zhelev_48 Отговорено 21 Март, 2018 Share Отговорено 21 Март, 2018 Да,винаги когато заредя пълно до край. Изчаквам 4-5 мин. вероятно газта се успокоява вътре паля и нямя проблем Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 21 Март, 2018 Share Отговорено 21 Март, 2018 ясно благодаря за отговорите Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 25 Април, 2018 Share Отговорено 25 Април, 2018 Поредната смяна на помпа,филтър,чорапче,кислороден датчик и изгоряла втора ламбда сонда(мицибуши,няма китайски аналог 240 лв.) Помпата беше някъде към 70 лв. По думите на майстора,след пълначката преди бутилката има груб филтър,да ама аз не го виждам въобще. Сега съм се ориентирал към тази пълначка,по точно това е филтъра само. Някой ползва ли такава,да тя е за грубо очистване. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 25 Април, 2018 Share Отговорено 25 Април, 2018 Вчера видях как е решен този проблем с газ ланди ренцо . Човека каза ,че му писнало от виелето и я махнал. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 25 Април, 2018 Share Отговорено 25 Април, 2018 Преди 1 час, Georgi86 написа: Вчера видях как е решен този проблем с газ ланди ренцо . Човека каза ,че му писнало от виелето и я махнал. Гого, и инцекцоина си има доста проблими,предишните ми коли са били с такива. На 5-8 Ккм. 3 фиртъра,единият от които е вътре в изпаритела, на 10 Ккм,задължително почистване на буталцата от черен налеп(чисти се със шкурка и чист бензин),след 3-тото почистване смяна, реглаж на пружинките на буталцата изпитват умора и подават различно количество газ в цилиндрите. Ако са вече достатъчно уморени,подмяна. На 3-4 г. смяна на мембрани,остаряват втърдяват се и не работи стабилно на газ. Така че прецених,смяна на помпа (75 лв) на 10-15Ккм и по -добре от другото. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 25 Април, 2018 Share Отговорено 25 Април, 2018 И аз така мисля ,че помпата е по лесна за смяна от другите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 26 Април, 2018 Share Отговорено 26 Април, 2018 Преди 17 часа, Georgi86 написа: И аз така мисля ,че помпата е по лесна за смяна от другите. Ами то е въпрос на сметки, при замяна ми искат 1800 лв. с използване на старата бутилка. 1800 лв : 85 лв.смяна на нова помпа=20 помпи Х 10 Ккм=200 Ккм. ами то колата вече няма да я има. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 26 Април, 2018 Share Отговорено 26 Април, 2018 (Редактирано) Кой ти иска 1800 за инжекцион при това без бутилка, я не се замаявай има инжекциони, който са за по малко от 800 лева и то с бутилка...Двата инжекциона на Ситроена и Пежото бяха български. Ситроена е още при мен и има над 130000 км с него. А Пежото го продадох декември в идеално състояние. Е, че се сменят филтри и се преглежда е вярно....който си има брада си има и гребенче. На Жипката е обикновен и вече 120000 км е с него само филтри - това е...А БРЦ се води най- скъпия и добър инжекцион. Лично аз не мога да кажа. Тия дето съм ползвал и още ползвам са хубави. Редактирано 26 Април, 2018 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 28 Април, 2018 Share Отговорено 28 Април, 2018 Днес разглобих сменената помпа. Оказа се че качеството на газта не е виновна. Помпата е четкова,челен ротор. Четке(ите се бяха смазали докрай и са трили по пластмасата,няма контакт и спира. Няма какво да изгори. Навит залят с пластмаса ротор,проверих го,здрав е. Два магнита,четки и това е. Снимките по ред: външен вид,турбината заедно с двете работни плоскости,турбината,ротора с двата магнита (интерно защо не бяха залепени за корпуса,а дистанцията се държеш от една"U" пружина),капачката с четките,пак ротора,капачката с четките откъм захранването,колектора на ротора. Съ гласен съм че е консуматив. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 28 Април, 2018 Share Отговорено 28 Април, 2018 Продължение на темата. Това филтъра който се надява на входа на помпата. Следващата снимка е т.н "чорапче"полиетиленов плик с едър филтър отдолу. Накрая събрани заедно,помпата с филтъра вкарани в чорапчето. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 2 Май, 2018 Share Отговорено 2 Май, 2018 (Редактирано) Замерих роторчето,ами то си е читаво,не е изгоряло. Значи помпата е здрава,като изключим изтритите четки. Спрели да контактуват и....няма газ.Пак повтарям,според мен качеството на газта може да влияе единствено на разхода,но не и повреда в помпата. При мен се случи след около 17 Ккм.Сега си намерих фактурата,сменил съм я на 22.06.2017 г. Незнам колко са заменяеми с бензинови такива,но по външен вид са еднакви. Ако се намират такиви четки то тя става ремонтно пригодна,сменяш четките,прави се на струг нов корпус и се завалцова. Редактирано 2 Май, 2018 от zhelev_48 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 2 Май, 2018 Share Отговорено 2 Май, 2018 Ти си оптимист, никой по сервизите няма да го прави...те мембрани на изпарителите вече не сменят, аидееее целия за 80-100 лева и готово. