Krasimirr Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Някой правил ли е тази или друга подобна промяна по дросела. Съответно мнение или резултати също са важни,че ме "сърбят" ръцете точно за този. Ще има и доработка на входящия въздух за зимния период конкретно,но ще е след клапата. Ще има и софтуерна доработка без значение на тази тема. Поздрави, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Или това: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted July 24, 2017 Author Share Posted July 24, 2017 Скосяването на входната стена ще помага за по гладкото и правилно насочване на входящата въздушна струя и от там теоретично и до повишаване на входното налягане..........т.е. ако не помага няма и да навреди със сигурност!! Виж за втората част с престъргването на каналите до клапата малко не виждам как ще се подобри горивната смес,а от там и динамиката. Със сигурност с тази ръчна фреза няма вариант да направи каналите перфектни както твърди и риска да "разсее или завихри" струята е по-голям отколкото да я концентрира в дадена посока в дросела - според мен. Виж при струга е друга бира като точност и възможност за полиране на стените и клапата , но е по-трудоемко. Вероятно идеята и на двете доработки е да доведе до един и същи резултат , но тази със струга ми изглежда по-читава. Има вероятност с подобряването на динамиката да се повиши и разхода на газ/бензин,но няма пълно щастие. Отделно за студените зимни месеци вероятно ще се наложи да се прихване процент от топлия въздух от екрана на изпускателните колектори за да компенсира по-голямото количество студен въздух който постъпва към дроселовата клапа. Теоретично има вероятност водното отопление на дросела да е недостатъчно ,но това е лесно да се разбере и да се подобри - не ме притеснява. Ако има турбина няма ядове , подобрението е в "кърпа вързано" но в този случай е малко........? Темата е отворена за идеи и коментари. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 (edited) То и струга , кат го гледах, каква развалина е сигурно по голям от мен на години и нониусите му как играеха.....уфф така е няма ново, всичко е от соца...Но виж обясненията на следвацият клип.....не е работата в разширяване на камерата, а в нейното голямо проникване на места... Edited July 24, 2017 by Kan4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted July 25, 2017 Author Share Posted July 25, 2017 При мен и двата варианта са изпълними защото разполагам и с двете машини. Първо ще пробвам с ръчната фреза , а после със струга + два сравнителни теста и ще стане ясно за какво иде реч. Само се двоумя дали да не пробвам на клапа от някоя морга или ако някой има дето му се търкаля в мазето да предостави - останалото от мен. Канчо,дай линк на това което имаш предвид,че вече се ошашавих от гледане и в главата ми е "каша". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Някъде гледах, че не се обстъргва цилиндричната камера, а само се прави прорез , като канал по целият кръг и то преди и след дроселовата клапа.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted July 25, 2017 Author Share Posted July 25, 2017 Вече съм на ясно с доработката. 1.вариант - фреза 50% от канала се прави в долната част до средата/оста пред клапата по посока на входящия въздух и 50% над средата зад клапата по посока на изходящата струя. Ширината и дълбочината на канала явно ще се търсят опитно защото данните са нулеви на този етап. Очакван ефект до 4% повече мощност и 10% по-малко гориво,но тестовете ще покажат. 2.вариант - струг Фабричния диаметър на клапата 36мм се доработва до 40мм. Очакван ефект - ще стане ясно след теста. И в двата случая ще махна отоплението на дросела за да се повиши плътността на постъпващия въздух в двигателя при летен режим. За зимните месеци декември, януари,февруари и март обратно отоплението + допълнително отопление ако се наложи при стругования дросел. Все още не късно за идеи и информация. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Бравоооо, важното е, че си намерил диагнозата......Давай и ние сме с теб... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 Да дойде дросела и го мятам в свободното време. Ще има оборотен и когато се получат нещата няма да се налага колите да стоят на "трупчета" заради тази доработка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Почвай, после ще дойда до Добрич да направим и мойта....ще си платя естествено.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 Само тестовете да излязат читави.....за пари не става дума........... Като ежедневие съм много далеч от "майсторския мото свят",но поназнайвам доста и механичната част си стягам сам за да съм спокоен по пътя. Виж за софта се доверявам на хората,както и за реглажа на ходовата час. