Jump to content
Sign in to follow this  
Krasimirr

МД тунинг

Recommended Posts

Някой правил ли е тази или друга подобна промяна по дросела.

Съответно мнение или резултати също са важни,че ме "сърбят" ръцете точно за този.

Ще има и доработка на входящия въздух за зимния период конкретно,но ще е след клапата.

Ще има и софтуерна доработка без значение на тази тема.

Поздрави,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Скосяването на входната стена ще помага за по гладкото и правилно насочване на входящата въздушна струя и от там теоретично и до повишаване на входното налягане..........т.е. ако не помага няма и да навреди със сигурност!!

Виж за втората част с престъргването на каналите до клапата малко не виждам как ще се подобри горивната смес,а от там и динамиката.

Със сигурност с тази ръчна фреза няма вариант да направи каналите перфектни както твърди и риска да "разсее или завихри" струята е по-голям отколкото да я концентрира в дадена посока в дросела - според мен.

Виж при струга е друга бира като точност и възможност за полиране на стените и клапата , но е по-трудоемко.

Вероятно идеята и на двете доработки е да доведе до един и същи резултат , но тази със струга ми изглежда по-читава.

Има вероятност с подобряването на динамиката да се повиши и разхода на газ/бензин,но няма пълно щастие.

Отделно за студените зимни месеци вероятно  ще се наложи да се прихване процент от топлия въздух от екрана на изпускателните колектори за да компенсира по-голямото количество студен въздух който постъпва към дроселовата клапа.

Теоретично има вероятност водното отопление на дросела да е недостатъчно ,но това е лесно да се разбере и да се подобри - не ме притеснява.

Ако има турбина няма ядове , подобрението е в "кърпа вързано" но в този случай е малко........?

Темата е отворена за идеи и коментари.

Share this post


Link to post
Share on other sites

То и струга , кат го гледах, каква развалина е сигурно по голям от мен на години и нониусите му как играеха.....уфф така е няма ново, всичко е от соца...Но виж обясненията на следвацият клип.....не е работата в разширяване на камерата, а в нейното голямо проникване на места...

Edited by Kan4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен и двата варианта са изпълними защото разполагам и с двете машини.

Първо ще пробвам с ръчната фреза , а после със струга + два сравнителни теста и ще стане ясно за какво иде реч.

Само се двоумя дали да не пробвам на клапа от някоя морга или ако някой има дето му се търкаля в мазето да предостави - останалото от мен.

Канчо,дай линк на това което имаш предвид,че вече се ошашавих от гледане и в главата ми е "каша".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някъде гледах, че не се обстъргва цилиндричната камера, а само се прави прорез , като канал по целият кръг и то преди и след дроселовата клапа....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече съм на ясно с доработката.

1.вариант - фреза

50% от канала се прави в долната част до средата/оста пред клапата по посока на входящия въздух и 50% над средата зад клапата по посока на изходящата струя.

Ширината и дълбочината на канала явно ще се търсят опитно защото данните са нулеви на този етап.

Очакван ефект до 4% повече мощност и 10% по-малко гориво,но тестовете ще покажат.

2.вариант - струг

Фабричния диаметър на клапата 36мм се доработва до 40мм.

Очакван ефект - ще стане ясно след теста.

И в двата случая ще махна отоплението на дросела за да се повиши плътността на постъпващия въздух в двигателя при летен режим.

За зимните месеци декември, януари,февруари и март обратно отоплението + допълнително отопление ако се наложи при стругования дросел. 

Все още не късно за идеи и информация.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бравоооо, важното е, че си намерил диагнозата......Давай и ние сме с теб...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да дойде дросела и го мятам в свободното време.

Ще има оборотен и когато се получат нещата няма да се налага колите да стоят на "трупчета" заради тази доработка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почвай, после ще дойда до Добрич да направим и мойта....ще си платя естествено...:D.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само тестовете да излязат читави.....за пари не става дума...........

Като ежедневие съм много далеч от "майсторския мото свят",но поназнайвам доста и механичната част си стягам сам за да съм спокоен по пътя.

