Jump to content

krisko92

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About krisko92

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Карам:
    Peugeot 307 HDi
  1. Много уважавам всички видове алтернативни начини за транспорт като велосипеда, но е време да се въведът законови промени и колоездачите да носят отговорност за действията си. Не може всеки да прави каквото си поиска и после да се търси отговорност от водачите на МПС - не е изобщо справедливо. Достатъчно са примерите за възрастни хора, които шарят наляво надясно, постоянно засичам велосипедисти със слушалки, което е безумие. Отделно на междуградски пътища много често има групички от по 5-6 човека, които не карат един зад друг както е по правилник, а са се разпростряли по цялото платно и си говорят най-необезпокоявано, докато покрай тях фучат коли. Специално за мен такива неща са недопустими и е редно да има ясни и точни правила и отговорнисти за всички, стъпили на пътното платно.
  2. Колеги, доколкото знам докато феродото е все още ново - при самото спиране върху него се образува фрикционен слой. Ако обаче по-време на образуването му се спира много рязко, един вид се нарушава формирането на слоя и спирачките прискърцват, докато "нарушения" слой не се износи. Спирането докато феродото е все още ново трябва да е плавно, без "коване" и рязко мачкане на педала.
  3. Май зависи от конкретната бензиностанция ми се струва. Въпроса е ако намериш едно място, в което константно е добро горивото да ходиш все там. Иначе и с Петрол проблеми не съм имал - дизел и бензин.
  4. Колега преди това с Лукойлската нафта палеше без проблем. На следващия ден след като беше сипано от OMV при същите градуси отказа. Отделно че не съм единствения с оплаквания оттам. Лятото като сипвах на скутера ми бензин постоянно се давеше и отказваше да пали нормално, а при него много добре се усеща качеството на горивото, защото двигателя е малък и маломощен.
  5. Аз ползвам една на Castrol. По неволя този ден не сипах, имайки доверие на "хубавата" нафта. В такъв случай имаме пълното право да си искаме правата, защото получаваме продукт койтоне отговаря на спецификациите. Мисля че е крайно време да се създаде независим орган който да проверява качествата на горивата и да санкционира бензиностанциите ако те не отговарят на описаната характеристика. Не знам ще го доживеем ли обаче
  6. Повечето производители си указват какво е маслото, даже коя марка е за предпочитане(което е по-скоро реклама, но все пак). Е вискозитета и типа на маслото трябва да се спази задължително. Отделно не са малко случаите на коли с разбити скоростни кутии вследствие на дълга работа без масло. Когато се появи лек теч, или по-скоро сълзене което е трудно забележимо лека полека нивото намалява и се стига до проблеми. Така един мой познат си взе Scenic 4x4 вследствие се наложи да търси нова скоростна кутия, защото старата е карана дълго време без масло и е скапана. Мисля че олекна около 3000лева
  7. Правят му реклама, че е безпроблемен до -30 градуса. Щом няма добавка значи това е подвеждане на потребителите. Пък и те имената на горивата си ги сменят постоянно. Пък ако за теб е нормално да дадеш 2.83лв/литър за продукт, който се представя и рекламира като качествен, а при -10 градуса е замръзнал не знам какво да ти кажа
  8. Колега много са колите на които не им дават смяна на маслото. Не че не им дават, а не го описват като задължително. Но ако разсъдим правилно можеш ли да си представиш какво е станало с маслото след 100 000км примерно, или пък 200 000км, като се знае колко от колите са с неясни километри и са може би и на повече. На фона на всичките данъци и годишни обслужвания едни 30-40лв. за трансмисионно масло поне 1 път докато колата е при теб не мисля че ще и навреди.
  9. При мен досега на -10 пали без проблеми. Трака малко повече и скоростите влизат по-трудно, но е нормално. Да се оплача от OMV MaxxMotion дизел - на следващия ден след като заредих отказа да запали сутринта с него. Рекламират го до -30 и е 2.83лв./литър. Попринцип зареждам от Лукойл и досега проблеми оттам не е имало.
  10. Баща ми се занимава само с моторни масла. На всички коли които имаме маслото го сменяме на 10 000км. Говорил съм си нашироко с него и казва, че попринцип повечето масла могат да понасят и до 15 000км, но дори и да е така една кола, която се кара интензивно градско например и то в интензивно запрашена среда 10 000км е напълно разумен пробег за смяна на маслото и всеки ценящ състоянието на колата си го прави на толкова. А за Long Life маслата има много разноцветни мнения - лично аз в чужд форум на BMW съм чел специално за тях и какви щети бяха нанесли на една 3 годишна 7-ца - целия двигател беше в налепи вследствие на запичане очевидно. Но всеки си решава за него си
×
×
  • Create New...