Jump to content
regoslav

Новия член в семейството Voleex - C50

Recommended Posts

Здравейте, пускам темата за Voleex C50, защото на 9-тото издание на Автомобилното изложение в Гуанджоу, GW обявиха пускането в производство на по-големия от C30 седан, а именно според GW "семейния" седан от по висок клас - C50! По първоначални данни ще бъде задвижван от 1.5Т - с турбо компресор с 98kW/5600rpm мощност и 188Nm/2000-4500rpm. Очаквам мнения и информация, на мен лично модела ми харесва. Нека по-технически грамотните да споделят, дали не е слаб този двигател?!

 

Ето ги статиите от сайта GW:

http://www.gwm.com.cn/en/newsDetail_1256111095687_1322098118381.html

http://www.gwm.com.c...2098058038.html

 

Снимки:

 

 

voleex-c50-2.jpg

voleex-c50.jpg

voleex-c50-10.jpgvoleex-c50-6.jpg

Редактирано от regoslav

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е слаб - не мисля, че е слаб. Това е кола грубо с размерите на Honda Civic седан, с около 130кс двигател, хич не му е слаб. Малък агрегат с турбо компресор ще осигури икономичната работа на двигателя, но в същото време го прави по-сложен и е потенциална негова слабост.

 

Сега ще чакаме да видим кога GWM ще подадът документите на модела за сертифициране за продажби в ЕС, какви ще са спецификациите му и външния вид за нашия пазар и съответно кога ще започне да се внася и произвежда от завода в Ловеч :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат нищо общо. Honda Legend е луксозен автомобил, лимузина, от класа на BMW 7 да кажем, с дължина почти 5м. Докато Voleex C50/Honda Civic са с дължина 4.45 метра грубо. Ако погледнеш снимката в един от линковете, ще видиш, че Voleex C50 доста, доста много си прилича с миналата генерация на Civic Sedan:

 

great-wall-voleex-c50-honda-civic.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва това разчупено табло, че е изключително грозно?! ПОне на пръв поглед...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва това разчупено табло, че е изключително грозно?! ПОне на пръв поглед...

 

Май си прав. <_<

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип GWM залагат на доста дизайнерски и технологични заемки от Хонда и разбира се и от Тойота . С50 е изграден на платформата на Сивик седан 8 генерация и таблото също е заимствано от този модел. Впрочем , ако се сравни и новия Н6 с Honda Cr-V ще се види очевидна прилика на таблото като архитектура и някои детайли . Мисля , че и задвижването е точно копие на Cr-V.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, nikid добре го е казал. Таблото на Voleex C50:

20111124-2.jpg

 

Таблото на Honda Civic 8th gen:

2012-honda-civic-dashboard-interior.jpg

 

Няма лошо. Не бих се изненадал и ако имат някакви слючени договори и закупени лицензи, за които не казват, за да не потвърждават всеобщото мнение, че китайците копират. Но пък ако го правят "на тъмно" рискуват да бъдат осъдени за плагиатство, а това също не им трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то на волекса интериора по- добре изглежда май май (без да говорим за качество на материалите разбира се) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то на волекса интериора по- добре изглежда май май (без да говорим за качество на материалите разбира се) :)

И според мен таблото на С50 изглежда по-добре , по -подредено и излъчва повече стабилност и лукс. Точно за седана на Сивик не си спомням , но хибрида е с твърди пластмаси навсякъде .Въобще японците и американците си слагат твърда пластмаса и в доста скъпи модели и не им пука . В Мицубиши преди време ми обясняваха , че това е защото така се рециклират на 100% материалите.

Редактирано от nikid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е. отделно, че американците нямат скъпи модели. или техните "скъпи" (луксозни) модели са около 30-40 хил долара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заблудата, че Voleex C50 е по-стабилна и луксозна от горните снимки идва от това, че Civic-а е сниман с обикновен апарат и снимката не е търпяла обработки, а снимката на Voleex C50 е мината с Photoshop и е рекламна снимка като за списание/каталог.

 

Точно и в Honda Accord и в Honda Civic от по новите съм карал и съм се возил - материалите са общо взето едни и същи - Accord-а разбира се има шукаритети като кожа по волана, кожа по скоростния лост, някои мекички тапицерии по вратите, които Civic-а няма, но той е и доста по-скъп. На някоя форумна среща бих се радвал да покажа интериора на моя автомобил - ако Voleex C50 има материалите на Voleex C30/C10 отвътре (возил съм се на първия, карал съм втория), то колата няма много общо с Honda Civic/Accord - доста по-евтини и пластмасови са, но и цената на GW е доста по-ниска. Civic хечбек започва от 30 хиляди нагоре за модел с оборудване Комфорт, което е най-базовото, макар да е доста богато - няма да получите ръчен климатик или врати с дръжки за отваряне на прозорците.

