Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.02.2020 in all areas

  1. Виж в сайта на VROMOS - моите са същите, май 350лв бяха, монтажа става пред блока за 20 минути. За плюсове и минуси - дълго е, но накратко в момента като шофираш на 2H се въртят предните гуми, с тях каретата и дясната полуоска, която върти диференциала ( не корона и пиньон, а диференциал! ) Хъбовете заключват предните полуоски и като шофираш с тях реално се въртят само гумите, останалите железарии отпред са в покой. Реално може да доведе до някаква икономичност на гориво, от порядъка на 1л/100км и мооооже би ще усещаш малко по пъргав автомобила. Аз лично такова нещо не забелязах, но за мен плюса е че може със заключени хъбове да пусна бавните и да карам само на заден мост. Повече инфо у гугъл
    1 point
  2. Ако някой не е виждал полуоска навита като макарон Предния мост се сваля елементарно АКО не се скъсат гайките на задните 2 болта. Тъпите китайци са завряли гайките в шасито и не са ги заварили, а са сложили 2 контра пластини, които като се напъне болта и се мачкат като кашкавал. Та ако някой сваля мост да внимава със задните болтове.
    1 point
  3. Офсет ( или ЕТ ) - колко е изнесена оста на гумата спрямо центъра на джантата ( където се хващат болтовете ) фабричните джанти на грейт уол са с положителен офсет +38мм. Ако сложи джанта с офсет 0мм гумата ще е изнесена с 38мм навън. Ако сложи джанта с офсет минус 40 джантата ще е изнесена 40+38 = 78мм навън спрямо стоковото. Минусите са малко по високото натоварване на окачването поради действието на лоста и ако се слагат по големи гуми често опират заради изместения център на оста. Но аз лично бих предпочетл този вариант пред фланци. Аз съм сложил джанти с ЕТ 12 което прави по 26мм от страна = 5см увеличаване на стъпката + размера на гумите 285/75/15 колата стъпва 15см по широко от фабричното. Задължително е при повдигане колкото повдигнеш толкова да разшириш за да не губиш стабилност. И те така.
    1 point
  4. Тя колата не е виновна - задкормилното устройство е причината + суета и показност = до праговете!! Колкото е по-голям и мощен паркетника,калдаръм коконата и т.н. му трябва по-голям и по-мощен трактор после. Тук идва и мястото на 4L , което прави Хувъра по-добрия автомобил за такива изпълнения,подчертавам "за такива изпълнения", а не като качества. Истината по мое мнение е , че трябва да си наясно със себе си какво можеш да приемеш като компромис и за какво ще използваш автомобила преди да го купиш , а не след покупката да търсиш "балтон за копчето което имаш" , но това е друга дълга регионална балканска тема.
    1 point
  5. Смених задните оригинални биалетки с дължина 100мм с тези за BMW X-3 с дължина 95мм. - стават перфектно Инструменти- звездогаечен 15 + шестограм/мисля 6/ за контра при развиването и два ключа 17 за монтажа на новата. Смяната може да се направи без канал и сваляне на гумата. Кодове и доставчик на сниките. Поздрави
    1 point
  6. Здравейте, Относно резултат след монтажа на хъбовете - днес имах работа извън града и се оказа , че динамиката е значително подобрена , но за разхода все още е рано да кажа категорично колко , но определено ще е надолу. Доказана полза до момента е подобрената динамика в града и извън него. Подозирам,че и разхода ще е малко по-добре и до там ще е,което разбира се не е малко и по мой сметки до 20-25000км инвестицията би трябвало да се "избие". От четене и разговори с колеги мога да кажа,че не трябва да опитвате отключени хъбове + 4wD в ситуация офроуд = счупена/пръсната/ кутия или скъсани задни полуоска/и. Всеки сам си решава разбира се. Поздрави,
    1 point
  7. Здравей, аз сложих пружини KYB K-Flex RD5081 доверих се на руските форуми и не сбърках . Изчезна страничното клатене на задницата другото си е същото. Прътът е с дебелина 16мм , заради дебелината колата се вдигна с 2см което мен специално не ме устройва и ги подкастрих малко, те са с повече витки и вози по добре. Амове сложих KYB Premium №: 444083 маслени,тях ги сложих преди 2 години и съм доволен заместват 1 към едно оригиналните, имат малка разлика в дебелината на ухото но се оправя като сложиш и шайбите от стария амортисьор.
    1 point
×
×
  • Създай нов...