snipi 2 Posted October 20, 2017 Купувате си течна грес за моторджийски вериги във флакон, тех щоническа вазелин, ВД 40 или нещо подобно на изброените.Две бутилки пръскачки (от препарат за прозорци). Четири-пет. литра олио. Заредете багажа си с по-удобно за вас начин и място.С първите мазила можете да омазнявате, маскате, намокрите електропроводът на раздаването и машината на предния мост, който включва предната лява полуоска.После олиото в пръскачките и обилно мазане, покорема на МПС то.Гърнета, кардани, кутии, дифове Рама, прагове ..... наред всичкио Операцията се прави лятото в жегата, двайсетина дена. Колата мирише на палачинки, след което олиото е прахосало, клеясало и изсъхнало като кожа, която и параструика не сваля. Пазете боята. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted October 20, 2017 10 minutes ago, snipi said: Сред как се маха тая тъпа подсказващи а или както се казва там,от таблет,че не може две грамотни изречения да напишеш Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted October 20, 2017 Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 полица,6болта на 83 км,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се нахлузи на полуоска.Мнения коментари. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted October 20, 2017 Just now, snipi said: Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 пшлица,6 болта на 83 мм,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се нахлузи на полуоска.Мнения коментари. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted October 20, 2017 Като се монтират бъговете,какво става с Ш М. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted October 20, 2017 Just now, snipi said: Като се монтират хъбовете,какво става с Ш М. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vencibull 40 Posted October 21, 2017 Бориш се с autocorrect ли Ето как да го изключиш, та да кажеш кво става с тия хъбове https://www.google.bg/search?dcr=0&source=hp&ei=ZebqWbXRG4Kk6ATlw5KoCQ&q=how+to+turn+off+autocorrect&oq=how+to+turn+off&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.0l5.7014.10401.0.11460.21.18.3.0.0.0.231.2042.3j13j1.17.0....0...1.1.64.mobile-gws-hp..2.19.1884.3..35i39k1j0i131k1j0i203k1j0i10i203k1j0i13k1.192.O8qaHMMcBVk Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted October 25, 2017 Въпроса е решен ,AVM.Възниква друг, с ШМ.Според братята руснаците,при наличие на хъбове,включваме предното и вадиме бушона на ШМ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kan4o 20 Posted October 25, 2017 Я обясни по подробно, как така вадиме и какво става горния линк не го отварям!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 27 Posted October 25, 2017 с премахването на предпазителя на машинката се получава ефекта на тази планка която монтират към края на видеото. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kan4o 20 Posted October 25, 2017 Но значи най напред включваме и след това вадим предпазителя, а ако не може да включи и лампата не свети??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 27 Posted October 25, 2017 Не съм запознат с твоя случай и не мога да дам категорично мнение , но вариантите са няколко и кой ще използваш сам трябва да си решиш: 1. възстановяваш до фабрично положение системата - машинката на предния мост или по раздатката т.е. каквaто излезе причината да не работи с-мата. 2.слагаш планка и караш с постоянно зацепен преден мост + лост 2Н , а когато ти трябва 4Х4 само включваш 4Н и веднага трябва да имаш двойното ако проблема ти е бил в машинката - второто видео на практика т.е. все едно ,че си махнал бушона и машинката е останала постоянно зацепена. Ако нямаш двойното значи проблема ти е по раздатката и вариант три няма да ти върши работа. 3.слагаш планка + ръчни хъбове и си караш на 2Н с изключени хъбове ,а включваш хъбовете когато ти трябва 4Х4 + лоста на 4Н/4L /това е по-евтиния и надежден вариант на фабричното състояние на системата при дефектна машинка - първото видео/. 4. ако не използваш 4Х4 не си заслужава да се занимаваш заради идеята да го имаш. 5. сменяш колата . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kan4o 20 Posted October 25, 2017 (edited) Миналата година се оказа, че не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима.... Edited October 25, 2017 by Kan4o Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted November 9, 2017 След горното 4х4 се включвало моментално,без досадното изчакване и мигане на индикацията,а и имаме 4х2 на бавни т.е. задно бавно,за желаещите да си оронят дифа или да си усучат полуоските..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted November 9, 2017 On 25.10.2017 г. at 3:36 PM, Kan4o said: Миналата година се оказа, че не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима.... Кои хъбове,автоматични или ръчни.Ръчните ,ако са здрави не правят номера,или си ги включил или не. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kan4o 20 Posted November 9, 2017 Хахах, така си мислиш. Хъбовете са ръчни но шейтан машинката е водещата и като тя не захапи...ти имал ли си хъбове??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted November 12, 2017 Доста,,но само по два а и е без значение в случая защото тука,сега сме с по 3хъба,два мех. и един ел.Казваш ако не захапе ШМ, няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kan4o 20 Posted November 12, 2017 Къде го този бушон, я го снимай на Н3....да го видя ази нихната мама.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted November 12, 2017 На Н3 е в долната"бушонория ",при шофьорската врата.Ако не бъркам,на най горния ред третия от дясно на ляво Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kan4o 20 Posted November 12, 2017 Пише друго и е 10 А аз за това се бъркам...И не смея да пипна.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snipi 2 Posted November 12, 2017 Гледах някъде клип,ще потърся Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 27 Posted November 14, 2017 Клипа е 12 поста по-нагоре Въпроса е дали във всички години и модели бушоните са подредени така. Иначе третия от ляво на дясно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kan4o 20 Posted November 15, 2017 Като четох поста "... няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре ...." и си помислих, че го знаеш къде е !!!Уверено пишеш та затова...ще го търся ще видим!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites