valery Публикувано 24 Април, 2012 Share Публикувано 24 Април, 2012 Колеги, Искам и аз да споделя своите преки наблюдения по автомобила.Вчера се обадих на дилъра за Бургас за да попитам за условията относно тестовото шофиране.От там ми казаха че никаква специална процедура не се изисква, просто шофьорска книжка и талона към нея. Днес след като се запознах с колата отблизо, и детайлно мога да споделя какво видях.Бях обслужен служител с име Красимир, който много любезно ми обърна внимание и обясни всичко което ме интересуваше по-колата. ( за справка когато ходих в Опел, седях поне 15 минути край Корсата за да се сети някой че не просто я гледам) Сглобката изглежда много качествената, няма разминавания във фугите, багажника ( който лично тествах, защото прочетох че не винаги е добре напаснат) се затваря съвсем леко и лесно, никакво напрежение във вратите или дръжките.Аз съм 180см висок около 75 килограма, и вътре и на двете седалки беше повече от просторно.Колата която аз карах, с оранжев цвят, вече беше загряла, защото, друг я караше преди мен, и не успях да разбера как е от студен старт.Двигателя дърпа доволно добре за това купен, и повече е просто ненужно.Искам да отбележа че когато колата е в покой ( на светофар примерно) двигателя изобщо не се чува, няма никакви вибрации в купето, нито в скоростният лост.Тук бих искал да вмъкна една лека забележка, при движение над 120Км, двигателя започва да шуми доста, а и когато го обсъдих с дилъра той също спомена че може още да се иска от шумоизолацията.Все пак това не е болка за умиране, за 150 лв можете да добавите допълнителна ( на частно) шумоизолация и проблема ще изчезне.Красимир беше така любезен и да направим няколко по екстремни теста, примерно за АБС-а.Засилихме колата по магистралата Бургас Карнобат, и здраво скочихме на спирачките. Първо, колата спря по абсолютно права траектория, без дърпане наляво или надясно, друго интересно беше че не усетих АБС да ме рита в педала, това било така защото имало система която, притъпява/поема тази сила, и в край на сметка почти не се чувства кога работи.Карахме я с висока скорост, правихме маневри наляво и надясно, минавахме през легнали полицай, също и пълен завой, нищо не изскърца по колата, нито пластмаса нито метала ( аудио системата я пуснах само в началото през другото време шофирах на тишина).Тук е момента да спомена другият минус за мен, волана е от ниско качествена пластмаса, и ако не си пуснал климатика а ръцете са ти изпотени, е ужасно лесно да се хлъзне в ръката ти ( много опасно !!!! ). За съжаление няма опция за кожен волан, ще трябва това да го направите отново на частно.Честно казано с това се изчерпват и недостатъците, който открих аз.Минахме около 20 км граско и извънградско и останах очарован от колата. След този тест драйв сериозно се замислям за покупка. пс - искам да вметна че предната броня била от пластмаса, беше интересно за мен да го науча.Предполагам че това има връзка със закона който приеха в ЕУ всички коли да могат да поемат удар до 5-6 км в час без да се чупи бронята ( иначе казано да е гъвкава). Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viggen Отговорено 24 Април, 2012 Share Отговорено 24 Април, 2012 (Редактирано) пс - искам да вметна че предната броня била от пластмаса, беше интересно за мен да го науча.Предполагам че това има връзка със закона който приеха в ЕУ всички коли да могат да поемат удар до 5-6 км в час без да се чупи бронята ( иначе казано да е гъвкава). Ами тя и задната е също от пластмаса. Пластмасата от години се използва в автоиндустрията за направата на брони, това е нещо, което не би трябвало да учудва. Друг въпрос е, дали през всичките тези години и при всички марки, е използвана гъвкава такава. Дали под нея е имало необходимия материал, който при удар да се смачка, да абсорбира енергията и след това да възвърне първоначалната си форма, при което, пластмасовата обвивка (броня) да не се спука/строши, да не остане хлътнала, а също и тя да се върне в "изходно положение". Някой производители използват пластмаса за направата и на калници, например. Редактирано 24 Април, 2012 от viggen Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 26 Април, 2012 Автор Share Отговорено 26 Април, 2012 Какво е икономайзер ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoachov69 Отговорено 26 Април, 2012 Share Отговорено 26 Април, 2012 уред, който отчита моментния разход на автомобила по време на шофиране, волекс няма Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
garrett04bg Отговорено 21 Септември, 2012 Share Отговорено 21 Септември, 2012 Тук бих искал да вмъкна една лека забележка, при движение над 120Км, двигателя започва да шуми доста, а и когато го обсъдих с дилъра той също спомена че може още да се иска от шумоизолацията.Все пак това не е болка за умиране, за 150 лв можете да добавите допълнителна ( на частно) шумоизолация и проблема ще изчезне. Къде бих могъл да отида за шумоизолация и какво биха направили за тази цена колега? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 21 Септември, 2012 Автор Share Отговорено 21 Септември, 2012 Вече не е нужно, да се прави на частно. http://forums.gwm-bg.com/topic/392-%d1%88%d1%83%d0%bc%d0%be%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%bb%d0%b0%d1%86%d0%b8%d1%8f-%d0%b7%d0%b0-%d0%b3%d0%b0%d0%b7%d0%be%d0%b2%d0%b0%d1%82%d0%b0/ Разгледай тази тема Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 21 Септември, 2012 Share Отговорено 21 Септември, 2012 Тука темата малко се измести, ама да кажа и аз едно мнение - Волескът има отлична система за "шумоизолация" - пускаш си РАМЩАЙН и немаш никакви други шумове :happy7: проверено е и действа, направо е супер!!! 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.