Jump to content

Новия член в семейството Voleex - C50


regoslav

Recommended Posts

Здравейте, пускам темата за Voleex C50, защото на 9-тото издание на Автомобилното изложение в Гуанджоу, GW обявиха пускането в производство на по-големия от C30 седан, а именно според GW "семейния" седан от по висок клас - C50! По първоначални данни ще бъде задвижван от 1.5Т - с турбо компресор с 98kW/5600rpm мощност и 188Nm/2000-4500rpm. Очаквам мнения и информация, на мен лично модела ми харесва. Нека по-технически грамотните да споделят, дали не е слаб този двигател?!

 

Ето ги статиите от сайта GW:

http://www.gwm.com.cn/en/newsDetail_1256111095687_1322098118381.html

http://www.gwm.com.c...2098058038.html

 

Снимки:

 

 

voleex-c50-2.jpg

voleex-c50.jpg

voleex-c50-10.jpgvoleex-c50-6.jpg

Редактирано от regoslav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е слаб - не мисля, че е слаб. Това е кола грубо с размерите на Honda Civic седан, с около 130кс двигател, хич не му е слаб. Малък агрегат с турбо компресор ще осигури икономичната работа на двигателя, но в същото време го прави по-сложен и е потенциална негова слабост.

 

Сега ще чакаме да видим кога GWM ще подадът документите на модела за сертифициране за продажби в ЕС, какви ще са спецификациите му и външния вид за нашия пазар и съответно кога ще започне да се внася и произвежда от завода в Ловеч :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Нямат нищо общо. Honda Legend е луксозен автомобил, лимузина, от класа на BMW 7 да кажем, с дължина почти 5м. Докато Voleex C50/Honda Civic са с дължина 4.45 метра грубо. Ако погледнеш снимката в един от линковете, ще видиш, че Voleex C50 доста, доста много си прилича с миналата генерация на Civic Sedan:

 

great-wall-voleex-c50-honda-civic.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва това разчупено табло, че е изключително грозно?! ПОне на пръв поглед...

 

Май си прав. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип GWM залагат на доста дизайнерски и технологични заемки от Хонда и разбира се и от Тойота . С50 е изграден на платформата на Сивик седан 8 генерация и таблото също е заимствано от този модел. Впрочем , ако се сравни и новия Н6 с Honda Cr-V ще се види очевидна прилика на таблото като архитектура и някои детайли . Мисля , че и задвижването е точно копие на Cr-V.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, nikid добре го е казал. Таблото на Voleex C50:

20111124-2.jpg

 

Таблото на Honda Civic 8th gen:

2012-honda-civic-dashboard-interior.jpg

 

Няма лошо. Не бих се изненадал и ако имат някакви слючени договори и закупени лицензи, за които не казват, за да не потвърждават всеобщото мнение, че китайците копират. Но пък ако го правят "на тъмно" рискуват да бъдат осъдени за плагиатство, а това също не им трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то на волекса интериора по- добре изглежда май май (без да говорим за качество на материалите разбира се) :)

И според мен таблото на С50 изглежда по-добре , по -подредено и излъчва повече стабилност и лукс. Точно за седана на Сивик не си спомням , но хибрида е с твърди пластмаси навсякъде .Въобще японците и американците си слагат твърда пластмаса и в доста скъпи модели и не им пука . В Мицубиши преди време ми обясняваха , че това е защото така се рециклират на 100% материалите.

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заблудата, че Voleex C50 е по-стабилна и луксозна от горните снимки идва от това, че Civic-а е сниман с обикновен апарат и снимката не е търпяла обработки, а снимката на Voleex C50 е мината с Photoshop и е рекламна снимка като за списание/каталог.

 

Точно и в Honda Accord и в Honda Civic от по новите съм карал и съм се возил - материалите са общо взето едни и същи - Accord-а разбира се има шукаритети като кожа по волана, кожа по скоростния лост, някои мекички тапицерии по вратите, които Civic-а няма, но той е и доста по-скъп. На някоя форумна среща бих се радвал да покажа интериора на моя автомобил - ако Voleex C50 има материалите на Voleex C30/C10 отвътре (возил съм се на първия, карал съм втория), то колата няма много общо с Honda Civic/Accord - доста по-евтини и пластмасови са, но и цената на GW е доста по-ниска. Civic хечбек започва от 30 хиляди нагоре за модел с оборудване Комфорт, което е най-базовото, макар да е доста богато - няма да получите ръчен климатик или врати с дръжки за отваряне на прозорците.