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 2 Май, 2018 Share Отговорено 2 Май, 2018 преди 15 минути, Kan4o написа: Ти си оптимист, никой по сервизите няма да го прави...те мембрани на изпарителите вече не сменят, аидееее целия за 80-100 лева и готово. Така е. Тя става консуматив,жалко че сам не мога да си я сменя. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 2 Май, 2018 Share Отговорено 2 Май, 2018 Що да не можеш има ентусиасти, като теб и мен... и аз съм така 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newfan Отговорено 2 Юни, 2018 Share Отговорено 2 Юни, 2018 На 25.04.2018 г. at 11:25, zhelev_48 написа: Поредната смяна на помпа,филтър,чорапче,кислороден датчик и изгоряла втора ламбда сонда(мицибуши,няма китайски аналог 240 лв.) Помпата беше някъде към 70 лв. По думите на майстора,след пълначката преди бутилката има груб филтър,да ама аз не го виждам въобще. Сега съм се ориентирал към тази пълначка,по точно това е филтъра само. Някой ползва ли такава,да тя е за грубо очистване. Г-н zhelev_48 и аз търся информация за такъв филтър, но за сега нищо не излиза. От къде може да се намери? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 4 Юни, 2018 Share Отговорено 4 Юни, 2018 http://rsgas.bg/contacts-rsgas.html Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mistarmi Отговорено 3 Юли, 2018 Share Отговорено 3 Юли, 2018 http://autogashybrid.com/category/6/filtri-za-gaz.html прилича ми на това. http://autogashybrid.com/product/89/filtar-za-techna-faza.htmlза това какво ще кажете? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 10 Септември, 2018 Share Отговорено 10 Септември, 2018 Така,малко отчет по проблемите на газоватата.22.06.2017 г. 88560 км. проблем!!! Сменени кабел 23,80лв,филтър газ 10,00 лв,торбичка газ 14,50 лв,помпа газ 54,15 лв.за сума 102,45лв труд 140,80 или общо 291,90 лв с ДДС .20.04.2018 г.105200 км. филтър газ 10,00 лв.,торбичка газ 14,50 лв, помпа газ 54,15 лв.,сензор кислород 189,28лв. датчик ниво газ 74,04 лв. общо 267,93 лв. труд 118,80 или общо 552,92 лв. с ДДС. До тук проблемите не свършиха при 112000 км. пак започна да придърпва,на студено прехвърля на газ,но топла ,не ще. След три отметки като останат няма мощност на газ забива носа придърпва. Пак в сервиза 2 дни не могат да открият проблема и накрая "О" пръстен мълтивал(незнам къде е тоя мултивал) 2,50лв. клапан 90,97 лв сбор 93,47 лв, труд 79,20 лв. общо 207,20 лв с ДДС. За сега е добре,да видим до кога???? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 8 Декември, 2018 Share Отговорено 8 Декември, 2018 Кажете каде да го закарам тоя джип да оправят газта . Без митака и тандер защото според тях е ок Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 9 Декември, 2018 Share Отговорено 9 Декември, 2018 Привет колеги, преди около месец пак посетих митака сервиз за смяна на помпа цифрата пак беше 140 лв изминати километри 13500,,,,, симптоми на около 10 хил започна да первключва на бензин при палене на топъл двигател тоест гася имам работа за минута две паля и то директно почва да пищи и пуска бензина ,,,,,, изчаквам 5-6 мин паля и този път прехвърля на газ на финала искаше да го чакам над 15-20 мин ........ при студен двигател нямаше никакъв проблем . след смяната първите три зареждания ми даваше около 20 разход тамън се бях засилил да ходя пак в сервиза и разхода се оправи на нормалния градско 15-16 на вън 10-13 ....успех на всички Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 9 Декември, 2018 Share Отговорено 9 Декември, 2018 Аз ходих при митака седя 3 дни джипа и казаха ,че бил електрически проблема и са го оправили. Помпата била наред давала налягане. Точно след 6 км пак почна да пищи копчето без да реагира на натискана откачам закачам акумулатора и така 200-300 км и пак почва да пищи Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi86 Отговорено 6 Януари, 2019 Share Отговорено 6 Януари, 2019 Вчера взех пак джипа от митака помпата имала 7-8 бара и днес пак отказа .цифрата за ремонт ако е помпа 200 + ,китайска помпа 100 лева и за труд 100 и нещо явно вече не е 140 лева. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 6 Януари, 2019 Share Отговорено 6 Януари, 2019 Преди 7 часа, Georgi86 написа: Вчера взех пак джипа от митака помпата имала 7-8 бара и днес пак отказа .цифрата за ремонт ако е помпа 200 + ,китайска помпа 100 лева и за труд 100 и нещо явно вече не е 140 лева. страно,,,,,,, даже много Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yaniatanasov Отговорено 7 Юли, 2021 Share Отговорено 7 Юли, 2021 Някакви нови решения дали не са изкочили, че гледам последния коментар от преди 2 години. Аз съм новособственик(току що си измислих тази дума) Имам H5 2011г. Имам я от месец и още нямам наблюдения, но веднъж ми изключи газта на изминати 300км. Изчечтох цялата тема и горе долу се ориентирах какво ме чака(хич не ми харесва) Та за това се оглеждам за по трайни решения. Газовото нямам представа какво е, на ключа пише BRC ама дали цялата ситема е такава нямам представа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.