Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум
admin

Реален разход на гориво на Steed (дизел, газ, бензин)

Recommended Posts

По подобие на темата за Hover (която бе доста успешна), пускам тема с натрупани статистики с разхода на гориво на Steed, на дизел, газ и бензин (двигателя е същия като този на Hover, размерите и теглото на пикапа също, така че за газ и бензин може да гледате статистиките за Hover) в системата, която разработвам, а именно http://www.carspending.com/ за която може да прочетете повече тук:

http://forums.gwm-bg...1-%d1%82%d0%be/

 

В тази тема искам да призова всички, които имат желанието да записват харчовете по колата си, да използват системата, за да се натрупа добра база данни от статистики и тя да е видима за всички. Със системата като цяло може да се правят реални, много точни статистики, а не да си чешем езиците "мойто гори 5/100, честна дума!". Ако се съберат повечко хора, използващи системата за всеки от моделите на Great Wall, ще напиша модул за форума, в който да се виждат най-популярните профили от CarSpending в каре отстрани, заедно с разход на 100км.

 

Явно тъй като Steed-а е работно добиче и се ползва повече за фирмени цели, за сега има само един Steed с достатъчно данни в системате. Искам да благодаря на собственика му за данните:

 

http://www.carspending.com/bg/vehicles/2303-great-wall-steed - badbull_, Дизел, 9.8л/100км на база 1 723 km прослед път

 

Системата скоро ще се развие още и ще може да споделяте там впечатленията си от дилърите, гаранционните сервизи и тн, анонимно, която информация ще видя също как мога да изкарам във форума. Ще е полезно новите потребители и бъдещи собственици да виждат кой дилър какво отношение показва към клиентите си, колко коректно и бързо работи в сервиза си и оставя собственика на колата щастлив.

 

Също така ви призовавам тук, на едно място, да обсъждате въпроси свързани с икономията на гориво на пикапите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги моя пикап е на газ и разхода ми е около 11.5-12 на сто със обикновен газов инжекцион

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да не се пълни еднакво особенно сега лятото,тя си се разширява и затова е хубаво сутрин рано да я напълниш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клеги като си взех стиида от митвас до варна с 110-130 даде ми 10/100 разход на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов стеед 5 дизел 2.0

 

Употреба от Декември 2015 до момента Февруари 2016 г или общо 6 600 км, разхода се върти около 9,5 лтр/100 км.

Като това е каране 75% магистрала (110 - 120 км/ч) и 25% кариера.

 

За сравнение, МАЗДА БТ50 при същият експлоатационен цикъл за периода 2011 - 2015 - 120 000 км дава същият разход.

 

И от тук идва моето питане защо има 6-та скорост, като 2,5 лтр на МАЗДА постига същият разход.

 

 

Поздрави!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично мнение е, че сравнението е малко неточно. GW е на 6 000 км и още се разработва докато Маздата вече е разработена, въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. Маздата си има още доста ресурс.

 

Моят GW Hover в началото даваше относително висок разход, но с времето се забеляза нарастване на икономичността. Ако се погледне статискиката в carspending, лесно може да се види тази закономерност.

 

Друго нещо което мога да кажа е, че големият двигател при оптимално използване винаги е по-икономичен. Например ако при същите условия вземем дизел 1,6 или 1,8 той би дал дори малко по-висок разход.

 

По въпроса има ли нужда от 6-та скорост .... мога само да кажа че на теория е по-добре да я има.

 

Въпросът ми хареса и затова съм си дал положителна оценка :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. 

 

Моят Волекс интересни златни времена кара (63 000 км). Предстои ми смяна на глава на двигателя + яко ръжда... За ръждата ме е срам да снимам и да ви покажа. За протокола - вече 2 пъти отстраняваха ръжда.

Редактирано от nmnikolov
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,каква е причината за такъв сериозен ремонт?доколкото знам това се случва при прегряване,прегорели клапани или леглата им,но дори тогава подлежи на ремонт ,а не на смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ми казаха причина, но аз подозирам прегряване. Направи ми впечатление, че през зимата на място и на свободна се включваше перката да охлажда и то при градуси около нулата и дори отрицателни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте 

и аз да се оплача малко ,пикапа ми на 50000 км влезе за ремонт на двигателя протече целия ,взех си го от сервиза ,минах 4000 км и ми светна дадчика за масло :(

оказа се че двигателя си гори масалце и то много добре ,като стар руски зил ,другото което видях че од долу каросерията е тръгнала ръжда ,меката връзка на аспуха е скъсана и всички тампони са здали багажа вече ,амортисйорите са почнали да корозират ,което е страно за толкова км ., и да добава от филтрите за скоростната кутия хвърля масло ,от външния лагер на диференцияла с кардана изфвърля масло.

И почнах да се замислям вече аз лада нива ли си купих ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×