Jump to content
valery

Лични впечатления от тестовото шофиране

Recommended Posts

Колеги,

 

Искам и аз да споделя своите преки наблюдения по автомобила.Вчера се обадих на дилъра за Бургас за да попитам за условията относно тестовото шофиране.От там ми казаха че никаква специална процедура не се изисква, просто шофьорска книжка и талона към нея.

 

Днес след като се запознах с колата отблизо, и детайлно мога да споделя какво видях.Бях обслужен служител с име Красимир, който много любезно ми обърна внимание и обясни всичко което ме интересуваше по-колата. ( за справка когато ходих в Опел, седях поне 15 минути край Корсата за да се сети някой че не просто я гледам)

 

Сглобката изглежда много качествената, няма разминавания във фугите, багажника ( който лично тествах, защото прочетох че не винаги е добре напаснат) се затваря съвсем леко и лесно, никакво напрежение във вратите или дръжките.Аз съм 180см висок около 75 килограма, и вътре и на двете седалки беше повече от просторно.Колата която аз карах, с оранжев цвят, вече беше загряла, защото, друг я караше преди мен, и не успях да разбера как е от студен старт.Двигателя дърпа доволно добре за това купен, и повече е просто ненужно.Искам да отбележа че когато колата е в покой ( на светофар примерно) двигателя изобщо не се чува, няма никакви вибрации в купето, нито в скоростният лост.Тук бих искал да вмъкна една лека забележка, при движение над 120Км, двигателя започва да шуми доста, а и когато го обсъдих с дилъра той също спомена че може още да се иска от шумоизолацията.Все пак това не е болка за умиране, за 150 лв можете да добавите допълнителна ( на частно) шумоизолация и проблема ще изчезне.Красимир беше така любезен и да направим няколко по екстремни теста, примерно за АБС-а.Засилихме колата по магистралата Бургас Карнобат, и здраво скочихме на спирачките. Първо, колата спря по абсолютно права траектория, без дърпане наляво или надясно, друго интересно беше че не усетих АБС да ме рита в педала, това било така защото имало система която, притъпява/поема тази сила, и в край на сметка почти не се чувства кога работи.Карахме я с висока скорост, правихме маневри наляво и надясно, минавахме през легнали полицай, също и пълен завой, нищо не изскърца по колата, нито пластмаса нито метала ( аудио системата я пуснах само в началото през другото време шофирах на тишина).Тук е момента да спомена другият минус за мен, волана е от ниско качествена пластмаса, и ако не си пуснал климатика а ръцете са ти изпотени, е ужасно лесно да се хлъзне в ръката ти ( много опасно !!!! ). За съжаление няма опция за кожен волан, ще трябва това да го направите отново на частно.Честно казано с това се изчерпват и недостатъците, който открих аз.Минахме около 20 км граско и извънградско и останах очарован от колата.

 

След този тест драйв сериозно се замислям за покупка.

 

 

 

пс - искам да вметна че предната броня била от пластмаса, беше интересно за мен да го науча.Предполагам че това има връзка със закона който приеха в ЕУ всички коли да могат да поемат удар до 5-6 км в час без да се чупи бронята ( иначе казано да е гъвкава).

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пс - искам да вметна че предната броня била от пластмаса, беше интересно за мен да го науча.Предполагам че това има връзка със закона който приеха в ЕУ всички коли да могат да поемат удар до 5-6 км в час без да се чупи бронята ( иначе казано да е гъвкава).

Ами тя и задната е също от пластмаса.

Пластмасата от години се използва в автоиндустрията за направата на брони, това е нещо, което не би трябвало да учудва.

Друг въпрос е, дали през всичките тези години и при всички марки, е използвана гъвкава такава. Дали под нея е имало необходимия материал, който при удар да се смачка, да абсорбира енергията и след това да възвърне първоначалната си форма, при което, пластмасовата обвивка (броня) да не се спука/строши, да не остане хлътнала, а също и тя да се върне в "изходно положение".

 

Някой производители използват пластмаса за направата и на калници, например.

Редактирано от viggen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е икономайзер ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уред, който отчита моментния разход на автомобила по време на шофиране, волекс няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук бих искал да вмъкна една лека забележка, при движение над 120Км, двигателя започва да шуми доста, а и когато го обсъдих с дилъра той също спомена че може още да се иска от шумоизолацията.Все пак това не е болка за умиране, за 150 лв можете да добавите допълнителна ( на частно) шумоизолация и проблема ще изчезне.

 

Къде бих могъл да отида за шумоизолация и какво биха направили за тази цена колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука темата малко се измести, ама да кажа и аз едно мнение - Волескът има отлична система за "шумоизолация" - пускаш си РАМЩАЙН и немаш никакви други шумове :icon_geek::happy7: :happy7: :happy7: проверено е и действа, направо е супер!!!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×