bobonikolov 22 Posted May 17, 2013 Ето повече информация : http://greatwall.bg/model-description/voleex-c20r/ Явно въпреки цената Литекс Моторс са решили да го пуснат в продажба. Ето и ценовата листа: http://greatwall.bg/wp-content/uploads/2013/04/2013-04-Great-Wall-C20R-Price-list.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
deltoro 1 Posted May 18, 2013 Преди две или три седмици видях бял ц20р на бул.Брюксел и ми направи доста добро впечатление.На фона на ц10 е доста по масивен автомобил,поне на пръв поглед.Така че, възможно е да има пазар за него в България.Разбира се цената не е за всеки,но ако човек погледне откъм екстри равносметката може да е в полза на ц20р (особено,ако от ЛИТЕКС пуснат и безплатна газова) . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ЯворМитев 19 Posted May 18, 2013 Не мисля че е удачен.....две лайсни на покрива на С10 и става С20 срещу доста парички отгоре. Почти нищо по-различно не видях. А интериора не е мръднал. Според мен няма да върви !!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Андреев 18 Posted May 18, 2013 При по-внимателно вглеждане се вижда, че разликата между С10 и С20R е толкова съществена, че си струва цената. Аз лично бях готов да купя С20, ако беше достъпен. Quote Share this post Link to post Share on other sites
admin 149 Posted May 18, 2013 Колко съществена е? Към 7000лв разлика за малко повече клирънс, по-големи джанти, копчета на волана и "еко"-кожа, за сметка на това липсва сгъването и отоплението на огледалата? Все още няма ESP и бордови компютър, говорим за кола 2013та година за 22 бона Може и аз да не разбирам ама за тия пари ше вземеш бая "наточено" Сандеро Stepway с дизел и доста екстри. Или Suzuki SX4 със 120 коня двигател: http://dacia.bg/gamma/new-sandero/prices.html http://suzuki.bg/automobiles/SX-4/prices Опитвам се да съм безпристрастен както винаги - за C30 мога да се съглася, че не е евтин, но изглежда да дава доста за парите си. Докато това C20R за около 2500-3000лв над цената на C10 може и да има реализация, но при 22 хиляди вече отива в клас, където има и Италиянски и Френски коли и макар да им желая успех на Литекс, не го виждам как ще стане Покупката на нова кола е голямо събитие и може би повечето хора ще предпочетат да дадът още няколко хиляди лева отгоре и да вземат нещо доказано и с всички системи и "дребни" екстри като ESP, бордови компютър и тн, каквито западни и корейски коли има за 25-26 хиляди. Поне според мен, чара на C10 е в това, че е най-евтината кола, с най-много екстри за парите си, с хубав лизинг и така потенциално отказва някои хора от това да си купят стара кола. А пазарът в който C20R търси реализация вече е по-различен. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Андреев 18 Posted May 18, 2013 За Сандеро Stepway не искам да чуя, пълно дърво е, от миналия век. За мен, при С20 са достатъчни - по-добрата проходимост от С10, обезшумяването и по-добрата защитеност от отърквания на разни таратайки по паркингите, заради които вече неам нерви... Мисля, че по грубите бъпгарски пътища определено има място за С20R, а що се отнася до цената, ясно че всеки иска по-евтино, но нещата са такива, каквито са и който харесва - купува, който не харесва - не купува. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobonikolov 22 Posted May 19, 2013 Според мен много скоро Литекс Моторс ще го ударят на промоции за да промотират влизането на модела на пазара и пак ще има търсене. Или ще е нещо от сорта на безплатна газова или много изгоден лизинг или например определен брой безплатни технически обслужвания, каквото го има при Ц 10 в момента. Иначе така само с тези цени и според мен трудно ще потръгне модела. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ЯворМитев 19 Posted May 30, 2013 Имах възможност да го видя на живо...определено затвърждавам по-горното си мнение по още по-категоричен начин. Абсолютно несъществени разлики, които по никакъв начин не оправдават горницата от близо 7000 лева. И нещо друго - нямам чувство за прогрес някакъв, а по-скоро отбиване на номера....ей тъй да има нещо там да сложим, ама да не мърдаме от стереотипа на C10. Поне интериора да бяха променили, да бяха врътнали малко по ъглите таблото, нещо да попреместят......няма братче. И борд все още няма, круз !!!!!!!!!!!!!!! А да не говорим, че с дълбоко учудване устяновявам прибирането на огледалата и подгрева като липса...ахаааааа!!!!!!!!!! Новото сандеро ще ги размаже. Успеха на C10 няма да го има тук. Quote Share this post Link to post Share on other sites
micodelija 46 Posted January 23, 2014 new design for china market....but europe gwm should bring M4! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kra_kamenov 6 Posted January 23, 2014 (edited) Ако беше 4х4 щеше със сигурност да е много по добре.фиат май имаха подобен модел ако не се лъжа. Edited January 23, 2014 by kra_kamenov Quote Share this post Link to post Share on other sites
poroinik 76 Posted January 24, 2014 Точно за такава кола не съм убеден, че (така или иначе скъпата) 4х4 система е много удачна. Ако вдигнеш цената с 3-4000 лв съвсем няма кой да я купи. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niki-25 44 Posted January 24, 2014 Дано да дойде,но не ми се вярва,иначе М4 вече се продава в Русия и то със пълна пара.Да Фиат имат модела Седичи ето и линк към него http://fakti.bg/avto/1055-fiat-sedici-16-16v-4x4-dynamic ако наистина пуснат М4 трябва да е на много добра цена. Quote Share this post Link to post Share on other sites