batjok Публикувано 4 Януари, 2015 Share Публикувано 4 Януари, 2015 Днес като изгасих двигателя и отворих капака чух съскане от маркучите които водят до инжекторите , смених скобите и ги стегнах но съскането продължаваше от газовия инжектор някой може ли да ми каже къде е проблема ? газовата уредба е AG . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 4 Януари, 2015 Share Отговорено 4 Януари, 2015 Най-вероятно е може да е от някое о пръстенче и или от друго напукало се маркуче, но това може да се провери с вода и сапун.Най-добре обаче си отиди на газаджия да си проверят и да ти сменят нещо ако трябва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 7 Юли, 2017 Share Отговорено 7 Юли, 2017 Колега Batjok и аз имам катоя твоя модел,но на мен марката на газовата ми е "Teleflex" и с нея за сега имам голям проблем с диагностиката. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 7 Юли, 2017 Share Отговорено 7 Юли, 2017 А какво се случи с датчика на коляновия вал - смени ли го,обади ли се на Слави Шишков и т.н. Може да излезе нещо механично като мембрана или филтър ,но това се разбира след отваряне на изпарителя. Проблема , че след това трябва да се настройва входящото налягане на входа на изпарителя и ако не го виждаш на монитор пак ти трябва човек с богат опит за да го регулира. В крайна сметка ако си убеден на 100% ,че е от АГУ компютри за инжекцион бол,ако е толкова зле ситуацията най-много да се смени в едно с нужното окабеляване и си ОК. Успех, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 7 Юли, 2017 Share Отговорено 7 Юли, 2017 Just now, Krasimirr said: А какво се случи с датчика на коляновия вал - смени ли го,обади ли се на Слави Шишков и т.н. Може да излезе нещо механично като мембрана или филтър ,но това се разбира след отваряне на изпарителя. Проблема е , че след това трябва да се настройва входящото налягане на входа на изпарителя и ако не го виждаш на монитор пак ти трябва човек с богат опит за да го регулира. В крайна сметка ако си убеден на 100% ,че е от АГУ компютри за инжекцион бол,ако е толкова зле ситуацията най-много да се смени в едно с нужното окабеляване и си ОК. Успех, Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 8 Юли, 2017 Share Отговорено 8 Юли, 2017 А какво стана с газовата след прегледа в ВРС???? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 8 Юли, 2017 Share Отговорено 8 Юли, 2017 Колега Краси вчера говорих със Слави Шишков,казах му че ти си му дал телефона,но за съжалениое каза че не може да ми помогне.Но до Пловдив все пак ще ходя,защото говорих и със колегата Стефан Видев той ме насочи към представителството на "BRC" в "Дружба1".Вчера така и така бях в Дружба 2 при майстора ми да ми сменя частите по окачването,та въкреки че по телефона ми бяха казали,че не могат да ми помогнат,то реших да им мина през сервиза та да видят наживо за какво иде реч.В сервиза на "BRC" потвърдиха,че не могат да ми помогнат,но ми казаха да се обадя в клона им в Пловдив.Там казаха,че евентуално управителя може да се справи с уредбата,но са много заети с уредбите на "BRC" и евентуално да се обаждам да дебна пролука.Но изрично ми казаха първо да си сменя датчика на коляновия вал и ламбда сондата за да е сигурно,че джипа работи перфектно на бензин и чак тогава да им се обаждам.По повод датчика на коляновия вал,все още по този номер даден на снимките не намират нищо вече в няколко по големи фирми и магазини за авточасти и затова вчера се обадих на "Евросервиз Тандер",но вече беше късно за вчера,за Понеделник не става,така че чак в Сряда имам час за смяна на датчика на коляновия вал.Датчика е 95 лв и за смяната 21 лв общо 116 лв.То и без това вече в три фирми ми казват защо да рискувам да взимам датика,като няма да ми излезе кой знае по евтино,а само рискувам.Така че най добре при официалния вносител.Същото и за ламбда сондата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 9 Юли, 2017 Share Отговорено 9 Юли, 2017 10 hours ago, sergi said: Колега Краси вчера говорих със Слави Шишков,казах му че ти си му дал телефона,но за съжалениое каза че не може да ми помогне.Но до Пловдив все пак ще ходя,защото говорих и със колегата Стефан Видев той ме насочи към представителството на "BRC" в "Дружба1".Вчера така и така бях в Дружба 2 при майстора ми да ми сменя частите по окачването,та въкреки че по телефона ми бяха казали,че не могат да ми помогнат,то реших да им мина през сервиза та да видят наживо за какво иде реч.В сервиза на "BRC" потвърдиха,че не могат да ми помогнат,но ми казаха да се обадя в клона им в Пловдив.Там казаха,че евентуално управителя може да се справи с уредбата,но са много заети с уредбите на "BRC" и евентуално да се обаждам да дебна пролука.Но изрично ми казаха първо да си сменя датчика на коляновия вал и ламбда сондата за да е сигурно,че джипа работи перфектно на бензин и чак тогава да им се обаждам.По повод датчика на коляновия вал,все още по този номер даден на снимките не намират нищо вече в няколко по големи фирми и магазини за авточасти и затова вчера се обадих на "Евросервиз Тандер",но вече беше късно за вчера,за Понеделник не става,така че чак в Сряда имам час за смяна на датчика на коляновия вал.Датчика е 95 лв и за смяната 21 лв общо 116 лв.То и без това вече в три фирми ми казват защо да рискувам да взимам датика,като няма да ми излезе кой знае по евтино,а само рискувам.Така че най добре при официалния вносител.Същото и за ламбда сондата. Серги, ако не ти е късно в понеделник ще ти дам снимки и номер на датчика. Изровен и поръчан е с клиентска цена 52лв. 900ома, 54см кабел! По обяд, следобед ще бъде монтиран и ще имам преки впечатления има или няма разлика във вървежа на жипката. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergi Отговорено 9 Юли, 2017 Share Отговорено 9 Юли, 2017 Колега "Nork",в Понеделник нямя да ми е късно,тъй като записаният час е чак за Сряда.Ти от коя фирма го взе?За да видя дали имат и офис в София.А пък аз ще потърся в кой сервиз да ми го монтират,за да не е в сервиза на официалния представител.Колегата " Краси" ми беше споменал,че трябвало да се обучи.Предполагам да се настрой кога точно вала да натиска цъкалото на датчика.Така че сервиза ще трябва да може и да ми чете диагностиката,за да ми изчисти тази грешка 1336 свързана с вала. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 10 Юли, 2017 Share Отговорено 10 Юли, 2017 Това с обучението е мит сякаш. Предполагам,че с Делфи въвеждат в компа на колата номера на датчика и това е. Относно грешката и да не я изчистят ако всичко е наред компа сам трябва да я архивира след време. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.