Виж за софта се доверявам на хората,както и за реглажа на ходовата час.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Да раздухаме праха от тази тема.

Ники Аврамов ми качи нова версия на софта и "о чудо" от колата паднаха 200к.

Динамика невероятна,разход 11.00 при 3000 +/- 200 оборота извънградско според трафика.

За тази динамика направо си е нищо /по мое мнение/ при това каране и това тегло на автомобила с пет възрастни и багаж до тавана т.е. сега пълна на макс се кара по-лесно и по-безопасно отколкото преди празна.

Изчезнаха вариантите като придърпване при потегляне,мудност в ниските и средни обороти както и никакво притеснение при изпреварване в колона или баир.

Сутрин пали докато и покажа ключа,държи стабилни обороти при студен и топъл двигател,подобрена динамика бензин/газ + изчистени софтуерни бъгове и грешки т.е. само плюсове след 2000км пробег при различен терен.

По мое мнение този тунинг си заслужава на 100%,ефекта се усеща веднага и е напълно достатъчен за този автомобил.

Вероятно тук и сега е момента да благодаря на Ники Аврамов ,че се ангажира с намирането и покупката на програмата,както и за неговата коректност - БЛАГОДАРЯ!!! 

Поздрави

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей Краси,

След малкото премеждие което се получи ,радвам се че си останал доволен. Със здраве да си я караш и много безаварийни километри.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Освен и аз да се възползвам от услугите Ви...

Share this post


Link to post
Share on other sites

В случая на Ники Аврамов - от към софта на колата съм пас!

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Krasimirr said:

В случая на Ники Аврамов - от към софта на колата съм пас!

И за да няма неяснота относно поста ми.

"Пас към софта на колата" означава ,че аз нямам никакви заслуги към този тунинг.

Нямам и не съм в час с програмите за компа на колата т.е. не мога да ви бъда полезен.

Полезен може да ви бъде колегата Ники Аврамов,а дали ще се възползвате си е ваше решение.

Аз съм написал каквото си е и заставам на 100% зад него.

Поздрави,

Красимир

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре се,дай повечко подробности,място, време,цена.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

оппаа, 200 коня!!! Краси, аз съм от Генерал Тошево и искам да имам 200 коня под капака. Чакам отговор на въпроса "пие ли ти се бира" с леко разговорче и неангажиращо познанство B) 0887253434 /Радослав/    Не е за чат тая работа...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера на моя Жип ,   Н 5  ,най нагло и брутално му " остъргах" един  МД тунинг.Резултата се усеща веднага в посока +++.По добра тяга на ниски обороти ...до към 2500-3000,бърза реакция на педала на газта,Изчезна "замислянето" ,по бодро и уверено разгонване,потегляне с по малко газ и въобще  трябва да се усети и почувства....И това с рошави гуми 32 -ки.,и при положение  че успях да мина само 30-тина километра  в София.За икономия на гориво още не мога да кажа има ли няма ли,като издухам 3-4 бутилки газ ще пиша.                                                                                                       

пп !!!!!!Аз лично съм премахнал отоплението на дросела.....но трябвя да се внимава да не се пробие,простърже стената между  въздуховода(ДРОСЕЛА) и антифриза, или ОЩЕ ПО ЛОШО  да се изтъни много,много което да доведе до последващо,внезапно,неочаквано и непредвидено пробиване протичане......при което водния удар на мотора е гарантиран + основния ремонт....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е ново и почти абсурдно...обасни го с думи прости...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Чукни в ютуб  ,   МД тунинг.  Кое точно не е ясно.

Edited by snipi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така се казва, аз не съм длъжен да знам всички съкращения по света...щото ако те питам какво е ЗФ няма да знаеш , а без него комуникациите са немислими...ето едно клипче от тюбето по твоя поръка за да стане ясно на всичи

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мислех ,че си чел темата.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чел съм го някога, ама от тогава знаеш ли колко неща съм чел...не се сърди просто обяснявай като за малоумни ...те такива останахме в България...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аааа ,не се сърдя просто леко недоразумение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...