Jump to content

Избор между Hover или Mercedes ML 270 CDI


Fitibaldi

Recommended Posts

Ако това може да помогне малко за решаването на тази сложна дилема, пред която си изправен, ето нещо, което би могло да наклони везните към новата кола:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, FITIBALDI, искаше хора реалисти и получаваш наистина трезви мнения.......ама не можем да ти помогнем особенно.... в края на краищата сам трябва да избереш. Дори и Ролс-Ройс да имаш, ако не се чувстваш добре в него - за какво ти е ? Така че, сядай в едната, сядай в другата, карай,пробвай - в която се усещаш по-добре и по-близо до сърцето - нея избери (това също като с жените :angel1: ) Пък какво ще стане от там нататък - един господ знае. И евтините, и скъпите се развалят - въпроса е кога, и дали може да си позволим ремонта.

 

П.С основното ми правило е: Аз да надживея колата, а не тя мен ! Пожелавам го на всички ! :icon_cheers:

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... особено от автокъща ако е колата, играеш тото - шанса за успех не е голям. Масово къщите вкарват коли в ужасно състояние, които стягат на външен вид, за да предлагат на добри цени спрямо голямата конкуренция. В mobile.de ако търсиш пасат 2005-2006та, повечето са на по 250-350 хиляди км. В България новия внос повечето са 90-140 хиляди, много, много рядко на повече.

 

 

 

Верно, сега се сетих. Преди да взема Hover-а, бях залитнал по ван Lancia Phedra - разглеждах чужди сайтове, и в един италиански си харесах една, мисля 6 годишна на 260 хил.км. Казах си - за дизел, горе-долу добре......само след 4 месеца, виждам същата Ланчия, в една Софийска автокъща, със същите снимки от италианския сайт, вече на 115 000 км. !!!!!!!! Викам си - да взема да изчакам още някой месец..... и може да я взема на 10 000 км както върви...... :toothy12: :toothy12: :toothy12: .Така че винаги не с 1, а с 5 на ум към коли "нов внос на реални километри"......

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипчето е супер направено, а по принцип от автокъщите ги избягвам, просто те са се ушлайфали да продават стоката си, знаят къде и с какво могат да ни заблудят и т.н. Не казвам че няма коректни търговци, но шансовете са да не попаднем на тях.

Редактирано от Xhizors
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Запад не живея нито луди ,нито филантропи , че да си хвърлят за смешни пари коли на 111 000 км. , които като нови са стрували по над 50 000 евро ! Там се кара около 50-60хил. годишно , така че кола от нов внос на 5-6год. е над 250/300 000км гарантирано . За дизелите пък съвсем , те се взимат само при положение , че ще се карат много и пробег от 500 000 не е изключен.

Тези ,които не карат толкова просто не си продават колите или им искат доста по-висока цена, справка- mobile.de .

Има и трета възможност - катастрофирали коли, с двигателен или друг сериозен дефект ,които тук ги оправят и напудрят колкото да ти ги пробутат . Разбира се вървят още и крадените .

За закупаване на кола втора употреба , като най-добър вариант у нас е тези върнати от лизинг или въобще закупени у нас от официалните представителства , въпреки че и това не е пълна гаранция за пробега.

Та по темата ML -2 /за 1 не говоря/ е сериозен , сполучлив и атрактивен SUV , пълен с иновации , пневматично активно окачване ,модерни автоматични скорости и страхотни двигатели . Той обаче не е в точно в класа на Н5 ,а на Н6 и няма тези оф-роуд възможности. Впрочем , изобщо не е коректно да се сравнява продукт на световната марка №1 с възможно най-евтините в момента- китайските производители независимо от качеството им.

Към критериите при избора , трябва да се има пред вид :

За ML- изключително скъпа поддръжка , вероятните бройки на пазара за цена от 30-35хил. лв. са с огромен пробег, това не е оф-роуд джип. Разбира се , ако се намери гарантирано бройка с малък пробег за тези пари ,човек може да си помисли , но при положение , че може финансово да отговори на евентуалните ремонти и поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е в основата на недоволството ни като нация - не, че някой ни прави нещо, ние сами се *баваме един друг - кой с коли, с храни, жилища, бизнес.....основната идея е да прекараш или набуташ някой друг. И за това неприятните изненади от "втора ръка" са по-големи от колкото от нещо ново. Примерно купувайки кола на 150 000 км, аз съм подготвен за ремонти които ми предстоят на тези километри. А изведнъж се оказва, че ме чакат ремонти като за 400 000 км - и, ха, добър ден - уж само гумички на клапани, пък то за нов двигател работата.....

