Jump to content

Recommended Posts

Купувате си течна грес за моторджийски вериги във флакон, тех щоническа

 вазелин, ВД 40 или нещо подобно на изброените.Две бутилки пръскачки (от препарат за прозорци). Четири-пет. литра олио. Заредете багажа си с по-удобно за вас начин и място.С първите мазила можете да омазнявате, маскате, намокрите електропроводът на раздаването и машината на предния мост, който включва предната лява полуоска.После олиото в пръскачките и обилно мазане, 

покорема на МПС то.Гърнета, кардани, кутии, дифове Рама, прагове ..... наред всичкио Операцията се прави лятото в жегата, двайсетина дена. Колата мирише на палачинки, след което олиото е прахосало, клеясало и изсъхнало като кожа, която и параструика не сваля. Пазете боята.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, snipi said:

Сред как се маха тая тъпа подсказващи а или както се казва там,от таблет,че не може две грамотни изречения да напишеш

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 полица,6болта на 83 км,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се  нахлузи на полуоска.Мнения коментари.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, snipi said:

Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 пшлица,6 болта на 83 мм,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се  нахлузи на полуоска.Мнения коментари.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, snipi said:

Като се монтират хъбовете,какво става с Ш М.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Въпроса е решен ,AVM.Възниква друг, с ШМ.Според братята руснаците,при наличие на хъбове,включваме предното и вадиме бушона на ШМ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я обясни по подробно, как така вадиме и какво става горния линк не го отварям!!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

с премахването на предпазителя на машинката се получава ефекта на тази планка която монтират към края на видеото.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Но значи най напред включваме и след това вадим предпазителя, а ако не може да включи и лампата не свети???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм запознат с твоя случай и не мога да дам категорично мнение , но вариантите са няколко и кой ще използваш сам трябва да си решиш:

1. възстановяваш до фабрично положение системата - машинката на предния мост или по раздатката т.е. каквaто излезе причината да не работи с-мата.

2.слагаш планка и караш с постоянно зацепен преден мост + лост 2Н , а когато ти трябва 4Х4 само включваш 4Н и веднага трябва да имаш двойното ако проблема ти е бил в машинката - второто видео на практика т.е. все едно ,че си махнал бушона и машинката е останала постоянно зацепена.

Ако нямаш двойното значи проблема ти е по раздатката и вариант три няма да ти върши работа.  

3.слагаш планка + ръчни хъбове и си караш на 2Н с изключени хъбове ,а включваш хъбовете когато ти трябва 4Х4 + лоста на 4Н/4L /това е по-евтиния и надежден вариант на фабричното състояние на системата при дефектна машинка - първото видео/.

4. ако не използваш 4Х4 не си заслужава да се занимаваш заради идеята да го имаш.

5. сменяш колата ;).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Миналата година се оказа, че  не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима....

Edited by Kan4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

След горното 4х4 се включвало моментално,без досадното изчакване и мигане на индикацията,а и имаме 4х2 на бавни т.е. задно бавно,за желаещите да си оронят дифа или да си усучат полуоските.....B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 25.10.2017 г. at 3:36 PM, Kan4o said:

Миналата година се оказа, че  не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима....

Кои хъбове,автоматични или ръчни.Ръчните ,ако са здрави не правят номера,или си ги включил или не.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хахах, така си мислиш. Хъбовете са ръчни но шейтан машинката е водещата и като тя не захапи...ти имал ли си хъбове???

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доста,,но само по два а и е без значение в случая защото тука,сега сме с по 3хъба,два мех. и един ел.Казваш ако не захапе ШМ, няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде го този бушон, я го снимай на Н3....да го видя ази нихната мама....

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Н3 е в долната"бушонория ",при шофьорската врата.Ако не бъркам,на най горния ред третия от дясно на ляво

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пише друго и е 10 А аз за това се бъркам...И не смея да пипна..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Клипа е 12 поста по-нагоре

Въпроса е дали във всички години и модели бушоните са подредени така.

Иначе третия от ляво на дясно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като четох поста "... няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре ...." и си помислих, че го знаеш къде е !!!Уверено пишеш та затова...ще го търся ще видим!!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...