Jump to content

Recommended Posts

Някой правил ли е тази или друга подобна промяна по дросела.

Съответно мнение или резултати също са важни,че ме "сърбят" ръцете точно за този.

Ще има и доработка на входящия въздух за зимния период конкретно,но ще е след клапата.

Ще има и софтуерна доработка без значение на тази тема.

Поздрави,

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скосяването на входната стена ще помага за по гладкото и правилно насочване на входящата въздушна струя и от там теоретично и до повишаване на входното налягане..........т.е. ако не помага няма и да навреди със сигурност!!

Виж за втората част с престъргването на каналите до клапата малко не виждам как ще се подобри горивната смес,а от там и динамиката.

Със сигурност с тази ръчна фреза няма вариант да направи каналите перфектни както твърди и риска да "разсее или завихри" струята е по-голям отколкото да я концентрира в дадена посока в дросела - според мен.

Виж при струга е друга бира като точност и възможност за полиране на стените и клапата , но е по-трудоемко.

Вероятно идеята и на двете доработки е да доведе до един и същи резултат , но тази със струга ми изглежда по-читава.

Има вероятност с подобряването на динамиката да се повиши и разхода на газ/бензин,но няма пълно щастие.

Отделно за студените зимни месеци вероятно  ще се наложи да се прихване процент от топлия въздух от екрана на изпускателните колектори за да компенсира по-голямото количество студен въздух който постъпва към дроселовата клапа.

Теоретично има вероятност водното отопление на дросела да е недостатъчно ,но това е лесно да се разбере и да се подобри - не ме притеснява.

Ако има турбина няма ядове , подобрението е в "кърпа вързано" но в този случай е малко........?

Темата е отворена за идеи и коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и струга , кат го гледах, каква развалина е сигурно по голям от мен на години и нониусите му как играеха.....уфф така е няма ново, всичко е от соца...Но виж обясненията на следвацият клип.....не е работата в разширяване на камерата, а в нейното голямо проникване на места...

Редактирано от Kan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и двата варианта са изпълними защото разполагам и с двете машини.

Първо ще пробвам с ръчната фреза , а после със струга + два сравнителни теста и ще стане ясно за какво иде реч.

Само се двоумя дали да не пробвам на клапа от някоя морга или ако някой има дето му се търкаля в мазето да предостави - останалото от мен.

Канчо,дай линк на това което имаш предвид,че вече се ошашавих от гледане и в главата ми е "каша".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм на ясно с доработката.

1.вариант - фреза

50% от канала се прави в долната част до средата/оста пред клапата по посока на входящия въздух и 50% над средата зад клапата по посока на изходящата струя.

Ширината и дълбочината на канала явно ще се търсят опитно защото данните са нулеви на този етап.

Очакван ефект до 4% повече мощност и 10% по-малко гориво,но тестовете ще покажат.

2.вариант - струг

Фабричния диаметър на клапата 36мм се доработва до 40мм.

Очакван ефект - ще стане ясно след теста.

И в двата случая ще махна отоплението на дросела за да се повиши плътността на постъпващия въздух в двигателя при летен режим.

За зимните месеци декември, януари,февруари и март обратно отоплението + допълнително отопление ако се наложи при стругования дросел. 

Все още не късно за идеи и информация.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дойде дросела и го мятам в свободното време.

Ще има оборотен и когато се получат нещата няма да се налага колите да стоят на "трупчета" заради тази доработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само тестовете да излязат читави.....за пари не става дума...........

Като ежедневие съм много далеч от "майсторския мото свят",но поназнайвам доста и механичната част си стягам сам за да съм спокоен по пътя.

Виж за софта се доверявам на хората,както и за реглажа на ходовата час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте,

Да раздухаме праха от тази тема.

Ники Аврамов ми качи нова версия на софта и "о чудо" от колата паднаха 200к.

Динамика невероятна,разход 11.00 при 3000 +/- 200 оборота извънградско според трафика.

За тази динамика направо си е нищо /по мое мнение/ при това каране и това тегло на автомобила с пет възрастни и багаж до тавана т.е. сега пълна на макс се кара по-лесно и по-безопасно отколкото преди празна.

Изчезнаха вариантите като придърпване при потегляне,мудност в ниските и средни обороти както и никакво притеснение при изпреварване в колона или баир.

Сутрин пали докато и покажа ключа,държи стабилни обороти при студен и топъл двигател,подобрена динамика бензин/газ + изчистени софтуерни бъгове и грешки т.е. само плюсове след 2000км пробег при различен терен.

По мое мнение този тунинг си заслужава на 100%,ефекта се усеща веднага и е напълно достатъчен за този автомобил.

Вероятно тук и сега е момента да благодаря на Ники Аврамов ,че се ангажира с намирането и покупката на програмата,както и за неговата коректност - БЛАГОДАРЯ!!! 

Поздрави

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Краси,

След малкото премеждие което се получи ,радвам се че си останал доволен. Със здраве да си я караш и много безаварийни километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Krasimirr said:

В случая на Ники Аврамов - от към софта на колата съм пас!

И за да няма неяснота относно поста ми.

"Пас към софта на колата" означава ,че аз нямам никакви заслуги към този тунинг.

Нямам и не съм в час с програмите за компа на колата т.е. не мога да ви бъда полезен.

Полезен може да ви бъде колегата Ники Аврамов,а дали ще се възползвате си е ваше решение.

Аз съм написал каквото си е и заставам на 100% зад него.

Поздрави,

Красимир

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

оппаа, 200 коня!!! Краси, аз съм от Генерал Тошево и искам да имам 200 коня под капака. Чакам отговор на въпроса "пие ли ти се бира" с леко разговорче и неангажиращо познанство B) 0887253434 /Радослав/    Не е за чат тая работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Вчера на моя Жип ,   Н 5  ,най нагло и брутално му " остъргах" един  МД тунинг.Резултата се усеща веднага в посока +++.По добра тяга на ниски обороти ...до към 2500-3000,бърза реакция на педала на газта,Изчезна "замислянето" ,по бодро и уверено разгонване,потегляне с по малко газ и въобще  трябва да се усети и почувства....И това с рошави гуми 32 -ки.,и при положение  че успях да мина само 30-тина километра  в София.За икономия на гориво още не мога да кажа има ли няма ли,като издухам 3-4 бутилки газ ще пиша.                                                                                                       

пп !!!!!!Аз лично съм премахнал отоплението на дросела.....но трябвя да се внимава да не се пробие,простърже стената между  въздуховода(ДРОСЕЛА) и антифриза, или ОЩЕ ПО ЛОШО  да се изтъни много,много което да доведе до последващо,внезапно,неочаквано и непредвидено пробиване протичане......при което водния удар на мотора е гарантиран + основния ремонт....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се казва, аз не съм длъжен да знам всички съкращения по света...щото ако те питам какво е ЗФ няма да знаеш , а без него комуникациите са немислими...ето едно клипче от тюбето по твоя поръка за да стане ясно на всичи

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...