Търговците вече са завършени психолози - още докато те видят :icon_cyclops_ani: , и знаят къде да те натиснат...... :toothy12:

А в случая на FITIBALDI от най-голяма полза ще са му мненията на хора които са запознати с ML. За Great Wall все още може да гадаем тъй като едва сега ги подкарваме и информацията ни е основно от руснаците... :computer:

Между другото, вчера се повозих и покарах Voleex-а - не е лоша колата..Добре вози,стабилна ми се видя, добре наема.....мааалко по-шумничък е двигателя, но не и нещо което да те откаже....и при разход 6/100......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Запад не живея нито луди ,нито филантропи , че да си хвърлят за смешни пари коли на 111 000 км. , които като нови са стрували по над 50 000 евро ! Там се кара около 50-60хил. годишно , така че кола от нов внос на 5-6год. е над 250/300 000км гарантирано . За дизелите пък съвсем , те се взимат само при положение , че ще се карат много и пробег от 500 000 не е изключен.

Тези ,които не карат толкова просто не си продават колите или им искат доста по-висока цена, справка- mobile.de .

Има и трета възможност - катастрофирали коли, с двигателен или друг сериозен дефект ,които тук ги оправят и напудрят колкото да ти ги пробутат . Разбира се вървят още и крадените

 

Цялата истина за българския автопарк

Или почти цялата. Бих добавил само че търговците много хитро се възползват от една черта в националния манталитет - българина знае че го лъжат, но е съгласен.

Затваря си очите и "вярва" че взел евтино кола на малко километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдам... 3 дни ме нямаше във форума и доста се е поизписало.

много ми харесва да ви чета мнението. честно!

събота и неделя бях с мои приятели на офроуд приключения около софия.

единият ден с audi q5, после с nissan patrol.

ако мога да кажа така, че едното е от класа на МЛ-а, а другото на Хувъра, макар и двете да са далеч от братята им за сравнение.

и като си помислих може би Хувъра е по-добрият вариант за мен, защото има по-голяма верочтност да го изкарам в калта, отколкото някой МЛ.

Още повече че тоя airmatic на мерцедес по БГ пътищата не издържа повече от 150к км, а смяната му е по 1000 лв. на амортисьор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и от двата вида окачване , като тези от високите нива са повечето с пневматично окачване .

точно така. в модела до 2004 е екстра, а в следващите модели е серийно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тебе те гризе бранда Мерцедес,не че толкова е по-добър или на теб ти харесва повече.Аз бях пред същата дилема-Туарег или Хувър и все още не съм взел решението и напълно те разбирам защо повдигаш тази дискусия,но от позицията на коментиращ бих те съветвал с Хувър-а.5 години ще ти го обслужват,по-голям е според мен и е по-дураков.Отделно,няма по-голям кеф да пръднеш първи в седалките ;)

 

Ауди Q5 далеч не е в класа на МЛ а по-скоро на ГЛК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тебе те гризе бранда Мерцедес,не че толкова е по-добър или на теб ти харесва повече.Аз бях пред същата дилема-Туарег или Хувър и все още не съм взел решението и напълно те разбирам защо повдигаш тази дискусия,но от позицията на коментиращ бих те съветвал с Хувър-а.5 години ще ти го обслужват,по-голям е според мен и е по-дураков.Отделно,няма по-голям кеф да пръднеш първи в седалките ;)

 

Ауди Q5 далеч не е в класа на МЛ а по-скоро на ГЛК.

 

марката, че ме колебае - колебае ме. обаче МЛ-а (за туарега е същото) ще има толкова много допълнителни ексктри, които са стандарт за мерцедес, че дума няма за сравнение просто. Давам прости примери от моя мерцедес, които ги има и в МЛ - подгрев на течността на чистачки - много полезно нещо, дори и лятото. замислете се чиниите как се мият? с топла вода и препарат, защото измива по-добре от студена вода и препарат :) Подглавниците се вдигат с врътката за нагласяване наклона наседалката ако няма ел седалки, а ако има с копче. петата врата се затваря с механизъм, който някой наричат вакуум. целта му е колкото и да е натоварена колата да можеш да затвори вратата с натискане и механизъма да я прибере плътно след това. интериора е мислен и сигурно е правен от ортопеди, защото всичко пасва точно по тялото от седалките и стъклата до дръжките на вратите, които също служат за подлакътници. книжките на автомобилите винаги са в хубава платнена или кожена подвързия, която издържа десетки години и носи радост на следващите собственици. Просто много дребни детайли, които те карат да си купиш този автомобил. БМВ примерно имат една екстра, която е фенерче със зареждаща се батерия и стои в жабката.

