Jump to content
Sign in to follow this  
Весислав Кангов

Проблем с газова уредба на Haval h6

Recommended Posts

Posted (edited)

Здравейте, има ли някой проблем с газовата уредба на Ланди Ренцо при Хавал, моя проблем е следния сутрин само първия път при превключване на газ започва да се тресе мотора около 5 секунди, смениха ми веднъж инжекторите като дефектни ама и след това пак го прави, смятат че е от лоша газ и се зацапвали, странно ми е зареждам само на ЕКО. Може ли съвет на три месеца кола два пъти в сервиза на газаджиите влиза?

Edited by Весислав Кангов

Share this post


Link to post
Share on other sites

1во можеш да пишеш за къде става дума

2ро смени Газаджиите....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега не съм наясно с дали твоята е газов инжекцион с течна или газова фаза, но от две коли с газови инжекциони с въздушна фаза които съм карал - описаните симптоми ги прави когато прехвърля на ниска температура - под 35 градуса и неточна настройка. Когато колата е пренощувала част от тримовете (коефициенти на настройките на впръскването) са възстановени на заводски стойности и когато прехвърли на газ докато се променят настройките - тресе двигателя и след това се нормализира неговата работа. Възможно е и част от настройките на газовия компютър също се променят при по-дълъг престой. Това което описвам е за газови инжекциони поколение от преди десетина години. По-новите системи имат и корекции по "живи" данни от ОБД - възможно е и там да има проблем.

Но за нова кола може би при самата настройка на газта нещо е пропуснато, нещо не е "зачовчено" като трябва - нещо което е пропуснато по невнимание или незнание или е пусната самоадаптация и след това не е спряна. Мисля че се задаваше период през който се пуска самоадаптациаята.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много мерси за коментара, газта е течна фаза няква модерна газова уредба, не разбирам от тези работи, вчера пак е в карах в сервиза и днес се обадиха че е ОК вече, съгласен съм че е проблем на настройка, лошото е че всички ги инсталират по стандарт а само при мен се появи този проблем. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дано са разрешили проблема и само положителни емоции да ти носи колата!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имах този проблем с виале,то все една система "течна фаза"само произвдителя различен. Та,беше се прецакал някакъв кислороден датчик и прегоряли кабели,лощото е че това е долу на бутилката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес взех колата е и ок за сега, сменили са отново рейката с инжекторите като са сложили съвсем друг модел от одобрения за този модел кола, това не ме бърка само да работи, но смятам че всичко е до настройка на компа, едва ли е от прегорели кабели и прочие уредбата е на три месеца. Но остава ограничението за зареждане само Sheel и в критични ситуации другаде. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

От ЛР са изключителни професионалисти и може да бъдеш сигурен, че рано или късно проблема ще бъде решен. Очевидно, май се е случило вече...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 20 часа, Boyko23 написа:

От ЛР са изключителни професионалисти и може да бъдеш сигурен, че рано или късно проблема ще бъде решен. Очевидно, май се е случило вече...

 

Не бих казал още тествам. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дано не ти изтече гаранцията докато ти решат проблема :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега искам да те попитам за разхода какъв е. И бутилката къде е сложена.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 10 часа, ivan2010 написа:

Колега искам да те попитам за разхода какъв е. И бутилката къде е сложена.

 

Бутилката е малка на мястото на резервната гума, като разход не съм засичал точно 60 лева горе долу от София до Варна смесено, тъй като 30% от горивото е бензин. 

Edited by Весислав Кангов

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет, колеги. 

Аз също съм с LR, но не е течна фаза. Поствяна е в Бургас от оторизиран сервиз, част от веригата на Таньо Видев. 

Засега нямам проблеми, но съм на само 2600 км. 

Зареждам от различни търговци, без Лукойл. Дава ми разход от 8 до 10 л. при 110-120 км/ч. 

Бензина не го хващам, но по книги е от 5 до 15%.

Бутилката е 54 л. в мястото на резервната гума.

Сега, когато бенза падне по левче на литър (майтап бе, Уили), ще напълня фул, ще мина 200-300 км. и пак ще долея, за да хвана разхода. 

Ама в края на краищата  ху кеър. 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...