Krasimirr Отговорено 2 Януари, 2020 Share Отговорено 2 Януари, 2020 Спора за по-правилния начин на свързването на изпарителя е стар като света. Успоредно и последователно на парното са двата варианта - масова практика е да се свързват успоредно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 2 Януари, 2020 Share Отговорено 2 Януари, 2020 преди 46 минути, Krasimirr написа: Спора за по-правилния начин на свързването на изпарителя е стар като света. Успоредно и последователно на парното са двата варианта - масова практика е да се свързват успоредно. Ти нали си с оригиналдъ" газова,при теб как е? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 2 Януари, 2020 Share Отговорено 2 Януари, 2020 успоредно 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 2 Януари, 2020 Share Отговорено 2 Януари, 2020 Преди 19 часа, Мариян написа: Ако си от София може да го видиш на живо Благодаря колега,от Софето съм...сега в събота сигурно ще го нищим с бащата и ако се закучи нещо с намирането на проблема,ще те търся за оглед. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 5 Януари, 2020 Share Отговорено 5 Януари, 2020 Скоро и аз ще "разтоварвам"4ти... При мен изглежда така: Само се чудя на тапата 16мм.или по малка редукция да сложа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 5 Януари, 2020 Share Отговорено 5 Януари, 2020 На 25.10.2018 г. at 21:13, Kan4o написа: На 25.10.2018 г. at 21:13, Kan4o написа: Я ми разяснете на нашенски с 2 думи руснака на този клип какво направи(подобри) с тая "вихрова клапа"? Някой направил ли си е (експеримента) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 6 Януари, 2020 Share Отговорено 6 Януари, 2020 маркучите са 16мм вътрешен и затова щуцера е с външен 17 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кизин 1 Отговорено 24 Април, 2021 Share Отговорено 24 Април, 2021 (Редактирано) Здравейте, колеги! При мен за втори път се случи да издуха гарнитура на 4ти цилиндър, след което видях тук във форума, че явно това е слабо място. Направих разтоварването на цилиндъра и сега ще наблюдавам резултата. Огромни благодарности на всички описали интервенцията. Към момента съм установил учудващо бързо превключване на газ след сутришното запалване, тъй като едва вчера събраха двигателя. Някой има ли представа какъв е и дали може да се закупи детайла, показан в един от клиповете на братушките, в който включват директно датчика за температурата към щуцера, или ще трябва да се изработва индивидуално? Поздрави! Редактирано 24 Април, 2021 от Кизин 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 17 Март, 2022 Share Отговорено 17 Март, 2022 Случи се.... Все не остава време да се ПоХваля и аз,миналия месец китайчето стана параход...издуха гарнитурката Точно на 4ти. Две години се чудих,чудих...возих си частите в багажника и накрая-Дървото. За 1300лв. : ремъци,ролки,обтегачи,в.помпа,гумички-клапани,шлайф и проверка глава,болтове-глава,свещи,масло,антифриз,гарнитура всмукателни и изпускателни,глава гарнитура,маншон-каре и Нов Хебел. Сега вече ще го разтоварвам,имаме голяма чуденка с бащата за първоначалното развиване на 2та болта на тапата.Ако нещо се обърка и се скъса единия или и двата...Та кажете при вас лесно ли се развиха??? (на топъл или на студен двг.)-при мен изглеждат с корозия отвън... (и при вас вход и изход за парното зад жабката ли е?-че при мен е зад волана) (знам че се повтарям, но писах по погрешка в друга тема) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 17 Март, 2022 Share Отговорено 17 Март, 2022 На 24.04.2021 г. at 12:43, Кизин 1 написа: Здравейте, колеги! При мен за втори път се случи да издуха гарнитура на 4ти цилиндър, след което видях тук във форума, че явно това е слабо място. Направих разтоварването на цилиндъра и сега ще наблюдавам резултата. Огромни благодарности на всички описали интервенцията. Към момента съм установил учудващо бързо превключване на газ след сутришното запалване, тъй като едва вчера събраха двигателя. Някой има ли представа какъв е и дали може да се закупи детайла, показан в един от клиповете на братушките, в който включват директно датчика за температурата към щуцера, или ще трябва да се изработва индивидуално? Поздрави! детайла е неоткриваем в Бг-то.... Лесно ли разви болтовете на Тапата??? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.