Recommended Posts

Някой правил ли е тази или друга подобна промяна по дросела.

Съответно мнение или резултати също са важни,че ме "сърбят" ръцете точно за този.

Ще има и доработка на входящия въздух за зимния период конкретно,но ще е след клапата.

Ще има и софтуерна доработка без значение на тази тема.

Поздрави,

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или това:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скосяването на входната стена ще помага за по гладкото и правилно насочване на входящата въздушна струя и от там теоретично и до повишаване на входното налягане..........т.е. ако не помага няма и да навреди със сигурност!!

Виж за втората част с престъргването на каналите до клапата малко не виждам как ще се подобри горивната смес,а от там и динамиката.

Със сигурност с тази ръчна фреза няма вариант да направи каналите перфектни както твърди и риска да "разсее или завихри" струята е по-голям отколкото да я концентрира в дадена посока в дросела - според мен.

Виж при струга е друга бира като точност и възможност за полиране на стените и клапата , но е по-трудоемко.

Вероятно идеята и на двете доработки е да доведе до един и същи резултат , но тази със струга ми изглежда по-читава.

Има вероятност с подобряването на динамиката да се повиши и разхода на газ/бензин,но няма пълно щастие.

Отделно за студените зимни месеци вероятно  ще се наложи да се прихване процент от топлия въздух от екрана на изпускателните колектори за да компенсира по-голямото количество студен въздух който постъпва към дроселовата клапа.

Теоретично има вероятност водното отопление на дросела да е недостатъчно ,но това е лесно да се разбере и да се подобри - не ме притеснява.

Ако има турбина няма ядове , подобрението е в "кърпа вързано" но в този случай е малко........?

Темата е отворена за идеи и коментари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

То и струга , кат го гледах, каква развалина е сигурно по голям от мен на години и нониусите му как играеха.....уфф така е няма ново, всичко е от соца...Но виж обясненията на следвацият клип.....не е работата в разширяване на камерата, а в нейното голямо проникване на места...

Редактирано от Kan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и двата варианта са изпълними защото разполагам и с двете машини.

Първо ще пробвам с ръчната фреза , а после със струга + два сравнителни теста и ще стане ясно за какво иде реч.

Само се двоумя дали да не пробвам на клапа от някоя морга или ако някой има дето му се търкаля в мазето да предостави - останалото от мен.

Канчо,дай линк на това което имаш предвид,че вече се ошашавих от гледане и в главата ми е "каша".

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде гледах, че не се обстъргва цилиндричната камера, а само се прави прорез , като канал по целият кръг и то преди и след дроселовата клапа....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм на ясно с доработката.

1.вариант - фреза

50% от канала се прави в долната част до средата/оста пред клапата по посока на входящия въздух и 50% над средата зад клапата по посока на изходящата струя.

Ширината и дълбочината на канала явно ще се търсят опитно защото данните са нулеви на този етап.

Очакван ефект до 4% повече мощност и 10% по-малко гориво,но тестовете ще покажат.

2.вариант - струг

Фабричния диаметър на клапата 36мм се доработва до 40мм.

Очакван ефект - ще стане ясно след теста.

И в двата случая ще махна отоплението на дросела за да се повиши плътността на постъпващия въздух в двигателя при летен режим.

За зимните месеци декември, януари,февруари и март обратно отоплението + допълнително отопление ако се наложи при стругования дросел. 

Все още не късно за идеи и информация.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравоооо, важното е, че си намерил диагнозата......Давай и ние сме с теб...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дойде дросела и го мятам в свободното време.

Ще има оборотен и когато се получат нещата няма да се налага колите да стоят на "трупчета" заради тази доработка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвай, после ще дойда до Добрич да направим и мойта....ще си платя естествено...:D.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само тестовете да излязат читави.....за пари не става дума...........

Като ежедневие съм много далеч от "майсторския мото свят",но поназнайвам доста и механичната част си стягам сам за да съм спокоен по пътя.

Виж за софта се доверявам на хората,както и за реглажа на ходовата час.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Да раздухаме праха от тази тема.

Ники Аврамов ми качи нова версия на софта и "о чудо" от колата паднаха 200к.

Динамика невероятна,разход 11.00 при 3000 +/- 200 оборота извънградско според трафика.

За тази динамика направо си е нищо /по мое мнение/ при това каране и това тегло на автомобила с пет възрастни и багаж до тавана т.е. сега пълна на макс се кара по-лесно и по-безопасно отколкото преди празна.

Изчезнаха вариантите като придърпване при потегляне,мудност в ниските и средни обороти както и никакво притеснение при изпреварване в колона или баир.

Сутрин пали докато и покажа ключа,държи стабилни обороти при студен и топъл двигател,подобрена динамика бензин/газ + изчистени софтуерни бъгове и грешки т.е. само плюсове след 2000км пробег при различен терен.

По мое мнение този тунинг си заслужава на 100%,ефекта се усеща веднага и е напълно достатъчен за този автомобил.

Вероятно тук и сега е момента да благодаря на Ники Аврамов ,че се ангажира с намирането и покупката на програмата,както и за неговата коректност - БЛАГОДАРЯ!!! 

Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Краси,

След малкото премеждие което се получи ,радвам се че си останал доволен. Със здраве да си я караш и много безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен и аз да се възползвам от услугите Ви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая на Ники Аврамов - от към софта на колата съм пас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
20 hours ago, Krasimirr said:

В случая на Ники Аврамов - от към софта на колата съм пас!

И за да няма неяснота относно поста ми.

"Пас към софта на колата" означава ,че аз нямам никакви заслуги към този тунинг.

Нямам и не съм в час с програмите за компа на колата т.е. не мога да ви бъда полезен.

Полезен може да ви бъде колегата Ники Аврамов,а дали ще се възползвате си е ваше решение.

Аз съм написал каквото си е и заставам на 100% зад него.

Поздрави,

Красимир

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се,дай повечко подробности,място, време,цена.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване