admin Публикувано 19 Февруари, 2013 Share Публикувано 19 Февруари, 2013 По подобие на темата за Hover (която бе доста успешна), пускам тема с натрупани статистики с разхода на гориво на Steed, на дизел, газ и бензин (двигателя е същия като този на Hover, размерите и теглото на пикапа също, така че за газ и бензин може да гледате статистиките за Hover) в системата, която разработвам, а именно http://www.carspending.com/ за която може да прочетете повече тук: http://forums.gwm-bg...1-%d1%82%d0%be/ В тази тема искам да призова всички, които имат желанието да записват харчовете по колата си, да използват системата, за да се натрупа добра база данни от статистики и тя да е видима за всички. Със системата като цяло може да се правят реални, много точни статистики, а не да си чешем езиците "мойто гори 5/100, честна дума!". Ако се съберат повечко хора, използващи системата за всеки от моделите на Great Wall, ще напиша модул за форума, в който да се виждат най-популярните профили от CarSpending в каре отстрани, заедно с разход на 100км. Явно тъй като Steed-а е работно добиче и се ползва повече за фирмени цели, за сега има само един Steed с достатъчно данни в системате. Искам да благодаря на собственика му за данните: http://www.carspending.com/bg/vehicles/2303-great-wall-steed - badbull_, Дизел, 9.8л/100км на база 1 723 km прослед път Системата скоро ще се развие още и ще може да споделяте там впечатленията си от дилърите, гаранционните сервизи и тн, анонимно, която информация ще видя също как мога да изкарам във форума. Ще е полезно новите потребители и бъдещи собственици да виждат кой дилър какво отношение показва към клиентите си, колко коректно и бързо работи в сервиза си и оставя собственика на колата щастлив. Също така ви призовавам тук, на едно място, да обсъждате въпроси свързани с икономията на гориво на пикапите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 19 Февруари, 2013 Share Отговорено 19 Февруари, 2013 здравейте колеги моя пикап е на газ и разхода ми е около 11.5-12 на сто със обикновен газов инжекцион Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Atanasov Отговорено 10 Юни, 2014 Share Отговорено 10 Юни, 2014 разход на газ монтиран в сервиз Митвас София,при покупката 12 - 14+ (като се кара със 140 по магистрала) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 10 Юни, 2014 Share Отговорено 10 Юни, 2014 Колега това е перфектен разход Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Atanasov Отговорено 20 Юли, 2014 Share Отговорено 20 Юли, 2014 обаче имам чувството че бутилката не се пълни винаги еднакво ...значи разхода отива до към 17 (( Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 21 Юли, 2014 Share Отговорено 21 Юли, 2014 Нормално е да не се пълни еднакво особенно сега лятото,тя си се разширява и затова е хубаво сутрин рано да я напълниш. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton Отговорено 10 Февруари, 2016 Share Отговорено 10 Февруари, 2016 Клеги като си взех стиида от митвас до варна с 110-130 даде ми 10/100 разход на газ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailtu Отговорено 27 Февруари, 2016 Share Отговорено 27 Февруари, 2016 Нов стеед 5 дизел 2.0 Употреба от Декември 2015 до момента Февруари 2016 г или общо 6 600 км, разхода се върти около 9,5 лтр/100 км. Като това е каране 75% магистрала (110 - 120 км/ч) и 25% кариера. За сравнение, МАЗДА БТ50 при същият експлоатационен цикъл за периода 2011 - 2015 - 120 000 км дава същият разход. И от тук идва моето питане защо има 6-та скорост, като 2,5 лтр на МАЗДА постига същият разход. Поздрави! 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 29 Февруари, 2016 Share Отговорено 29 Февруари, 2016 Моето лично мнение е, че сравнението е малко неточно. GW е на 6 000 км и още се разработва докато Маздата вече е разработена, въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. Маздата си има още доста ресурс. Моят GW Hover в началото даваше относително висок разход, но с времето се забеляза нарастване на икономичността. Ако се погледне статискиката в carspending, лесно може да се види тази закономерност. Друго нещо което мога да кажа е, че големият двигател при оптимално използване винаги е по-икономичен. Например ако при същите условия вземем дизел 1,6 или 1,8 той би дал дори малко по-висок разход. По въпроса има ли нужда от 6-та скорост .... мога само да кажа че на теория е по-добре да я има. Въпросът ми хареса и затова съм си дал положителна оценка 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 2 Март, 2016 Share Отговорено 2 Март, 2016 (Редактирано) ... въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. Моят Волекс интересни златни времена кара (63 000 км). Предстои ми смяна на глава на двигателя + яко ръжда... За ръждата ме е срам да снимам и да ви покажа. За протокола - вече 2 пъти отстраняваха ръжда. Редактирано 2 Март, 2016 от nmnikolov 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeko Отговорено 9 Март, 2016 Share Отговорено 9 Март, 2016 Здравей колега,каква е причината за такъв сериозен ремонт?доколкото знам това се случва при прегряване,прегорели клапани или леглата им,но дори тогава подлежи на ремонт ,а не на смяна. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 15 Март, 2016 Share Отговорено 15 Март, 2016 Ами не ми казаха причина, но аз подозирам прегряване. Направи ми впечатление, че през зимата на място и на свободна се включваше перката да охлажда и то при градуси около нулата и дори отрицателни. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton Отговорено 24 Ноември, 2016 Share Отговорено 24 Ноември, 2016 Колеги здравейте и аз да се оплача малко ,пикапа ми на 50000 км влезе за ремонт на двигателя протече целия ,взех си го от сервиза ,минах 4000 км и ми светна дадчика за масло оказа се че двигателя си гори масалце и то много добре ,като стар руски зил ,другото което видях че од долу каросерията е тръгнала ръжда ,меката връзка на аспуха е скъсана и всички тампони са здали багажа вече ,амортисйорите са почнали да корозират ,което е страно за толкова км ., и да добава от филтрите за скоростната кутия хвърля масло ,от външния лагер на диференцияла с кардана изфвърля масло. И почнах да се замислям вече аз лада нива ли си купих ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.