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted September 30, 2017 Author Share Posted September 30, 2017 Здравейте, Да раздухаме праха от тази тема. Ники Аврамов ми качи нова версия на софта и "о чудо" от колата паднаха 200к. Динамика невероятна,разход 11.00 при 3000 +/- 200 оборота извънградско според трафика. За тази динамика направо си е нищо /по мое мнение/ при това каране и това тегло на автомобила с пет възрастни и багаж до тавана т.е. сега пълна на макс се кара по-лесно и по-безопасно отколкото преди празна. Изчезнаха вариантите като придърпване при потегляне,мудност в ниските и средни обороти както и никакво притеснение при изпреварване в колона или баир. Сутрин пали докато и покажа ключа,държи стабилни обороти при студен и топъл двигател,подобрена динамика бензин/газ + изчистени софтуерни бъгове и грешки т.е. само плюсове след 2000км пробег при различен терен. По мое мнение този тунинг си заслужава на 100%,ефекта се усеща веднага и е напълно достатъчен за този автомобил. Вероятно тук и сега е момента да благодаря на Ники Аврамов ,че се ангажира с намирането и покупката на програмата,както и за неговата коректност - БЛАГОДАРЯ!!! Поздрави Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki.A. Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 Здравей Краси, След малкото премеждие което се получи ,радвам се че си останал доволен. Със здраве да си я караш и много безаварийни километри. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 Освен и аз да се възползвам от услугите Ви... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted October 3, 2017 Author Share Posted October 3, 2017 В случая на Ники Аврамов - от към софта на колата съм пас! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted October 4, 2017 Author Share Posted October 4, 2017 20 hours ago, Krasimirr said: В случая на Ники Аврамов - от към софта на колата съм пас! И за да няма неяснота относно поста ми. "Пас към софта на колата" означава ,че аз нямам никакви заслуги към този тунинг. Нямам и не съм в час с програмите за компа на колата т.е. не мога да ви бъда полезен. Полезен може да ви бъде колегата Ники Аврамов,а дали ще се възползвате си е ваше решение. Аз съм написал каквото си е и заставам на 100% зад него. Поздрави, Красимир Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Добре се,дай повечко подробности,място, време,цена..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JI_GIT Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 оппаа, 200 коня!!! Краси, аз съм от Генерал Тошево и искам да имам 200 коня под капака. Чакам отговор на въпроса "пие ли ти се бира" с леко разговорче и неангажиращо познанство 0887253434 /Радослав/ Не е за чат тая работа... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Вчера на моя Жип , Н 5 ,най нагло и брутално му " остъргах" един МД тунинг.Резултата се усеща веднага в посока +++.По добра тяга на ниски обороти ...до към 2500-3000,бърза реакция на педала на газта,Изчезна "замислянето" ,по бодро и уверено разгонване,потегляне с по малко газ и въобще трябва да се усети и почувства....И това с рошави гуми 32 -ки.,и при положение че успях да мина само 30-тина километра в София.За икономия на гориво още не мога да кажа има ли няма ли,като издухам 3-4 бутилки газ ще пиша. пп !!!!!!Аз лично съм премахнал отоплението на дросела.....но трябвя да се внимава да не се пробие,простърже стената между въздуховода(ДРОСЕЛА) и антифриза, или ОЩЕ ПО ЛОШО да се изтъни много,много което да доведе до последващо,внезапно,неочаквано и непредвидено пробиване протичане......при което водния удар на мотора е гарантиран + основния ремонт.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Това е ново и почти абсурдно...обасни го с думи прости... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 (edited) Чукни в ютуб , МД тунинг. Кое точно не е ясно. Edited March 3, 2019 by snipi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Така се казва, аз не съм длъжен да знам всички съкращения по света...щото ако те питам какво е ЗФ няма да знаеш , а без него комуникациите са немислими...ето едно клипче от тюбето по твоя поръка за да стане ясно на всичи : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Мислех ,че си чел темата..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kan4o Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Чел съм го някога, ама от тогава знаеш ли колко неща съм чел...не се сърди просто обяснявай като за малоумни ...те такива останахме в България... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted March 5, 2019 Share Posted March 5, 2019 Аааа ,не се сърдя просто леко недоразумение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.