Jump to content
bobonikolov

Voleex C 20 R на пазара от август 2013 г.

Recommended Posts

Ето повече информация :

http://greatwall.bg/model-description/voleex-c20r/

Явно въпреки цената Литекс Моторс са решили да го пуснат в продажба.

Ето и ценовата листа:

http://greatwall.bg/wp-content/uploads/2013/04/2013-04-Great-Wall-C20R-Price-list.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди две или три седмици видях бял ц20р на бул.Брюксел и ми направи доста добро впечатление.На фона на ц10 е доста по масивен автомобил,поне на пръв поглед.Така че, възможно е да има пазар за него в България.Разбира се цената не е за всеки,но ако човек погледне откъм екстри равносметката може да е в полза на

ц20р (особено,ако от ЛИТЕКС пуснат и безплатна газова) :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е удачен.....две лайсни на покрива на С10 и става С20 срещу доста парички отгоре. Почти нищо по-различно не видях. А интериора не е мръднал.

Според мен няма да върви !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по-внимателно вглеждане се вижда, че разликата между С10 и С20R е толкова съществена, че си струва цената. Аз лично бях готов да купя С20, ако беше достъпен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко съществена е? Към 7000лв разлика за малко повече клирънс, по-големи джанти, копчета на волана и "еко"-кожа, за сметка на това липсва сгъването и отоплението на огледалата? Все още няма ESP и бордови компютър, говорим за кола 2013та година за 22 бона :) Може и аз да не разбирам ама за тия пари ше вземеш бая "наточено" Сандеро Stepway с дизел и доста екстри. Или Suzuki SX4 със 120 коня двигател:

 

http://dacia.bg/gamma/new-sandero/prices.html

http://suzuki.bg/automobiles/SX-4/prices

 

Опитвам се да съм безпристрастен както винаги - за C30 мога да се съглася, че не е евтин, но изглежда да дава доста за парите си. Докато това C20R за около 2500-3000лв над цената на C10 може и да има реализация, но при 22 хиляди вече отива в клас, където има и Италиянски и Френски коли и макар да им желая успех на Литекс, не го виждам как ще стане :) Покупката на нова кола е голямо събитие и може би повечето хора ще предпочетат да дадът още няколко хиляди лева отгоре и да вземат нещо доказано и с всички системи и "дребни" екстри като ESP, бордови компютър и тн, каквито западни и корейски коли има за 25-26 хиляди.

 

Поне според мен, чара на C10 е в това, че е най-евтината кола, с най-много екстри за парите си, с хубав лизинг и така потенциално отказва някои хора от това да си купят стара кола. А пазарът в който C20R търси реализация вече е по-различен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Сандеро Stepway не искам да чуя, пълно дърво е, от миналия век.

За мен, при С20 са достатъчни - по-добрата проходимост от С10, обезшумяването и по-добрата защитеност от отърквания на разни таратайки по паркингите, заради които вече неам нерви...

Мисля, че по грубите бъпгарски пътища определено има място за С20R, а що се отнася до цената, ясно че всеки иска по-евтино, но нещата са такива, каквито са и който харесва - купува, който не харесва - не купува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен много скоро Литекс Моторс ще го ударят на промоции за да промотират влизането на модела на пазара и пак ще има търсене. Или ще е нещо от сорта на безплатна газова или много изгоден лизинг или например определен брой безплатни технически обслужвания, каквото го има при Ц 10 в момента. Иначе така само с тези цени и според мен трудно ще потръгне модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах възможност да го видя на живо...определено затвърждавам по-горното си мнение по още по-категоричен начин. Абсолютно несъществени разлики, които по никакъв начин не оправдават горницата от близо 7000 лева. И нещо друго - нямам чувство за прогрес някакъв, а по-скоро отбиване на номера....ей тъй да има нещо там да сложим, ама да не мърдаме от стереотипа на C10.

 

Поне интериора да бяха променили, да бяха врътнали малко по ъглите таблото, нещо да попреместят......няма братче. И борд все още няма, круз !!!!!!!!!!!!!!! А да не говорим, че с дълбоко учудване устяновявам прибирането на огледалата и подгрева като липса...ахаааааа!!!!!!!!!!

 

Новото сандеро ще ги размаже. Успеха на C10 няма да го има тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше 4х4 щеше със сигурност да е много по добре.фиат май имаха подобен модел ако не се лъжа.

Редактирано от kra_kamenov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за такава кола не съм убеден, че (така или иначе скъпата) 4х4 система е много удачна. Ако вдигнеш цената с 3-4000 лв съвсем няма кой да я купи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да дойде,но не ми се вярва,иначе М4 вече се продава в Русия и то със пълна пара.Да Фиат имат модела Седичи ето и линк към него http://fakti.bg/avto/1055-fiat-sedici-16-16v-4x4-dynamic ако наистина пуснат М4 трябва да е на много добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×