Причината да търся търся сравнение е , че искам луксозно комби, а не джип, който да вкарвам по всевъзможни терени. Ако търсех истинска офф-роуд машина сигурно щях да се насоча към някоя 10 годишна бангия на нисан, която да е в пъти по-здрава извън пътя и от двете машини, а за сравнение поддръжка да не говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хич не харесвам марката ауди. няма нито един детайл в тях, който да ме грабне по няккаъв начин. а и идеята е да е високо комби, та направо джип (СУВ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Малко странна тема пускам, защото съм на мнение, че в трабант форума ако попиташ трабант или бентли да си купя единодушно ще подкрепят трабанта, но да видим дали аз нещо съм се повредил и дали хората тук мислим трезво над нещата.

Бях 100% убеден, че продавам мерцедеса и се мятам на хувъра... всичко беше добре до момента, до който във форума не започнаха колегите да се оплакват от на пръв поглед дребни проблеми по ЧИСТО НОВИТЕ си автомобили, които аз примерно със 17 годишната ми колица нямам.

Смятам се за разумен човек, който знае как се изкарват парите и затова започнах да се замислям дали един 7 годишен мерцедес не е по-добра идея за закупуване пред една чисито нова стеничка.

сложих на кантара моя автомобил, ML 270 CDI и Hover. Направил съм сравнението между висок клас оборудване МЛ за цена 21 хил лв.

Предимствата на Hover пред МЛ-а са:

* (надявам се) не е обект на кражба на външни части от наркомани

* по-нисък разход (като себестойност на газ)

* избираш си цвят

* наличие на раздатъчна кутия (не съм сигурен дали МЛ-а също няма)

* USB за флашки

* по-нисък данък

* една идея по-малки гуми

* гаранция 5 години

 

Предимствата на ML-a пред Hover-а са:

* 8х Airbags

* автоматик (почти стандартно)

* 7 места

* NAVI

* TV

* круиз контрол (почти стандартно)

* двузонов климатроник (лично аз много го ползвам, защото на жената все и е студено, а аз все умирам от жега)

* ксенон (почти стандартно)

* преден парктроник (почти стандартно)

* електрическо прибиране на страничните огледала

* цена на закупуване (хубавите са около 20к лв.)

* блокаж на диференциал (заден)

* ESP

колега първо седем годишен ML 270CDI 163 ks е със стара визия харчи 12-14 л. нафта градско

минуси - дюзи, дебитомер, скорости , 4x4

следващия ML 2006 320 cdi е ок

но Седем троника ,окачването/ адаптивно /, 13-16 л. нафта градско, за 32000 -45000 ммм...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не съм избрал. Все още си карам мерцедесчето и умувам

Общо взето вече нямаш право на избор.Доколкото знам вноса на Н5 за Бъгария и Европа вече е спрян,а и въобще няма да го качват на конвеера в Баховица.Причината:Току що започналото производство на Н6 в Китай.Очаква се именно той да бъде качен на поточната линия в Баховица,но ще стане много по-късно.До колкото знам китайците в момента го търкалят основно в Китай за отстраняване на някои дребни дефекти,защото по техните думи европейският клиент е по-разглезен и е свикнал по колата да няма дразнещи скърцания и шумове от купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като няма да има нови бройки H5, които си е взел става член на една група от редки автомобили в България. Надявам се след 30-40 години да има повече запазени екземпляра и да си ги караме. Този автомобил започва да има колекционерска стойност поне след много години в бъдещето.

Предполагам че все още има джипове и волекси на митническия склад в Бургас внос от Китай, но нямам никаква информация за това. Едно е сигурно колкото и да са останали избора е много намален от към възможност за избиране на цвят и салон.

 

Аз лично избора съм си го направил. Не бих си взел стара кола на която поддръжката уж прилична и не се чупи. Всички коли имат проблеми рано или късно въпроса е колко нерви и време ще ти струва.

 

Имам колеги които не спират да ми казват как съм могъл да си взема C-каса или други Мерцедеси. От mobile.de ми изпращаха много примери даже един много запазен за 3500 евро (мечок) с кожа и всичко както си трябва. Така е по-евтино е и получаваш много екстри. Купувайки си висок клас нова кола, не знаеш първо дали не е крадена. Особено за BWM, Порше, Мерцедес това е много вероятно.

 

Всичко е въпрос на личен избор, на калкулатор и цел с която се взима колата.

 

Каквото и да решиш ще вземеш правилното решение (пожелавам ти го).

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...