nikid Публикувано 2 Юни, 2011 Share Публикувано 2 Юни, 2011 GWM са подготвили цяла гама двигатели снабдени с турбо компресор: бензин 1.0 L - 76kw( 105 кс) - 148 Nm въртящ момент 1.3 L - 110 kw(150 кс)- 220Nm въртящ момент - тук има директно впръскване, много интересен мотор 1.5 L - 110 kw(150 кс) - 210Nm тук показателите са по-слаби от 1.3 , защото липсва директното впръскване 2.0L - 160 kw(220 кс) - 324Nm въртящ момент дизел 2.0L - 140 kw(190кс) - 450Nm въртящ момент с двойно турбо http://www.carnewschina.com/2011/04/28/new-turbocharged-engines-for-greatwall-motor/ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 2 Юни, 2011 Share Отговорено 2 Юни, 2011 това малкото литровото дето е 105 кс направо ще избие рибата ако го монтират на С10! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 3 Юни, 2011 Share Отговорено 3 Юни, 2011 Това, което най-много ме радва е, че компанията агресивно се развива! Представиха модел с ESP, сега представят цяла гама двигатели, които са собствена разработка. Явно е, че имат инжинери, че са готови да инвестират и имат планове да се разрастват. А със сигурност предприятието в Ловеч е част от тези планове, понеже ЕС представлява голям пазар и веднъж започнал да бълва производство завода, само ще се разраства. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 3 Юни, 2011 Share Отговорено 3 Юни, 2011 А това от своя страна означава, че ще живне цялата икономика в района ... на китайците ще им е много по-евтино да произвеждат повечето компоненти тук и да внасят само това, което не може да се произведе тук. Това са гуми, акумулатори, пластмаси, дори и голяма част от тенекиите ... и ще внасят само двигатели, електроника и разни други, по-сложни агрегати. Дано, дано ... стискаме палци! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 3 Юни, 2011 Автор Share Отговорено 3 Юни, 2011 Инересно също ще бъде да видим елекрическата кола точно на какъв принцип е , защото това е бъдещето. Тойота си продадоха на китайски фирми лицензите за хибридната с-ма , което значи , че са разбрали , че това не е пътя . Варианта Plug-in на GM Chevrolet VOLT е по-надежден за сега , да видим GWM на какво са се спряли. Иначе не виждам какво може да спре китайците да станат лидери и в производството на качествани автомобили и електромобили( да не забравяме ,че те са световен лидер в производството на батерии). Ето за какво иде реч , малко цифри: Над 60% от световното производство на цимент/бетон е за Китай ! Над 90% от производството на стомана също е за Китай ! Над 300млн. китайци имат доходи над средния германец !!! Всъщност малко съм скептичен за много голямо изнесено производство на части в България за тези автомобили, защото при тези чудовищни обеми на производството в Китай само транспортните разходи трудно ще повлияят на ниските цени. Разбира се от гледна точка на логистиката нещо ще се прави и тук . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 3 Юни, 2011 Share Отговорено 3 Юни, 2011 То не са само транспортни разходи (които за големи обеми с кораби са доста малки), ами европейския съюз си има и мита. Със завода се избягват акциз, който е за цели автомобили само (ако не се лъжа). Иначе Chevrolet Volt е с изцяло електрическо задвижване, а бензиновият мотор се използва е част от генератора на ток. Тоест по-евтино и по-леко е вместо да слагат огромни количества батерии, да сложат батерии колкото за 60-80км пробег и след това се включва малкия бензинов генератор. Което е чудесно - понеже шофирането на много хора е предимно градско, до 30-40км на ден от дома до офиса и обратно или дори да живееш по-далеч от офиса, до офиса можеш пак да имаш станция за зареждане. Така реално освен като ти се отвори дълъг път, караш само на ток. А пробега на електричество е над десетократно по-евтино. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 3 Юни, 2011 Автор Share Отговорено 3 Юни, 2011 Руска фирма ще пуска в продажба автомобил във варианта на Шевролет Волт , като за стационарен двигател ще ползват роторен . Това драстично пести от теглото и освобождава място за батерии. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 3 Юни, 2011 Share Отговорено 3 Юни, 2011 Руската не е с батерии а с някакви суперкондензатори! клик или клик Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyankirov Отговорено 3 Юни, 2011 Share Отговорено 3 Юни, 2011 Над 300млн. китайци имат доходи над средния германец !!! ...това ако е вярно, направо ми избихте зъбите ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 3 Юни, 2011 Автор Share Отговорено 3 Юни, 2011 Над 300млн. китайци имат доходи над средния германец !!! ...това ако е вярно, направо ми избихте зъбите ... Това е информация на Auto Bild за авто салона в Шанхай . Всички скъпи автомобили са изкупени веднага, на фирми като BMW и Mерцедес се поръчват само най-високите нива на обурудване. Всъщност най-вероятно в тази сметка влиза и Хонг Конг . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdraveca Отговорено 12 Юни, 2011 Share Отговорено 12 Юни, 2011 Относно доходите, това не бива да учудва никой, ако не тази година, то догодина Китай ще измести Германия по БВП в класацията. Говорим си за 2 и 3 място, Щатите удържат върха с цената на много войни . А относно двигателите имат очарователни характеристики, 100 коня от литър, че и отгоре си е перфектно. Напомня ми за пунто турбо, много злобна кола. А и много нютони са извадили, дано ги видим скоро по улиците. Бих се накефил на едно мъниче с 900 кг ,150коня и 220 нютона, сток от завода Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mehudi Отговорено 16 Юни, 2011 Share Отговорено 16 Юни, 2011 А това от своя страна означава, че ще живне цялата икономика в района ... на китайците ще им е много по-евтино да произвеждат повечето компоненти тук и да внасят само това, което не може да се произведе тук. Това са гуми, акумулатори, пластмаси, дори и голяма част от тенекиите ... и ще внасят само двигатели, електроника и разни други, по-сложни агрегати. Дано, дано ... стискаме палци! не мисля, по-евтино им е да сглобяват, донякъде. не мой биеш китайците по цена - и не поради "евтиния" китайски труд - огромна е конкуренцията там, тук конкуренция цъ. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.