 

Тази не знам дали не е по-адекватно това сравнение:

 

Voleex C50:

10101512687846_1691492_7.JPG

 

Honda Civic Sedan:

2011-Honda-Civic-Sedan-Dashboard.jpg

 

Обърнете внимание на копчетата по волана, по конзолата. Определено китайците много са взаимствали, но повечето елементи са по-груби и по-"евтини". Което е напълно нормално, едно е автомобил за 20-25 хиляди (предполагаема цена за топ оборудване на C50), друго е автомобил за 30-35.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не зацепвам ... сравнение между ц30 и ц50... корола и сивик седан нали са в един клас ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не четеш. Аз поне не правя сравнение между Voleex C30 и Voleex C50, а между GW Voleex C50 и Honda Civic (на всички горни снимки се съпоставя екстериора и интериора на двата модела). Факт е, че Voleex C30 и C50 са в един автомобилен клас - първото е базирано на Toyota Corolla, второто на Honda Civic, сравнението не е като между BMW 3 и BMW 5 - C50 не е много по-голяма от C30, просто е по-нов модел. Има обявен и Voleex C70, който вече е с по-големи размери, по-луксозен и с по-мощни двигатели. C50 също така ще се предлага с новия двигател на Great Wall - 1.5 бензин с турбо.

 

Ето тук има повече снимки на Voleex C50:

http://www.pakwheels.com/forums/cool-classic-cars-latest/161176-8th-gen-civic-becomes-inspiration-greatwall-voleex-c50-2

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , нямах предвид предните постове а това че пускат два модела в един клас - малко ми е странно. Първоначално останах с впечатление (според цифровите означения)че става въпрос за по-горен клас.Благодаря за пояснението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , нямах предвид предните постове а това че пускат два модела в един клас - малко ми е странно. Първоначално останах с впечатление (според цифровите означения)че става въпрос за по-горен клас.Благодаря за пояснението.

Има нещо такова , защото и Тойота Корола 9ген./С30/ и Хонда Сивик седан 8ген /С50/ наистина са в един клас и се припокриват в голяма степен . Въобще GWM търпят критика откъм липса на общ фирмен дизайн , някак всеки модел е сам за себе си и следва освен в техническо,а и в дизайнерско отношение модела донор. Ако се погледне цялата гама на Волекс все едно са произведени от различни производители.

Все пак С50 е малко по-дълъг и широк от С30 , както и по -луксозен, по-атрактивен и с по-мощен двигател .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от С10 и С30 задното окачване при С50 е независимо , ето как изглежда :

post-695-0-17440200-1328474484_thumb.jpg

post-695-0-82622800-1328474838_thumb.jpg

Редактирано от nikid
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото помня и на C10 и на C30 е независимо - McPherson.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за задното окачване, което в случая на С50 е double wishbone и е вид независимо окачване . При С10 и С30 е нещо като полунезависимо Trailing arm torsion beam.

 

PS Всъщност задното окачване на Хонда Сивик 8 ген. е абсолютно същото , явно С50 е с напълно същото купе и окачване , Разликата е във външния дизайн , леко променения интериор и двигателите. Ако цената за топ изпълнението у нас е до 25хил.лв./ в Китай 21 700лв./ това ще е супер .

Редактирано от nikid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите в колата най-вече се изчерпват в екстериора и двигателя/скоростната кутия/електрониката. Интериора просто си крещи "Хонда Цивик", остави двойното табло отпред, ами виж и въздуховодите и как е изнесена цялата конзола. Това в никакъв случай не е лошо - големите производители инвестират адски много пари в това да разработват удобни интериори, китайците са използвали много от опита на Toyota, Mitsubishi, Isuzu, сега и Honda, за да направят автомобилите си и от до тук видяното, тези похвати им помагат да се справят отлично.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 
Съжалявам, че вдигам стара тема (и то с първо мнение в този форум), но по-добре така, отколкото да пускам нова. Разгледах Voleex c50 и много ми хареса - мои познати украинци я хвалят и са впечатлени, че в България имаме завод за Great Wall автомобили. Бих искал да ви питам - имате ли идея дали в Баховица ще се сглобява и c50? Разбрах, че това е фен-форум, но все пак някой може да има идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички нови и модерни модели на марката ще искат да стъпят на европейския пазар. За сега няма нищо обявено и потвърдено, което значи, че преди лято/есен 2014 едва ли ще има нови модели - а за тогава, има вероятност C50 да е един от новите модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харесва. Дизайна никак не е лош, нито вътре нито отвън. Аз много се метнах на хавал 2. Ако дойде  директно правя buy back за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже....на разположение в България ще е вероятно м. юли, 2028. като гледам от кога вкарват Н6-цата.....

 

Имам информация, че и октомври няма да бъде старта на Хувъра. Какво да говорим за моделите след него. Харесвам си Волекса, доволен съм, но от ЛМ се излагат и аз лично съм огорчен. Тая 50-тица даже няма да я гледам, за да не се ядосвам !!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×