 

Тази не знам дали не е по-адекватно това сравнение:

 

Voleex C50:

10101512687846_1691492_7.JPG

 

Honda Civic Sedan:

2011-Honda-Civic-Sedan-Dashboard.jpg

 

Обърнете внимание на копчетата по волана, по конзолата. Определено китайците много са взаимствали, но повечето елементи са по-груби и по-"евтини". Което е напълно нормално, едно е автомобил за 20-25 хиляди (предполагаема цена за топ оборудване на C50), друго е автомобил за 30-35.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не четеш. Аз поне не правя сравнение между Voleex C30 и Voleex C50, а между GW Voleex C50 и Honda Civic (на всички горни снимки се съпоставя екстериора и интериора на двата модела). Факт е, че Voleex C30 и C50 са в един автомобилен клас - първото е базирано на Toyota Corolla, второто на Honda Civic, сравнението не е като между BMW 3 и BMW 5 - C50 не е много по-голяма от C30, просто е по-нов модел. Има обявен и Voleex C70, който вече е с по-големи размери, по-луксозен и с по-мощни двигатели. C50 също така ще се предлага с новия двигател на Great Wall - 1.5 бензин с турбо.

 

Ето тук има повече снимки на Voleex C50:

http://www.pakwheels.com/forums/cool-classic-cars-latest/161176-8th-gen-civic-becomes-inspiration-greatwall-voleex-c50-2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , нямах предвид предните постове а това че пускат два модела в един клас - малко ми е странно. Първоначално останах с впечатление (според цифровите означения)че става въпрос за по-горен клас.Благодаря за пояснението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , нямах предвид предните постове а това че пускат два модела в един клас - малко ми е странно. Първоначално останах с впечатление (според цифровите означения)че става въпрос за по-горен клас.Благодаря за пояснението.

Има нещо такова , защото и Тойота Корола 9ген./С30/ и Хонда Сивик седан 8ген /С50/ наистина са в един клас и се припокриват в голяма степен . Въобще GWM търпят критика откъм липса на общ фирмен дизайн , някак всеки модел е сам за себе си и следва освен в техническо,а и в дизайнерско отношение модела донор. Ако се погледне цялата гама на Волекс все едно са произведени от различни производители.

Все пак С50 е малко по-дълъг и широк от С30 , както и по -луксозен, по-атрактивен и с по-мощен двигател .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за задното окачване, което в случая на С50 е double wishbone и е вид независимо окачване . При С10 и С30 е нещо като полунезависимо Trailing arm torsion beam.

 

PS Всъщност задното окачване на Хонда Сивик 8 ген. е абсолютно същото , явно С50 е с напълно същото купе и окачване , Разликата е във външния дизайн , леко променения интериор и двигателите. Ако цената за топ изпълнението у нас е до 25хил.лв./ в Китай 21 700лв./ това ще е супер .

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите в колата най-вече се изчерпват в екстериора и двигателя/скоростната кутия/електрониката. Интериора просто си крещи "Хонда Цивик", остави двойното табло отпред, ами виж и въздуховодите и как е изнесена цялата конзола. Това в никакъв случай не е лошо - големите производители инвестират адски много пари в това да разработват удобни интериори, китайците са използвали много от опита на Toyota, Mitsubishi, Isuzu, сега и Honda, за да направят автомобилите си и от до тук видяното, тези похвати им помагат да се справят отлично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте! 
Съжалявам, че вдигам стара тема (и то с първо мнение в този форум), но по-добре така, отколкото да пускам нова. Разгледах Voleex c50 и много ми хареса - мои познати украинци я хвалят и са впечатлени, че в България имаме завод за Great Wall автомобили. Бих искал да ви питам - имате ли идея дали в Баховица ще се сглобява и c50? Разбрах, че това е фен-форум, но все пак някой може да има идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички нови и модерни модели на марката ще искат да стъпят на европейския пазар. За сега няма нищо обявено и потвърдено, което значи, че преди лято/есен 2014 едва ли ще има нови модели - а за тогава, има вероятност C50 да е един от новите модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харесва. Дизайна никак не е лош, нито вътре нито отвън. Аз много се метнах на хавал 2. Ако дойде  директно правя buy back за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже....на разположение в България ще е вероятно м. юли, 2028. като гледам от кога вкарват Н6-цата.....

 

Имам информация, че и октомври няма да бъде старта на Хувъра. Какво да говорим за моделите след него. Харесвам си Волекса, доволен съм, но от ЛМ се излагат и аз лично съм огорчен. Тая 50-тица даже няма да я гледам, за да не се ядосвам !!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...