Jump to content
admin

Снимки и цени на Great Wall Hover H5 от Авто Салон София 2011

Recommended Posts

Цени в лева с ДДС

----------------------

Двигател 2.4i 136 к.с., Задвижване 4x2, Оборудване ниво ONE: 28 699лв

Двигател 2.4i 136 к.с., Задвижване 4x2, Оборудване ниво STAR: 30 999лв

Двигател 2.4i 136 к.с., Задвижване 4x4, Оборудване ниво ONE: 31 399лв

Двигател 2.4i 136 к.с., Задвижване 4x4, Оборудване ниво STAR: 32 999лв

 

За джипа мога да кажа това, което вече казаха много други, които са имали пряк досег с него. Колата предлага безумно много на за цената си. Вътре е широко и удобно, тапицерията изглежда качествена. Кожения салон е здрав и й отива. Скорстния лост е малко по-голям от обходимото, но не е най-големия лост, който сме виждали на джип на рама :)

 

Първо показвам сребърния модел от експото, който ще се продава в България от края на годината. Той беше изпълнение "спорт", с неразумно големи джанти, но ако ви харесват и можете да се примирите с малко по-лошата возия и по-големия разход, който може да ви докарат такива джанти на такъв агрегат, то ни увериха, че ще може да си купите джипа с тях :)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

5.jpg

4.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега следва черния "експонат" на щанда на Great Wall. Той ще се произвежда от края на идната, 2012-та година. Отличава се по много неща, например има версия с автоматични скорости, с типтроник. Таблото е доста по-модерно, с дисплей в средата между скоростомера и оборотомера. Централната конзола има голям мултимедиен дисплей, който прави конзолата модерна и доста по-завършена. На волана има управление на автопилота и мултимедията. Освен това колата ще се предлага и с дизеловия агрегат, докато сегашната версия е само бензин.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черния експонат няма да се произвежда в България.  ;)

У нас ще се произвежда направо новия модел H6 във версии с автомат и дизел.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво искате да кажете,че всички Н5,които излизат от завода,ще са сиви,така ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега следва черния "експонат" на щанда на Great Wall. Той ще се произвежда от края на идната, 2012-та година.

Дано сега да е по-ясно, какво имам предвид...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, на щанда дадоха друга информация! А и сигурен ли си, че щом Hover H6 ще се произвежда у нас, то H5 няма? Като гледам H6 е по-скоро лек автомобил, от колкото джип. Като за начало с това тегло не мисля, че е на рама. А и off-road възможностите му сигурно са по-скромни (поне на пръв поглед е по-нисък), така че предполагам, че таргитираните клиенти с двата модела малко или много се различават.

 

А и както казах, на щанда ми казаха, че новата версия на Hover H5 ще се произвежда от идната година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото аз разбрах ще се произвеждат Н5 (сега) и Н6 (от другата година) ... и двата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха хора които ходиха на обучение в Китай, че от догодина ще се произвежда H6.

Той не е на рама и ще бъдел с друг двигател по икономичен за да можел да покрие по високи европейски стандарти на вредни емисии....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз четох за това ... и ще е директен конкурент на Дачия Дъстър ... само че ще го бори с по-високо ниво на оборудване и по-ниска цена!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото аз разбрах ще се произвеждат Н5 (сега) и Н6 (от другата година) ... и двата!

 

Да и аз така разбрах, като Hover H5 от догодина ще се предлага новата версия - и с дизел и с автоматика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз четох за това ... и ще е директен конкурент на Дачия Дъстър ... само че ще го бори с по-високо ниво на оборудване и по-ниска цена!

 

Сори, няма как. Дъстър е модерна Лада Нива. Крайно различен сегмент са, няма как да са конкуренти. Дъстър може да се сравнява с Qashqai (на една база са), Suzuki Grand Vitara, Mitsubishi ASX и прочие компактни SUV. Hover H5 e с повече от половин тон нагоре, има адски много пространство вътре, защото е с около 40 сантиметра по-дълъг, има по-голям клиренс и така нататък. Различни сегменти не са сравняват. Освен по-цена. Но за подобни ценови категории, просто не виждам защо някой ще предпочете Дъстър.

 

П.П. Производството би трябвало да започне в края на годината, на всички модели. А за H6 все още е рано.

 

П.П.П. Между другото, здрасти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама четете бе хора ... писна ми по всички форуми типично по български да се изказва някой като отговаря на мой пост без да ме е чел внимателно ... никъде не сравнявам Дъстър с Н5 а именно с Н6, който също като дъстър ще е "паркетник"!

