Jump to content

Малко инфо за Volex, Hover & Steed


The Godfather

Recommended Posts

Здравейте колеги и фенове на Литекс Моторс и GWMC!

Искам да попитам с какъв дизелов двигател/и ще се предлагат Хувър и Стийд и ще има ли дизелова версия на Волекс-а? И понеже имам познат, който живее в Русия знам, че колкото и парадоксално да звучи, в Русия има дизелова версия с двигател Изузу(2,7л.,115к.с. или нещо подобно). Иначе за 2,4, 16в. бензина на Митсубиши нама какво да говорим- железене. Ако 1,3 и 1,5 на Волекс са същите като на Мицубиши Колт, то и те са много доказани и пъргави агрегати.

П.П: Мисля, че някъде четох, че става въпрос за 2,0л. Common-Rail дизелов мотор с мощност 151к.с.

Но, ако е така, този мотор не е нито на Изузу, нито на Мицубиши.По-скоро прилича на 2,0DCI на Нисан-Рено-Дачия. Дайте някакво инфо на тази тема ако има.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновият двигател на Hover H5 & Steed 5 у нас е 2.4 литра Мицубиши с мощност 136кс. Дизеловият агрегат за сега официално е потвърден само за пикапа и е двулитров common-rail турбо дизел с мощност 150кс, който е собствена разработка на GWM.

 

Няма потвърден дизелов агрегат за Voleex. Бензиновите двигатели 1.3 и 1.5 VVT обявени за Voleex C10 също са разработка на GWM.

 

Компанията представя все повече собствени разработки и вярвам, че това е правилния подход. Имайки предвид, че Китай е най-големия пазар на автомобили в света, а по произведени коли на година GWM слага в джоба си много известни западни марки, така че вероятно имат инжинерите и опита, с които сами да правят технологии, с които да са конкурентноспособни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.На практика е невъзможно да няма дизелов мотор за Хувър.Просто Европа търси дизели като цяло.За собствените разработки се радвам, просто друго си е да ползваш двигатели на доказани марки като Мицубиши.

П.П:Смятам, че в бъдеще ще има и малолитражен дизел предназначен за Волекс C10 и C30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За малолитражния дизел проблема не е в самия мотор а в неговото монтиране ... имайте предвид че разликата между средностатистически малък бензинов и долу горе същия дизел е около 200 кг ... проблема е как да монтираш нещо толкова тежко на малка кола без да нарушиш баланса в колата ... именно затова и малкото мини-модели с дизелови мотори ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък малко да са малките коли с дизелов мотор.Ами не са. Вземете Мазда, Форд, Тойота, Рено, Дачия, Нисан, Пежо, Ситроен, VW, Опел и т.н. Всяка марка, която се произвежда за Европа в последните 5-10 години има малолитражен дизел(поне един) в гамата си.И например ако сравним 1,5 бензина на Волекс с 1,3 дизела на Сузуки/Фиат/Алфа-Ромео виждаме, че чак такава разлика няма. Но колегата е прав, че 1,5 DCI на Нисан/Рено/Дачия е с 215 кг. по-тежък от 1,5 бензина на GW.

И все пак, според мен е много важно да има два добри дизела- един за Хувър и Стийд и един за Волекс.

П.П:Вярно е, че от изброените коли нито една не струва около 13-16 хиляди лева в дизелов вариант, особено ако има и повече екстри(не е базова модификация).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагането отговаря на търсенето. Ще започнат с това, с което разполатат и ще опипат пазара. Цените на Great Wall са чудесни. Ако и качеството е на такова ниво, колите ще бъдат обикнати. От там нататък съм сигурен, че гамата на модели, двигатели и друго оборудване ще расте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с admin.Просто изказах моето лично мнение и наистина се надявам да има добро отношение на цена/качество/екстри.Ако колите ги бива, то ние за 5 години ще превземем Европа и ще пратим Дачия на дългосрочна "почивка".Най-доброто нещо е гаранцията- 5 години- това е колкото на Тойота, Шевролет, Опел, VW и други много доказани марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това инфо от изложението в "Интер Експо Център" в София ли е?

Защото имало някаква статия, в която пишело, че цената на колата с всички екстри нямало да надхвърли 15,000лв., а ти казваш за 15,990лв. и то на промоция, което значи, че иначе цената е около 16,500, което май е множко.Ако колата беше автоматик или дизел ОК.Все си мисля, че цените ще паднат още- просто в интервала от 15 до 20 хиляди в момента има много коли- вярно големи марки, с не чак толкова много екстри, но все пак Опел, VW, Шевролет, Дачия,Мазда и Тойота са си марки и то от доста време са на пазара и са спечелили доверието на масовия европейски купувач на компактни автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Партньорът на "Литекс Моторс" в завода на Гриша Ганчев край Ловеч Great Wall продължава да се развива със завидни темпове. Китайската компания, която чрез България се готви за истинска инвазия в ЕС, съобщи, че е готова със собствена разработка на цяла гама мотори, снабдени с турбо компресори.

Става въпрос за 1-литров агрегат със 105 к.с. и 148 Нм въртящ момент, за 1,3-литров с директно впръскване със 150 коня с 220 Нм въртящ момент мотор. Следва 1,5-литров двигател пак със 150 коня, но с 210 Нм и два двулитрови мотора със 190 к.с. и 324 Нм, както и с 220 к.с. и 450 Нм с двойно турбо.

И петте двигателя ще се използват още в следващата година в трите модела, които ще се сглобяват у нас - всъдеходът Hover H5, пикапът Steed 5 и градската кола Voleex C10.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Партньорът на "Литекс Моторс" в завода на Гриша Ганчев край Ловеч Great Wall продължава да се развива със завидни темпове. Китайската компания, която чрез България се готви за истинска инвазия в ЕС, съобщи, че е готова със собствена разработка на цяла гама мотори, снабдени с турбо компресори.

Става въпрос за 1-литров агрегат със 105 к.с. и 148 Нм въртящ момент, за 1,3-литров с директно впръскване със 150 коня с 220 Нм въртящ момент мотор. Следва 1,5-литров двигател пак със 150 коня, но с 210 Нм и два двулитрови мотора със 190 к.с. и 324 Нм, както и с 220 к.с. и 450 Нм с двойно турбо.

И петте двигателя ще се използват още в следващата година в трите модела, които ще се сглобяват у нас - всъдеходът Hover H5, пикапът Steed 5 и градската кола Voleex C10.

Това инфо е горе-долу на прав път, но има много неточности във времево отношение... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...