snipi Публикувано 20 Октомври, 2017 Share Публикувано 20 Октомври, 2017 Купувате си течна грес за моторджийски вериги във флакон, тех щоническа вазелин, ВД 40 или нещо подобно на изброените.Две бутилки пръскачки (от препарат за прозорци). Четири-пет. литра олио. Заредете багажа си с по-удобно за вас начин и място.С първите мазила можете да омазнявате, маскате, намокрите електропроводът на раздаването и машината на предния мост, който включва предната лява полуоска.После олиото в пръскачките и обилно мазане, покорема на МПС то.Гърнета, кардани, кутии, дифове Рама, прагове ..... наред всичкио Операцията се прави лятото в жегата, двайсетина дена. Колата мирише на палачинки, след което олиото е прахосало, клеясало и изсъхнало като кожа, която и параструика не сваля. Пазете боята. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 20 Октомври, 2017 Автор Share Отговорено 20 Октомври, 2017 10 minutes ago, snipi said: Сред как се маха тая тъпа подсказващи а или както се казва там,от таблет,че не може две грамотни изречения да напишеш Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 20 Октомври, 2017 Автор Share Отговорено 20 Октомври, 2017 Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 полица,6болта на 83 км,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се нахлузи на полуоска.Мнения коментари. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 20 Октомври, 2017 Автор Share Отговорено 20 Октомври, 2017 Just now, snipi said: Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 пшлица,6 болта на 83 мм,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се нахлузи на полуоска.Мнения коментари. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 20 Октомври, 2017 Автор Share Отговорено 20 Октомври, 2017 Като се монтират бъговете,какво става с Ш М. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 20 Октомври, 2017 Автор Share Отговорено 20 Октомври, 2017 Just now, snipi said: Като се монтират хъбовете,какво става с Ш М. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 21 Октомври, 2017 Share Отговорено 21 Октомври, 2017 Бориш се с autocorrect ли Ето как да го изключиш, та да кажеш кво става с тия хъбове https://www.google.bg/search?dcr=0&source=hp&ei=ZebqWbXRG4Kk6ATlw5KoCQ&q=how+to+turn+off+autocorrect&oq=how+to+turn+off&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.0l5.7014.10401.0.11460.21.18.3.0.0.0.231.2042.3j13j1.17.0....0...1.1.64.mobile-gws-hp..2.19.1884.3..35i39k1j0i131k1j0i203k1j0i10i203k1j0i13k1.192.O8qaHMMcBVk Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 25 Октомври, 2017 Автор Share Отговорено 25 Октомври, 2017 Въпроса е решен ,AVM.Възниква друг, с ШМ.Според братята руснаците,при наличие на хъбове,включваме предното и вадиме бушона на ШМ. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 25 Октомври, 2017 Share Отговорено 25 Октомври, 2017 Я обясни по подробно, как така вадиме и какво става горния линк не го отварям!!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 25 Октомври, 2017 Share Отговорено 25 Октомври, 2017 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 25 Октомври, 2017 Share Отговорено 25 Октомври, 2017 с премахването на предпазителя на машинката се получава ефекта на тази планка която монтират към края на видеото. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 25 Октомври, 2017 Share Отговорено 25 Октомври, 2017 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 25 Октомври, 2017 Share Отговорено 25 Октомври, 2017 Но значи най напред включваме и след това вадим предпазителя, а ако не може да включи и лампата не свети??? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 25 Октомври, 2017 Share Отговорено 25 Октомври, 2017 Не съм запознат с твоя случай и не мога да дам категорично мнение , но вариантите са няколко и кой ще използваш сам трябва да си решиш: 1. възстановяваш до фабрично положение системата - машинката на предния мост или по раздатката т.е. каквaто излезе причината да не работи с-мата. 2.слагаш планка и караш с постоянно зацепен преден мост + лост 2Н , а когато ти трябва 4Х4 само включваш 4Н и веднага трябва да имаш двойното ако проблема ти е бил в машинката - второто видео на практика т.е. все едно ,че си махнал бушона и машинката е останала постоянно зацепена. Ако нямаш двойното значи проблема ти е по раздатката и вариант три няма да ти върши работа. 3.слагаш планка + ръчни хъбове и си караш на 2Н с изключени хъбове ,а включваш хъбовете когато ти трябва 4Х4 + лоста на 4Н/4L /това е по-евтиния и надежден вариант на фабричното състояние на системата при дефектна машинка - първото видео/. 4. ако не използваш 4Х4 не си заслужава да се занимаваш заради идеята да го имаш. 5. сменяш колата . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 25 Октомври, 2017 Share Отговорено 25 Октомври, 2017 (Редактирано) Миналата година се оказа, че не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима.... Редактирано 25 Октомври, 2017 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 9 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 9 Ноември, 2017 След горното 4х4 се включвало моментално,без досадното изчакване и мигане на индикацията,а и имаме 4х2 на бавни т.е. задно бавно,за желаещите да си оронят дифа или да си усучат полуоските..... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 9 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 9 Ноември, 2017 On 25.10.2017 г. at 3:36 PM, Kan4o said: Миналата година се оказа, че не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима.... Кои хъбове,автоматични или ръчни.Ръчните ,ако са здрави не правят номера,или си ги включил или не. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 9 Ноември, 2017 Share Отговорено 9 Ноември, 2017 Хахах, така си мислиш. Хъбовете са ръчни но шейтан машинката е водещата и като тя не захапи...ти имал ли си хъбове??? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 12 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 12 Ноември, 2017 Доста,,но само по два а и е без значение в случая защото тука,сега сме с по 3хъба,два мех. и един ел.Казваш ако не захапе ШМ, няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 12 Ноември, 2017 Share Отговорено 12 Ноември, 2017 Къде го този бушон, я го снимай на Н3....да го видя ази нихната мама.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 12 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 12 Ноември, 2017 На Н3 е в долната"бушонория ",при шофьорската врата.Ако не бъркам,на най горния ред третия от дясно на ляво Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 12 Ноември, 2017 Share Отговорено 12 Ноември, 2017 Пише друго и е 10 А аз за това се бъркам...И не смея да пипна.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 12 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 12 Ноември, 2017 Гледах някъде клип,ще потърся Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 14 Ноември, 2017 Share Отговорено 14 Ноември, 2017 Клипа е 12 поста по-нагоре Въпроса е дали във всички години и модели бушоните са подредени така. Иначе третия от ляво на дясно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 15 Ноември, 2017 Share Отговорено 15 Ноември, 2017 Като четох поста "... няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре ...." и си помислих, че го знаеш къде е !!!Уверено пишеш та затова...ще го търся ще видим!!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.