 

До колкото аз разбрах ще се произвеждат Н5 (сега) и Н6 (от другата година) ... и двата!

 

На мен ми казаха хора които ходиха на обучение в Китай, че от догодина ще се произвежда H6.

Той не е на рама и ще бъдел с друг двигател по икономичен за да можел да покрие по високи европейски стандарти на вредни емисии....

 

Да, и аз четох за това ... и ще е директен конкурент на Дачия Дъстър ... само че ще го бори с по-високо ниво на оборудване и по-ниска цена!

 

Ето това е комуникацията ми с другия колега ... ако имате да кажете нещо, коментирайки тия преди вас четете внимателно цялата комуникация, а не да се хванете за последния пост и ни в клин, ни в ръкав да се изкажете неподготвен на комсомолското събрание!

 

ПП: нищо лично колега!

 

ППП: ха здравей и добре дошъл!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка тогава. Просто прочетох заглавието на темата, разгледах подробностите за Н5 и ми направи впечатление последните постове. Очаквах, че става дума само за Н5 тук.  :huh:

 

Иначе продажбите ще почват някъде през септември, като автомобилите ще се внасят първоначално. Един от основните дилъри ще бъде Митвас (за София, салонът им се намира на бул. Цветан Лазаров). Толкова ми е инфото за момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще напиша за пореден път, за да не се заблуждавате, колеги:

HOVER H5 ЩЕ СЕ ПРОДАВА ОТ СЕПТЕМВРИ! НЯМА ДА СЕ ПРОИЗВЕЖДА В БЪЛГАРИЯ! В БЪЛГАРИЯ ЩЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДА НАПРАВО МОДЕЛА HOVER H6...  ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро и навременно уточнение ... а сигурно ли е това? В крайна сметка излиза че тук ще се правят мухата (Ц10) и пикапа (стийд) засега, а догодина и сувчето (Н6)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройките на поточните линии е сложен процес и в случая те се правят директно за новия H6 (когато е готов). До този момент ще се ВНАСЯ Н5 и ще се произвеждат Steed 5 и Voleex C10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърде крайно мнение сякаш. До момента, в който излезе официална информация от Литекс Моторс, всичко друго е спекулация. Н6 е планиран за края на следващата година, тоест 2012. Н5 е планиран за края на 2011. Доколкото знам, самите поточни линии са от съвсем скоро в завода, така че още нищо не е ясно. Както и не са ясни лизинговите програми, но би трябвало да са добри. Айде.  :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

впечатлен съм от автомобила. Интересно ми е каква ли ще бъде цената на H6 и дали ще има дизелов вариант?! Ако да, то знае ли се какъв ще е средният му разход?! И на каква цена разбира се?! Но ако се движи в тези рамки, то ... просто няма такава цена:lol:) Искрено се надявам в България да започне производството на автомобили, пък било то и китайски. Всъщност това, че са китайски въобще не е критерии за ниско качество и това го знае всеки, който поне веднъж е ходил в Китай! Дано само ние тук да си свършим работата добре...Това са работни места, заплати, икономика....Какво повече може да иска българинът?! Никой няма да ни даде на готово. Трябва работа!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл! До колкото знаем H6 задължително ще се предлага с дизел, най-вероятно двулитровия турбо-дизел, common-rail, 150кс (или обновена негова версия), разработка на Great Wall съвместно с Bosch, който в момента се предлага с пикапа. Но можем да чакаме обновена версия на H6 най-рано догодина, по-вероятно по-догодина. В пикапа, този двигател предоставя разход 8.2 комбиниран, 7.3 извънградско, 9.4 градско по спецификации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл! До колкото знаем H6 задължително ще се предлага с дизел, най-вероятно двулитровия турбо-дизел, common-rail, 150кс (или обновена негова версия), разработка на Great Wall съвместно с Bosch, който в момента се предлага с пикапа. Но можем да чакаме обновена версия на H6 най-рано догодина, по-вероятно по-догодина. В пикапа, този двигател предоставя разход 8.2 комбиниран, 7.3 извънградско, 9.4 градско по спецификации.

 

Благодаря за бързата и коректна информация!!! Определено се замислям по въпроса:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам официална информация от срещата ми с Литекс свързана с Hover и Steed и техните цени. Казаха, че за разлика от Voleex-а, тук не говорим за промоционална партида и цените, които виждате за джипа и пикапа ще си останат такива - тоест няма планове в обозримото бъдеще да бъдат увеличавани, което беше сред притесненията на някои от вас.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×