Jump to content
em4yyy

Накладките ми взеха са свирят

Recommended Posts

Здравейте! :)

Преди 2 седмици си купих Voleex C10, много му се радвам. :lol:) Минах 1200км.

Снощи както си карам почна да ми свири накладката без да натискам спричка само при завой на дясно.

Интересното е, че при потегляне не свири, ами след като измина някои други километар, явно като загреят.

Интересно ми е на какво може да се дължи това. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай в сервиза на дилъра да ти погледнат накладките!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с приятели и те са имали такъв проблем! Казаха ми, че може от дъжда да е, защото я карах в много oбилен дъжд и после 2 дена не я карах! Другото кадето ми казаха е, че можа да има нещо между диска и накладката или напасване на накладката. Шумът не е на метал дори не е и силен, но е дразнещ. При натискане на спирачката шумът изчезва! В момента съм във Варна, а колата е купена от Плевен няма как да ида до дилъра! :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да ходиш до дилъра, а до оторизиран сервиз. Всеки оторизиран сервиз в страната трябва да я приеме гаранционно - не само дилъра. Виж на сайта на greatwall.bg кой е представителя там, обади се по телефона да уговориш сервизното приемане и отиди там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има същия момент. Появява се предимно при завой на ляво, понякога и като карам направо. Преди месец бях в Родопите, където имаше останал доста пясък по пътя от зимата. Показах на хората от оторизирания сервиз за какво става дума като ги повозих 5 минути и ми казаха, че са замърсени и като вдигна по-голяма скорост да спра по-рязко и така да ги почистя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми звучи като глупости... Замърсени са с какво накладките - пясък ли? Като спираш с по-ниска скорост често не се "почистват"? Как така на мен на няколко автомобила не ми се е случвало да свирят спирачките направо или в завои при изрядни дискове и накладки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да и аз не намирам голяма логика, но това ми казаха докато возех човек от сервиза да чуе и той за какво говоря. Надявам се скоро да ми се обадят за монтиране на ГУ, затова не ги накарах още тогава да погледнат в сервиза. Но определено ще искам от тях да погледнат, защото е много дразнещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от замърсяване и е почти нормално. Колите са с не паснати спирачки ( това в нормално все пак са нови). Обикновенно накладките са малко по-тесни от диска и именно затова се износва диска като .. абе като камбана. Този ефек се получава когато накладка започва да се подпъхва малко по малко под ръбът на диска. В момента той е много малък но го има(ръбът) и ако закачи на някой участък където има малко повече метал и започва това прословуто свиркане... все едно въртите пръст по ръбът на кристална чаша. Покарай така още малко и свиркането ще спре. И мойто меган като беше ново свиркаше така, преди няколко месеца му смених дисковете, и пак след около 2-3 хиляди сляд смяната започна да посвирква малко по-малко ама този път бързо спя за има няма 100-тина км беше, но като нова откара почти 2000 км.

Трябва да се прави разлика с това свиркане и свиркането на накладките при спиране. Второто е от прекомерно твърди накладки. започват да търкът по вътрешните ръбове на диска (все пак не си мислите че диска се износва напълно равномерно) и той започва да звънти. Ако това свиркане не спре до 2-3 к км направо сменяйте накладките като гледате във феродото да има по-малко твърди частици. Абе и накладките са като гумите, хубавите се износват, твърдите (тези които не се износват) нестават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен( Пежо) пък досадния ефект от подсвирване в свободно състояние и яко свирене при натисната леко спирачка се появи след демонтаж за смяна на лагера . После нещо обърнаха накладките ли или нещо апарата се поусука , но сега свири това колело , най вече на студено, да видим до кога . За успокоение ще кажа , че се случва и при нови доста реномирани и скъпи немски марки и модели . За замърсяване също са прави влезнал пясък в апарата му пречи да се движи правилно , но това е към рубриката "бели кахъри" .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Минах 70 километра днес и спря да свири. Какво направих - няколко пъти вдигнах до 70-80 и по-рязко спрях (не плавно). Свиренето изчезна! Попитах в сервиза на какво се дължи. Казаха, че може да е от камъчета, замърсявания и така. Другата причина е напасване. Общо взето разнищихме и тази тема. :)

Редактирано от Говедо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и при мен като чели намалява все повече откакто се върнах от Родопите в края на миналия месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах Ви не го мислете напълно нормално е :) По важното според мен в случая е как се е държала колата върху този пясък. Лично при мен на няколко пъти ми се е случвало именно върху пясък да се усети ефект като от аквапланинг. Моята кошница е с чиста хидравлика на волана и това се усеща много върху волана. По спомен Волекса трябва да е с хидровлично-електрическа рейка, има ли го това усещане при волекса, или знаейки колко е неприятна настилката сте ги карали по-полечка и не се стигало до такива "крайности"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз принципно карам внимателно, така че досега не съм имал никакви неприятни инциденти с колата откакто я взех. Върху пясъка с разумна скорост нямах никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, доколкото знам докато феродото е все още ново - при самото спиране върху него се образува фрикционен слой. Ако обаче по-време на образуването му се спира много рязко, един вид се нарушава формирането на слоя и спирачките прискърцват, докато "нарушения" слой не се износи. Спирането докато феродото е все още ново трябва да е плавно, без "коване" и рязко мачкане на педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал автомобил , който в един момент да не му свирят спирачките независимо от марката и качеството на накладките . Свирят , свирят па спрат , после след някоя кална локва пак почнат и така ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×