Jump to content

Реален разход на гориво на Steed (дизел, газ, бензин)


admin
 Share

Recommended Posts

По подобие на темата за Hover (която бе доста успешна), пускам тема с натрупани статистики с разхода на гориво на Steed, на дизел, газ и бензин (двигателя е същия като този на Hover, размерите и теглото на пикапа също, така че за газ и бензин може да гледате статистиките за Hover) в системата, която разработвам, а именно http://www.carspending.com/ за която може да прочетете повече тук:

http://forums.gwm-bg...1-%d1%82%d0%be/

 

В тази тема искам да призова всички, които имат желанието да записват харчовете по колата си, да използват системата, за да се натрупа добра база данни от статистики и тя да е видима за всички. Със системата като цяло може да се правят реални, много точни статистики, а не да си чешем езиците "мойто гори 5/100, честна дума!". Ако се съберат повечко хора, използващи системата за всеки от моделите на Great Wall, ще напиша модул за форума, в който да се виждат най-популярните профили от CarSpending в каре отстрани, заедно с разход на 100км.

 

Явно тъй като Steed-а е работно добиче и се ползва повече за фирмени цели, за сега има само един Steed с достатъчно данни в системате. Искам да благодаря на собственика му за данните:

 

http://www.carspending.com/bg/vehicles/2303-great-wall-steed - badbull_, Дизел, 9.8л/100км на база 1 723 km прослед път

 

Системата скоро ще се развие още и ще може да споделяте там впечатленията си от дилърите, гаранционните сервизи и тн, анонимно, която информация ще видя също как мога да изкарам във форума. Ще е полезно новите потребители и бъдещи собственици да виждат кой дилър какво отношение показва към клиентите си, колко коректно и бързо работи в сервиза си и оставя собственика на колата щастлив.

 

Също така ви призовавам тук, на едно място, да обсъждате въпроси свързани с икономията на гориво на пикапите.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Нормално е да не се пълни еднакво особенно сега лятото,тя си се разширява и затова е хубаво сутрин рано да я напълниш.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Нов стеед 5 дизел 2.0

 

Употреба от Декември 2015 до момента Февруари 2016 г или общо 6 600 км, разхода се върти около 9,5 лтр/100 км.

Като това е каране 75% магистрала (110 - 120 км/ч) и 25% кариера.

 

За сравнение, МАЗДА БТ50 при същият експлоатационен цикъл за периода 2011 - 2015 - 120 000 км дава същият разход.

 

И от тук идва моето питане защо има 6-та скорост, като 2,5 лтр на МАЗДА постига същият разход.

 

 

Поздрави!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Моето лично мнение е, че сравнението е малко неточно. GW е на 6 000 км и още се разработва докато Маздата вече е разработена, въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. Маздата си има още доста ресурс.

 

Моят GW Hover в началото даваше относително висок разход, но с времето се забеляза нарастване на икономичността. Ако се погледне статискиката в carspending, лесно може да се види тази закономерност.

 

Друго нещо което мога да кажа е, че големият двигател при оптимално използване винаги е по-икономичен. Например ако при същите условия вземем дизел 1,6 или 1,8 той би дал дори малко по-висок разход.

 

По въпроса има ли нужда от 6-та скорост .... мога само да кажа че на теория е по-добре да я има.

 

Въпросът ми хареса и затова съм си дал положителна оценка :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

... въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. 

 

Моят Волекс интересни златни времена кара (63 000 км). Предстои ми смяна на глава на двигателя + яко ръжда... За ръждата ме е срам да снимам и да ви покажа. За протокола - вече 2 пъти отстраняваха ръжда.

Edited by nmnikolov
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Здравей колега,каква е причината за такъв сериозен ремонт?доколкото знам това се случва при прегряване,прегорели клапани или леглата им,но дори тогава подлежи на ремонт ,а не на смяна.

Link to comment
Share on other sites

Ами не ми казаха причина, но аз подозирам прегряване. Направи ми впечатление, че през зимата на място и на свободна се включваше перката да охлажда и то при градуси около нулата и дори отрицателни.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Колеги здравейте 

и аз да се оплача малко ,пикапа ми на 50000 км влезе за ремонт на двигателя протече целия ,взех си го от сервиза ,минах 4000 км и ми светна дадчика за масло :(

оказа се че двигателя си гори масалце и то много добре ,като стар руски зил ,другото което видях че од долу каросерията е тръгнала ръжда ,меката връзка на аспуха е скъсана и всички тампони са здали багажа вече ,амортисйорите са почнали да корозират ,което е страно за толкова км ., и да добава от филтрите за скоростната кутия хвърля масло ,от външния лагер на диференцияла с кардана изфвърля масло.

И почнах да се замислям вече аз лада нива ли си купих ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...