Jump to content

Recommended Posts

Купувате си течна грес за моторджийски вериги във флакон, тех щоническа

 вазелин, ВД 40 или нещо подобно на изброените.Две бутилки пръскачки (от препарат за прозорци). Четири-пет. литра олио. Заредете багажа си с по-удобно за вас начин и място.С първите мазила можете да омазнявате, маскате, намокрите електропроводът на раздаването и машината на предния мост, който включва предната лява полуоска.После олиото в пръскачките и обилно мазане, 

покорема на МПС то.Гърнета, кардани, кутии, дифове Рама, прагове ..... наред всичкио Операцията се прави лятото в жегата, двайсетина дена. Колата мирише на палачинки, след което олиото е прахосало, клеясало и изсъхнало като кожа, която и параструика не сваля. Пазете боята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 minutes ago, snipi said:

Сред как се маха тая тъпа подсказващи а или както се казва там,от таблет,че не може две грамотни изречения да напишеш

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 полица,6болта на 83 км,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се  нахлузи на полуоска.Мнения коментари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Just now, snipi said:

Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 пшлица,6 болта на 83 мм,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се  нахлузи на полуоска.Мнения коментари.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Just now, snipi said:

Като се монтират хъбовете,какво става с Ш М.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е решен ,AVM.Възниква друг, с ШМ.Според братята руснаците,при наличие на хъбове,включваме предното и вадиме бушона на ШМ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я обясни по подробно, как така вадиме и какво става горния линк не го отварям!!!!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с премахването на предпазителя на машинката се получава ефекта на тази планка която монтират към края на видеото.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но значи най напред включваме и след това вадим предпазителя, а ако не може да включи и лампата не свети???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с твоя случай и не мога да дам категорично мнение , но вариантите са няколко и кой ще използваш сам трябва да си решиш:

1. възстановяваш до фабрично положение системата - машинката на предния мост или по раздатката т.е. каквaто излезе причината да не работи с-мата.

2.слагаш планка и караш с постоянно зацепен преден мост + лост 2Н , а когато ти трябва 4Х4 само включваш 4Н и веднага трябва да имаш двойното ако проблема ти е бил в машинката - второто видео на практика т.е. все едно ,че си махнал бушона и машинката е останала постоянно зацепена.

Ако нямаш двойното значи проблема ти е по раздатката и вариант три няма да ти върши работа.  

3.слагаш планка + ръчни хъбове и си караш на 2Н с изключени хъбове ,а включваш хъбовете когато ти трябва 4Х4 + лоста на 4Н/4L /това е по-евтиния и надежден вариант на фабричното състояние на системата при дефектна машинка - първото видео/.

4. ако не използваш 4Х4 не си заслужава да се занимаваш заради идеята да го имаш.

5. сменяш колата ;).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година се оказа, че  не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима....

Редактирано от Kan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След горното 4х4 се включвало моментално,без досадното изчакване и мигане на индикацията,а и имаме 4х2 на бавни т.е. задно бавно,за желаещите да си оронят дифа или да си усучат полуоските.....B)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 25.10.2017 г. at 3:36 PM, Kan4o said:

Миналата година се оказа, че  не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима....

Кои хъбове,автоматични или ръчни.Ръчните ,ако са здрави не правят номера,или си ги включил или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах, така си мислиш. Хъбовете са ръчни но шейтан машинката е водещата и като тя не захапи...ти имал ли си хъбове???

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста,,но само по два а и е без значение в случая защото тука,сега сме с по 3хъба,два мех. и един ел.Казваш ако не захапе ШМ, няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го този бушон, я го снимай на Н3....да го видя ази нихната мама....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Н3 е в долната"бушонория ",при шофьорската врата.Ако не бъркам,на най горния ред третия от дясно на ляво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише друго и е 10 А аз за това се бъркам...И не смея да пипна..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипа е 12 поста по-нагоре

Въпроса е дали във всички години и модели бушоните са подредени така.

Иначе третия от ляво на дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като четох поста "... няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре ...." и си помислих, че го знаеш къде е !!!Уверено пишеш та затова...ще го търся ще видим!!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×