аз ходих до сервиза им в Пловдив по същата причина. Не ми харесва да се включва и изключва толкова често. И като спре, и колата направо тръгва, включи ли се и се усеща. И мен ме дразни релето, ако има решение сподели.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...