Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.09.2019 in all areas

  1. Колеги, да благодаря на всички които ми помогнаха. Станаха разни недоразумения с накрайниците, без да изпадам с подробности всичко вече е наред. Да кажа за тампоните, стават на 100%, вижте линка в по-горния ми пост. Хората са много отзивчиви, даже провериха внимателно в каталог и ми казаха, че тампоните са по 4бр. на колело, 8 тампона общо. Цената беше някъде около 16-17лв. бройката. Вече няма лоп, няма троп, всичко е тип-топ.
    1 point
  2. На дбк нещата са читави, аз от там взех полиуретанови тампони за предните носачи. Задни не съм сменял, но наистина са само два болта и не е сложно. Избиване/набиване - там е зора и е хубаво преса или скоба да имаш. Шарнирите е важно просто да са от фронтера А - горния е с 3 дупки, долния с 4, като разликата при нас и фронтерата е че долния там се слага да легне на носача, докато при нас влиза в едно като джобче и е покрит и отгоре и отдолу. Другия вариант е да измериш тампона на задния носач с шублер, ако не се лъжа е с втулка отвън и отвътре, така че сравнително точно ще измериш, няма много деформация на гумата. Вероятно е от фронтера, ама няма сигурно с тез китайски пустиняци
    1 point
  3. Венци, ако идваш по Самоковско имаш почерпка - толкова пъти вече ми помагаш. Благодаря за отговора. Значи, ще търся шарнири от фронтера. Година и модификация има ли значение или просто да търся за фронтера А. Погледнах в интернет цените, доста по-приемливи са. Относно тампоните на надлъжния носач - не съм ги разбил аз. Така взех колата преди почти година. Просто тогава майстора не му се занимаваше да ги търси. Симптома е, че при по-рязко отпускане на съединителя се усеща тропане - чукане все едно от към кардана. Но аз и без това карам изключително спокойно и свикнах, та не почти не тропа. Сега като дойде ред на шарнирите реших да се оправят и тампоните. Преди се обаждах на една пловдивска фирма, която ги изработва и то на много приятни цени, но от там ми казаха, че моделите от различните години имат малки разлики /в милиметри/ по тампоните и ме посъветваха да сваля старите и да ги измеря. Лошото е, че нямам никаква възможност да ги свалям и качвам, нито пък съм компетентен и се осланям на майстора. Ето линк към фирмата за тампоните, мисля че ще е полезно: http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-тампон-задна-надлъжна-горна-щанга-opel-frontera-b-o-029i?filter_name= - интересното е, че става и за фронтера. Има ли разлики в цените от различните представителства?
    1 point
  4. Ето как качва маслото - през задиранията, масленият сегмент работи, маслото остава в камерата и се получава втората снимка / а вече е киснало 1 ден за сваляне на нагара /. Висока конмпресия + течове от семерингите на коляновият вал към кутията и разпределителният в главата. Основният ремонт е заради надрасканите цилиндри и граничните стойности на хлабините. Ако се сложат стандартни сегменти резултата няма да е ясен до запалването на мотора. Най вероятният резултат още по голям харч на масло след ревизията на главата Детонациите в 4ти цилиндър се виждат ясно на снимката - от там криви клапани и заминали водачи. В крайна сметка си го прая за себе си, ако нямах намерение да я карам тази джипка щеше да е сглобена и обявена до сега тук и е сайтовете като прекрасна с леки външни забележки бутало 4ти цилиндър
    1 point
  5. Здравейте, да ви се похваля, че ми изчистиха грешката p1336 чрез обучение на компютъра. Сега колата се освещава по-динамична, не придърпва и не глъхне. Разходът също падна. За изчистването на грешката ми взеха 40 лв в един сервиз на горнобански път. Успех на всички.
    1 point
  6. Колкото до кожата на скоростния лост...шие се за 10 мин и то от неспециалисти кат мен...направих го и е 6+++.Хем мойте лостове са 2 . купих си изкуствена кожа просто същият цвят и това бе преди 4 години- не е мръднала...намерих една снимка от момента , когато съм я шил.
    1 point
  7. Когато наливате масла някъде, трябва да внимавате какво се препоръчва за дадения агрегат - в раздатката с електромеханично превключване се налива АТФ не защото има готин червен цвят, а заради по-добрата и гладка работа на електромеханичния привод. В същата раздатка, но с чисто механичен привод /малката ръчка/ е подходящо GL5. В скоростната кутия GL5 не се препоръчва, тъй като е по-агресивно към частите от цветни метали /синхронизатори/, каквито в дифовете няма - там го лейте на воля, а в скоростната кутия - GL4. Посоченото мнение е лично и не обвързва никого, но мисля, че Иван се е справил блестящо, без значение марката - там всеки според вкуса и джоба. При мен Лики Моли 10/40, Тотал 75/80 GL4, Тотал АТФ , а в дифовете Манол GL5 Някой спомена по-горе в темата спирачни апарати - моите задните са от Фронтера /не питайте защо/ с накладки от Трупър '92г. Съединител Ексайд /Япония/; карета преден кардан Койо /Япония/; Мисля,че с Краси ще пием доста бира, докато се разберем японските или немски части са по-добри, че гледам доста немски флагове се веят от темите му забравих - маншона на скоростния лост към ръкава на ск.кутия - лада нива 1 в 1, моя се скъса и напълнихме скоростната кутия с кал и боклуци. След старателно измиване налях тотала, с който е сега, но има останал течен парафин и скоро ще сменям масло пак.
    1 point
  8. Здравей колега,поздравления за джипа.Аз самият управлявам такъв вече повече от година и 20к км.В мостовете-синтетика-Ravenol 75w90 GL5,раздатка-Ravenol ATF, в скоростите-Ravenol 75w90 GL4,двигател-Bardahl 5w40+long life 6+1.Сменявал съм хидр. повдигачи от Aliexpress =70лв/във Видин за Ina ми искаха 230лв/.Купих стелки от Ховер 6- не пасват много добре-отзад са по малки,а отпред са по големи.Ако те интересуват рез. части-съставил съм доста обширен списък въз основа на руските форуми и лично сменени такива от мен.Успех и много безаварийни с Ховерчето.
    1 point
×
×
  • Създай нов...