Когато наливате масла някъде, трябва да внимавате какво се препоръчва за дадения агрегат - в раздатката с електромеханично превключване се налива АТФ не защото има готин червен цвят, а заради по-добрата и гладка работа на електромеханичния привод. В същата раздатка, но с чисто механичен привод /малката ръчка/ е подходящо GL5. В скоростната кутия GL5 не се препоръчва, тъй като е по-агресивно към частите от цветни метали /синхронизатори/, каквито в дифовете няма - там го лейте на воля, а в скоростната кутия - GL4. Посоченото мнение е лично и не обвързва никого, но мисля, че Иван се е справил блестящо, без значение марката - там всеки според вкуса и джоба.
При мен Лики Моли 10/40, Тотал 75/80 GL4, Тотал АТФ , а в дифовете Манол GL5
Някой спомена по-горе в темата спирачни апарати - моите задните са от Фронтера /не питайте защо/ с накладки от Трупър '92г.
Съединител Ексайд /Япония/; карета преден кардан Койо /Япония/;
Мисля,че с Краси ще пием доста бира, докато се разберем японските или немски части са по-добри, че гледам доста немски флагове се веят от темите му
забравих - маншона на скоростния лост към ръкава на ск.кутия - лада нива 1 в 1, моя се скъса и напълнихме скоростната кутия с кал и боклуци. След старателно измиване налях тотала, с който е сега, но има останал течен парафин и скоро ще сменям масло пак.