Jump to content

Recommended Posts

В Great Wall работят по нов модел, прилична ми на нов H5.

Има съвсем ново пружинно окачване отпред. Такава е концепцията на последния 4runner на ТЛК.

Това е сериозна модернизация, която ще направи модела много по-конкурентен. В момента торсионното окачване на H5 е подобно на моят Опел Фронтера, от средата на 90-те години.

Ако пък използват и раздатка, подобна на Toyota multi-mode, тогава вече ще е върхът.

Само се надявам Great Wall да представят модела по-бързо на нашия пазар, на сходна със сегашния модел цена и дай-боже да го произвеждат в Ловеч.

 

Линка е към китайски сайт, но поне има малко снимки.

 

 

http://auto.people.com.cn/n/2012/1115/c1005-19590241.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, ама май точно този модел очакват от Литекс през месец май!

Ако може някой от тях да коментира ще бъде добре, защото на сайта подробна информация липсва.

http://www.greatwall.bg/models/details/hover-h5-2013

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Само се надявам Great Wall да представят модела по-бързо на нашия пазар, на сходна със сегашния модел цена и дай-боже да го произвеждат в Ловеч.......

Това не съм сигурна дали ще е по-добре....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

новата H5 е феисова- сас дневни светлини.отвътре управлението на климатроника е дигитално и вътрешните кори са с хромирани лайсни

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер информация, но не е ли малко къс списък с промените. Би следвало двигателя да е дизел, а не бензин като на предишния модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер информация, но не е ли малко къс списък с промените. Би следвало двигателя да е дизел, а не бензин като на предишния модел.

Ами да, дизел ще е - ние го гледахме преди около месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че говорите за различни неща - Н5 от новата моделна година е вече в България, като част от промените са: нови предни решетки - горна и долна, както и пръстени на халогените; добавени ел. огледала с прибиране, има опция за блокаж на задния диференциал, ново задно крило и стопове, светлините за мъгла отзад са вече диодни, климатроника е с дисплей, хром-рингове на капаците на тонколоните, лайсни в пиано лак на вратите, и т.н. неща. Двигателят е 2.4 бензин, но вече е Евро 5.

 

Отделно, края на лятото на пазара ще бъде пуснат Н6, който е ново поколение SUV и общото между него и Н6 е само 'Ховър' в обозначението на модела. Самоносеща каросерия, независимо окачване и отзад, дизелов мотор и т.н....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто,можеш ли да предоставиш снимки на така описания Н5 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... като част от промените са: ... има опция за блокаж на задния диференциал...

 

Има ли информация за цената на тази опция? И какъв точно блокаж е това? Тя е най-важната промяна според мен и това, което ми трябва в подобен джип. Но ако цената й е по-висока от такъв на ARB примерно, то се обезсмисля напълно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 290лв с ДДС е цената на блокируемия диф при поръчан автомобил с тази опция... при допълнително вграждане, тоест ако се поръча като резервна част, ще има разлика в цената, предполагам, но още не се е наложило да проверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В БГ ли ще се монтира блокажа?

Редактирано от Ванката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става дума за поръчани и вече внесени автомобили, след няколко месеца отново ще има Ховъри, като отново очаквам да има доста бройки с блокаж на задния диференциал. В момента има и бройки от бензиновата версия на Стийд, които са със същия блокаж.

 

иначе има афтърмаркет варианти, но там идва момента с гаранционните условия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Н5 е чудесна машина, и е тъкмо като за нашите особености, особено инфраструктурните :) а и е рядко да има в този клас автомобил на твърда рама с парт-тайм 4х4, добро оборудване и на тази цена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че особено с такава екстра (блокажа на задния)...е определено доста изпъкващ модел.Чак аз взех да се замислям дали Хувър да вземам,защото имам мераци за Стийд (ще ми се върже в работата).Иначе,хром елементите,не мисля,че са нещо кой знае какво,но със сигурност изглежда добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 290лв с ДДС е цената на блокируемия диф при поръчан автомобил с тази опция... при допълнително вграждане, тоест ако се поръча като резервна част, ще има разлика в цената, предполагам, но още не се е наложило да проверя.

Ако става дума за 100% блокаж, цената е перфектна. Което прави Hover H5 отново класи над конкуренцията, където тази "екстра" я има при джипки за 100к+ лева :D

 

Освен рамата и парт тайма, остават и бавните скорости (според снимките), за които се говори, че липсват при дизеловата версия на H5. Така просто няма друга конкуренция в близкия ценови диапазон :hello2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма изобщо такава конкуренция,защото всички вече са паркети.Освен Паджеро май.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pajero 4, Land Cruiser 150/200, G класа и разните пикапи на съответните марки. Като примерно Паджерото вече е с интегрирана рама в самоносещото купе и е с независимо окачване отзад, но пак е много добра и проходима машина, за разлика от последните pathfinder-и, които са си живи паркетници. И всичките са с цени от около 100к+ лева нагоре.

 

Добавено:

Не искам да се заблуждават хората, че Hover H5 с блокаж на заден диф е като изброените паджеро, ленд крузър и г класа. Макар на всички да им се иска :D Онези са фул-тайм машини с много доста по-високо качество на материали и сглобка, доста по-мощни двигатели, някои си имат и блокаж на преден диференциал, и т.н. Също така са доказани и през годините, а Hover тепърва предстои да се доказва.

 

Нормално е при покупка на автомобил да се гледа ценовата конкуренция и в много случаи да се пропуска класовата конкуренция. Безсмислени сравнения Hover H5 срещу Duster пълнят почти всички форуми, докато реално H5 може да се сравнява класово с машини на двойна цена и нагоре.

 

Вече си имаме и H6, който е друга категория, но там сравненията тепърва ще предстоят. Конкуренцията при паркетите е много сериозна, както като марки и модели, така и ценово, та ще има доста параметри за сравнение.

 

P.S. Пропуснал съм LandRover Defender и Jeep Wrangler от истинските джипки. Все пак са си класика! При тях проходимостта е на предно място пред комфорта и екстрите. Но и при тях блокаж на заден диференциал не е стандартна опция, а и ценово пак са доста по-високо от H5.

Редактирано от peterst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×