regoslav Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 (edited) Здравейте, пускам темата за Voleex C50, защото на 9-тото издание на Автомобилното изложение в Гуанджоу, GW обявиха пускането в производство на по-големия от C30 седан, а именно според GW "семейния" седан от по висок клас - C50! По първоначални данни ще бъде задвижван от 1.5Т - с турбо компресор с 98kW/5600rpm мощност и 188Nm/2000-4500rpm. Очаквам мнения и информация, на мен лично модела ми харесва. Нека по-технически грамотните да споделят, дали не е слаб този двигател?! Ето ги статиите от сайта GW: http://www.gwm.com.cn/en/newsDetail_1256111095687_1322098118381.html http://www.gwm.com.c...2098058038.html Снимки: Edited November 28, 2011 by regoslav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Да е слаб - не мисля, че е слаб. Това е кола грубо с размерите на Honda Civic седан, с около 130кс двигател, хич не му е слаб. Малък агрегат с турбо компресор ще осигури икономичната работа на двигателя, но в същото време го прави по-сложен и е потенциална негова слабост. Сега ще чакаме да видим кога GWM ще подадът документите на модела за сертифициране за продажби в ЕС, какви ще са спецификациите му и външния вид за нашия пазар и съответно кога ще започне да се внася и произвежда от завода в Ловеч 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bars Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Хонда сивик ? Не е ли по-скоро legend ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Нямат нищо общо. Honda Legend е луксозен автомобил, лимузина, от класа на BMW 7 да кажем, с дължина почти 5м. Докато Voleex C50/Honda Civic са с дължина 4.45 метра грубо. Ако погледнеш снимката в един от линковете, ще видиш, че Voleex C50 доста, доста много си прилича с миналата генерация на Civic Sedan: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PPetkov Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Само на мен ли ми се струва това разчупено табло, че е изключително грозно?! ПОне на пръв поглед... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат'Бойко Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Само на мен ли ми се струва това разчупено табло, че е изключително грозно?! ПОне на пръв поглед... Май си прав. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikid Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 По принцип GWM залагат на доста дизайнерски и технологични заемки от Хонда и разбира се и от Тойота . С50 е изграден на платформата на Сивик седан 8 генерация и таблото също е заимствано от този модел. Впрочем , ако се сравни и новия Н6 с Honda Cr-V ще се види очевидна прилика на таблото като архитектура и някои детайли . Мисля , че и задвижването е точно копие на Cr-V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Именно, nikid добре го е казал. Таблото на Voleex C50: Таблото на Honda Civic 8th gen: Няма лошо. Не бих се изненадал и ако имат някакви слючени договори и закупени лицензи, за които не казват, за да не потвърждават всеобщото мнение, че китайците копират. Но пък ако го правят "на тъмно" рискуват да бъдат осъдени за плагиатство, а това също не им трябва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlos7ar Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 то на волекса интериора по- добре изглежда май май (без да говорим за качество на материалите разбира се) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikid Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 (edited) то на волекса интериора по- добре изглежда май май (без да говорим за качество на материалите разбира се) И според мен таблото на С50 изглежда по-добре , по -подредено и излъчва повече стабилност и лукс. Точно за седана на Сивик не си спомням , но хибрида е с твърди пластмаси навсякъде .Въобще японците и американците си слагат твърда пластмаса и в доста скъпи модели и не им пука . В Мицубиши преди време ми обясняваха , че това е защото така се рециклират на 100% материалите. Edited February 2, 2012 by nikid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitibaldi Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 възможно е. отделно, че американците нямат скъпи модели. или техните "скъпи" (луксозни) модели са около 30-40 хил долара. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Заблудата, че Voleex C50 е по-стабилна и луксозна от горните снимки идва от това, че Civic-а е сниман с обикновен апарат и снимката не е търпяла обработки, а снимката на Voleex C50 е мината с Photoshop и е рекламна снимка като за списание/каталог. Точно и в Honda Accord и в Honda Civic от по новите съм карал и съм се возил - материалите са общо взето едни и същи - Accord-а разбира се има шукаритети като кожа по волана, кожа по скоростния лост, някои мекички тапицерии по вратите, които Civic-а няма, но той е и доста по-скъп. На някоя форумна среща бих се радвал да покажа интериора на моя автомобил - ако Voleex C50 има материалите на Voleex C30/C10 отвътре (возил съм се на първия, карал съм втория), то колата няма много общо с Honda Civic/Accord - доста по-евтини и пластмасови са, но и цената на GW е доста по-ниска. Civic хечбек започва от 30 хиляди нагоре за модел с оборудване Комфорт, което е най-базовото, макар да е доста богато - няма да получите ръчен климатик или врати с дръжки за отваряне на прозорците. Тази не знам дали не е по-адекватно това сравнение: Voleex C50: Honda Civic Sedan: Обърнете внимание на копчетата по волана, по конзолата. Определено китайците много са взаимствали, но повечето елементи са по-груби и по-"евтини". Което е напълно нормално, едно е автомобил за 20-25 хиляди (предполагаема цена за топ оборудване на C50), друго е автомобил за 30-35. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bars Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Нещо не зацепвам ... сравнение между ц30 и ц50... корола и сивик седан нали са в един клас ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Колега не четеш. Аз поне не правя сравнение между Voleex C30 и Voleex C50, а между GW Voleex C50 и Honda Civic (на всички горни снимки се съпоставя екстериора и интериора на двата модела). Факт е, че Voleex C30 и C50 са в един автомобилен клас - първото е базирано на Toyota Corolla, второто на Honda Civic, сравнението не е като между BMW 3 и BMW 5 - C50 не е много по-голяма от C30, просто е по-нов модел. Има обявен и Voleex C70, който вече е с по-големи размери, по-луксозен и с по-мощни двигатели. C50 също така ще се предлага с новия двигател на Great Wall - 1.5 бензин с турбо. Ето тук има повече снимки на Voleex C50: http://www.pakwheels.com/forums/cool-classic-cars-latest/161176-8th-gen-civic-becomes-inspiration-greatwall-voleex-c50-2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bars Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Благодаря , нямах предвид предните постове а това че пускат два модела в един клас - малко ми е странно. Първоначално останах с впечатление (според цифровите означения)че става въпрос за по-горен клас.Благодаря за пояснението. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikid Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Благодаря , нямах предвид предните постове а това че пускат два модела в един клас - малко ми е странно. Първоначално останах с впечатление (според цифровите означения)че става въпрос за по-горен клас.Благодаря за пояснението. Има нещо такова , защото и Тойота Корола 9ген./С30/ и Хонда Сивик седан 8ген /С50/ наистина са в един клас и се припокриват в голяма степен . Въобще GWM търпят критика откъм липса на общ фирмен дизайн , някак всеки модел е сам за себе си и следва освен в техническо,а и в дизайнерско отношение модела донор. Ако се погледне цялата гама на Волекс все едно са произведени от различни производители. Все пак С50 е малко по-дълъг и широк от С30 , както и по -луксозен, по-атрактивен и с по-мощен двигател . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikid Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 (edited) За разлика от С10 и С30 задното окачване при С50 е независимо , ето как изглежда : Edited February 5, 2012 by nikid 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Аз до колкото помня и на C10 и на C30 е независимо - McPherson. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikid Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 (edited) Става въпрос за задното окачване, което в случая на С50 е double wishbone и е вид независимо окачване . При С10 и С30 е нещо като полунезависимо Trailing arm torsion beam. PS Всъщност задното окачване на Хонда Сивик 8 ген. е абсолютно същото , явно С50 е с напълно същото купе и окачване , Разликата е във външния дизайн , леко променения интериор и двигателите. Ако цената за топ изпълнението у нас е до 25хил.лв./ в Китай 21 700лв./ това ще е супер . Edited February 6, 2012 by nikid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Разликите в колата най-вече се изчерпват в екстериора и двигателя/скоростната кутия/електрониката. Интериора просто си крещи "Хонда Цивик", остави двойното табло отпред, ами виж и въздуховодите и как е изнесена цялата конзола. Това в никакъв случай не е лошо - големите производители инвестират адски много пари в това да разработват удобни интериори, китайците са използвали много от опита на Toyota, Mitsubishi, Isuzu, сега и Honda, за да направят автомобилите си и от до тук видяното, тези похвати им помагат да се справят отлично. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sam_vimes Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Здравейте! Съжалявам, че вдигам стара тема (и то с първо мнение в този форум), но по-добре така, отколкото да пускам нова. Разгледах Voleex c50 и много ми хареса - мои познати украинци я хвалят и са впечатлени, че в България имаме завод за Great Wall автомобили. Бих искал да ви питам - имате ли идея дали в Баховица ще се сглобява и c50? Разбрах, че това е фен-форум, но все пак някой може да има идея. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Всички нови и модерни модели на марката ще искат да стъпят на европейския пазар. За сега няма нищо обявено и потвърдено, което значи, че преди лято/есен 2014 едва ли ще има нови модели - а за тогава, има вероятност C50 да е един от новите модели. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valery Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 И на мен ми харесва. Дизайна никак не е лош, нито вътре нито отвън. Аз много се метнах на хавал 2. Ако дойде директно правя buy back за него. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ЯворМитев Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Боже....на разположение в България ще е вероятно м. юли, 2028. като гледам от кога вкарват Н6-цата..... Имам информация, че и октомври няма да бъде старта на Хувъра. Какво да говорим за моделите след него. Харесвам си Волекса, доволен съм, но от ЛМ се излагат и аз лично съм огорчен. Тая 50-тица даже няма да я гледам, за да не се ядосвам !!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.