Jump to content
The Godfather

Малко инфо за Volex, Hover & Steed

Recommended Posts

Здравейте колеги и фенове на Литекс Моторс и GWMC!

Искам да попитам с какъв дизелов двигател/и ще се предлагат Хувър и Стийд и ще има ли дизелова версия на Волекс-а? И понеже имам познат, който живее в Русия знам, че колкото и парадоксално да звучи, в Русия има дизелова версия с двигател Изузу(2,7л.,115к.с. или нещо подобно). Иначе за 2,4, 16в. бензина на Митсубиши нама какво да говорим- железене. Ако 1,3 и 1,5 на Волекс са същите като на Мицубиши Колт, то и те са много доказани и пъргави агрегати.

П.П: Мисля, че някъде четох, че става въпрос за 2,0л. Common-Rail дизелов мотор с мощност 151к.с.

Но, ако е така, този мотор не е нито на Изузу, нито на Мицубиши.По-скоро прилича на 2,0DCI на Нисан-Рено-Дачия. Дайте някакво инфо на тази тема ако има.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновият двигател на Hover H5 & Steed 5 у нас е 2.4 литра Мицубиши с мощност 136кс. Дизеловият агрегат за сега официално е потвърден само за пикапа и е двулитров common-rail турбо дизел с мощност 150кс, който е собствена разработка на GWM.

 

Няма потвърден дизелов агрегат за Voleex. Бензиновите двигатели 1.3 и 1.5 VVT обявени за Voleex C10 също са разработка на GWM.

 

Компанията представя все повече собствени разработки и вярвам, че това е правилния подход. Имайки предвид, че Китай е най-големия пазар на автомобили в света, а по произведени коли на година GWM слага в джоба си много известни западни марки, така че вероятно имат инжинерите и опита, с които сами да правят технологии, с които да са конкурентноспособни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.На практика е невъзможно да няма дизелов мотор за Хувър.Просто Европа търси дизели като цяло.За собствените разработки се радвам, просто друго си е да ползваш двигатели на доказани марки като Мицубиши.

П.П:Смятам, че в бъдеще ще има и малолитражен дизел предназначен за Волекс C10 и C30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За малолитражния дизел проблема не е в самия мотор а в неговото монтиране ... имайте предвид че разликата между средностатистически малък бензинов и долу горе същия дизел е около 200 кг ... проблема е как да монтираш нещо толкова тежко на малка кола без да нарушиш баланса в колата ... именно затова и малкото мини-модели с дизелови мотори ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък малко да са малките коли с дизелов мотор.Ами не са. Вземете Мазда, Форд, Тойота, Рено, Дачия, Нисан, Пежо, Ситроен, VW, Опел и т.н. Всяка марка, която се произвежда за Европа в последните 5-10 години има малолитражен дизел(поне един) в гамата си.И например ако сравним 1,5 бензина на Волекс с 1,3 дизела на Сузуки/Фиат/Алфа-Ромео виждаме, че чак такава разлика няма. Но колегата е прав, че 1,5 DCI на Нисан/Рено/Дачия е с 215 кг. по-тежък от 1,5 бензина на GW.

И все пак, според мен е много важно да има два добри дизела- един за Хувър и Стийд и един за Волекс.

П.П:Вярно е, че от изброените коли нито една не струва около 13-16 хиляди лева в дизелов вариант, особено ако има и повече екстри(не е базова модификация).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагането отговаря на търсенето. Ще започнат с това, с което разполатат и ще опипат пазара. Цените на Great Wall са чудесни. Ако и качеството е на такова ниво, колите ще бъдат обикнати. От там нататък съм сигурен, че гамата на модели, двигатели и друго оборудване ще расте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с admin.Просто изказах моето лично мнение и наистина се надявам да има добро отношение на цена/качество/екстри.Ако колите ги бива, то ние за 5 години ще превземем Европа и ще пратим Дачия на дългосрочна "почивка".Най-доброто нещо е гаранцията- 5 години- това е колкото на Тойота, Шевролет, Опел, VW и други много доказани марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това инфо от изложението в "Интер Експо Център" в София ли е?

Защото имало някаква статия, в която пишело, че цената на колата с всички екстри нямало да надхвърли 15,000лв., а ти казваш за 15,990лв. и то на промоция, което значи, че иначе цената е около 16,500, което май е множко.Ако колата беше автоматик или дизел ОК.Все си мисля, че цените ще паднат още- просто в интервала от 15 до 20 хиляди в момента има много коли- вярно големи марки, с не чак толкова много екстри, но все пак Опел, VW, Шевролет, Дачия,Мазда и Тойота са си марки и то от доста време са на пазара и са спечелили доверието на масовия европейски купувач на компактни автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Партньорът на "Литекс Моторс" в завода на Гриша Ганчев край Ловеч Great Wall продължава да се развива със завидни темпове. Китайската компания, която чрез България се готви за истинска инвазия в ЕС, съобщи, че е готова със собствена разработка на цяла гама мотори, снабдени с турбо компресори.

Става въпрос за 1-литров агрегат със 105 к.с. и 148 Нм въртящ момент, за 1,3-литров с директно впръскване със 150 коня с 220 Нм въртящ момент мотор. Следва 1,5-литров двигател пак със 150 коня, но с 210 Нм и два двулитрови мотора със 190 к.с. и 324 Нм, както и с 220 к.с. и 450 Нм с двойно турбо.

И петте двигателя ще се използват още в следващата година в трите модела, които ще се сглобяват у нас - всъдеходът Hover H5, пикапът Steed 5 и градската кола Voleex C10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Партньорът на "Литекс Моторс" в завода на Гриша Ганчев край Ловеч Great Wall продължава да се развива със завидни темпове. Китайската компания, която чрез България се готви за истинска инвазия в ЕС, съобщи, че е готова със собствена разработка на цяла гама мотори, снабдени с турбо компресори.

Става въпрос за 1-литров агрегат със 105 к.с. и 148 Нм въртящ момент, за 1,3-литров с директно впръскване със 150 коня с 220 Нм въртящ момент мотор. Следва 1,5-литров двигател пак със 150 коня, но с 210 Нм и два двулитрови мотора със 190 к.с. и 324 Нм, както и с 220 к.с. и 450 Нм с двойно турбо.

И петте двигателя ще се използват още в следващата година в трите модела, които ще се сглобяват у нас - всъдеходът Hover H5, пикапът Steed 5 и градската кола Voleex C10.

Това инфо е горе-долу на прав път, но има много неточности във времево отношение... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×