Jump to content

Hover5-не включва 4L


Krasimir $$
 Share

Recommended Posts

Някой колега който може да помогне,става въпрос за ховър5-2011г.когато включа на 4H-няма никакъв проблем всичко е ок. и когато искам да премина на 4L-нищооо.Остаеа си на 4H.Развивав болтовете на машинката на раздатката и започвам с един приятел опити за включване,когато включа от 2H-на-4H,вилката на раздатката се мести и превключва и от 4H-на4L,вилката не се мести за да мина на бавни.Някой предполага ли какви може да са причините за да не барам всичко хаотично и да не стигна до решение на проблема.Ако някой може да ми даде инфо ще бъда благодарен

Link to comment
Share on other sites

При мен не включваше нищо, отидох на сервиза и там ми смениха датчика за 4х4. Всичко тръгна, след време пак спря, Днес смених моторчето за 4х4,започна да  включва 4L малко трудно и мога да върна на 2H. Обаче не мога да включа 4H. Гледах на един клип слагат един резистор на модула за 4х4 и се оправя. Ще пробвам това преди да го сменя целия. 

Edited by yaniatanasov
Link to comment
Share on other sites

Аз по принцип искам да си сложа хъбове,че с тези машинки нещо взе да не ме кефи,един път включва един път не иска,идва ми в повече.И до колкото знам и за хъбовете ще ми трябва 4Lза да имам и на задния мост бавни,без да се налага да включвам предния.Поне така четох във форума,ама реално незнам дали е така.Това ми е първа джипка и не са ми ясни много тези тънкости

Link to comment
Share on other sites

Имах проблем с включването на предния мост, смених маслото на шейтан машинката и този възел се пооправи. Смесих маслото с dextron III (50:50), това направих и при скоростната кутия (100 ml) и при раздатката (100 ml). Това масло е тънко и може би влиза на места, на които 75-90 се затруднява. Шейтан машинката няма пробка за източване - случва се с голяма спринцовка и маркуче за течност на чистачки; същата спринцовка използвах и за смяна на другите масла.

Имам ръчни хъбове на една дърта Фронтера, но още не желая да ъпгрейдвам с тях Ховъра, понеже излизането от купето за ръчното им включване не ми допада.

Edited by Свилен
Link to comment
Share on other sites

Хъбовете от дъртата Фронтера не стават. Хъбовете ще ти направят малко по пъргава колата. Защтото няма да въртят дясната полуоската и карантията на диференциала. Зимата се усеща когато маслото е станало на грес от студ.

Link to comment
Share on other sites

Маслото на шейтана ми е ново,имах проблем с датчика за 4х4 и го смених и започна да включва и изключва и изведнъж няма бавни.Преди да сменя датчика не включваше нито бързи нито бавни,смених го и бързите дойдоха но не иска да включи бавни-а сега де!!!къде да ги търся тези бавните

Link to comment
Share on other sites

Ами според мен вариантите са само два или моторчето за 4х4 или модула в купето! Мнението ми не е професионално просто и аз съм на тази вълна, сменил съм всичко без модула, надявам се да е от него. 🙄

Link to comment
Share on other sites

Днес свалих модула и му запоих един резистор както гледах по едни руски клипове. Реших да го пробвам понеже е лесно за изпълнение. За съжаление нещата не се оправиха. Системата тотално се обърка и не знаеше къде се намира. Лампата за 4х4 мигаше постоянно и нищо не ставаше. Възстанових го както си беше и всичко се върна по старо му. Сега ми мисля за датчика за 4х4 да го проверя въпреки че е нов(на една година почти). 

IMG_20220923_172751239_HDR.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...