Jump to content

В какъв етап е ?


feikot

Recommended Posts

Ами аз например не мога да открия информация колко автомобила са сглобени от началото на сглобяването до сега. Както и дали въобще се сглобява друго освен волекса. Имаше на 2-3 места информация че се аглобява и стийда, обаче от друго място четох че са сглобени само няколко "пробни" бройки и дотам... Така също се говори от няколко месеца че се настройват поточните линии за новите модели. Не знам на вас, ама на мен ми се струва ненормално да се настройват няколко месеца поточни линии и то при условие че не е ясно дали въобще са назначили повече хора от първоначалните около 200 души.

Ей това са само няколко от въпросите, които живо ме интересуват. Предполагам не само мен. И от отговорите (или липсата на отговори) преобладаващата част от аудиторията си прави съответните изводи за целия проект. А това не бива да се допуска. Все пак това е само едно сглобяване на автомобили. Не е суперсекретна термоядрена разработка за неограничена енергия. Може да се направи нещо по въпроса с публикуване на информация на определени интервали от време. Примерно всяка седмица. Да си направят нещо като блог или на официалната страница да отделят един таб за такива неща. Не е кой знае колко сложно да назначат там някой да следи и публикува такава информация. И така всички ние дето се интересуваме от проекта няма да се чудим как и къде да ровим за информация и да спорим помежду си като вадим цитати от дир.бг или днес.бг - и двете не са достоверни източници на информация.

 

Нека всичко това се приема като конструктивна критика и предложения към екипа на Литекс моторс (ако въоще някой си прави труда да чете тук).

Защото всеки сериозен бизнес имащ за цел да остане на нашия пазар би следвало да има предвид народопсихологията на българина. Всички знаем какво си мисли народа, когато няма добре поднесена информация по даден казус - интерпретации от небето до земята. И както се каза в другата тема "откровено за волекс" - "да не вземем да се обясняваме защо нямаме сестра ... "

Редактирано от gwfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно персонала оставам с впечатление, че не търсят много бояджии и заварчици. В обявите им за свободни позиции има обяви свързани със складова дейност, счетоводство, регионални представителства. Информацията ми е базирана на обяви в jobs.bg през последните месеци.

Някъде бях чел, че всеки бригадир сам си назначава хората в екипа за да им върви работата. Тази информация беше публикувана в някоя интернет медия и е спорно до колко е достоверна.

Редактирано от Ванката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имам предвид и аз ... всички знаем как се публикува по българските он-лайн медии - преписал някой от не знам си къде и то с лош превод и го публикувал в едикойси.бг и после всички останали преписват от него без да се морят да проверяват информацията и после ние потребителите се джавкаме кое е вярно и кое лъжа като в повечето случай всички сме прави щото сме го прочели някъде си.

Та ако има някакъв официоз, дали под шапката на литекс моторс, или някой с "информация от извора" да публикува тук, но да има все пак едно местенце от където да черпим със сигурност проверена и вярна информация. И то не като на сайта на компанията дето се слагат нови неща на няколко месеца а ежемесечно, а защо не и ежеседмично. Митака може да попита литекс моторс, дали мислят по някакъв такъв вариант.

Редактирано от gwfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато от ЛМ дават само откъсачна информация от дъжд на вятър , ще е така. Много странен PR имат, но това си е тяхно решение. Маркетинга на българския бизнес е най-слабото му звено, само се огледайте във фирмите си какви самоуки маркетинг мениджъри има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разделих темата. Ще помоля да се пускат отделни теми за отделните статии и отделните новини за нови завършени етапи или постижения. Тази тема е за ключ, тъй като отдавна е отговорила на въпроса "на какъв етап е завода", зададен преди много много време.

 

Ами аз например не мога да открия информация колко автомобила са сглобени от началото на сглобяването до сега. Както и дали въобще се сглобява друго освен волекса. Имаше на 2-3 места информация че се аглобява и стийда, обаче от друго място четох че са сглобени само няколко "пробни" бройки и дотам... Така също се говори от няколко месеца че се настройват поточните линии за новите модели. Не знам на вас, ама на мен ми се струва ненормално да се настройват няколко месеца поточни линии и то при условие че не е ясно дали въобще са назначили повече хора от първоначалните около 200 души.

 

Виж, разбирам ти мъката, но като страничен наблюдател - никоя частна фирма не е длъжна да публикува колко човека е наела, какво прави с тях, какво се случва в нея. Би било хубаво ако се хвалят (ако има с какво да се хвалят), става за маркетинг да кажеш кой нов цех е отворил, колко още човека са наети. Такива неща показват как цъфти бизнеса. Може би това не се случва или предпочитат да не привличат внимание докато не са готови с нещо реално.

 

Но честно казано - някъде можеш ли да кажеш колко програмен код е написан във еди си коя IT фирма (такива има огромни, много)? Или колко ски комплекта са направени в завода на Атомик в Чепеларе? Колко човека работят във фабриките за дрехи *еди си къде* (и такива има много)?

 

Искам да кажа, че не е редно да се възмущаваме, че никой не ни води отчет какво е свършил или кога ще го свърши. Ако ти имаше собствена фирма, би ли позволил някой дето няма нищо общо с теб да ти иска да му репортуваш? Въпроса ми е поне толкова насочен и към pac :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не схванах с какво предизвиках такова отношение, но не съм и изненадан де. Както и да е.

За тези които не са разбрали прочетеното (написано от мен по-горе) да поясня - идеята ми бе че като няма информация хората си правят погрешни (или не чак толкова) изводи.

 

Аз поне си направих вече моите. За това време в което завода уж функционира трябваше да се случат доста повече неща. Щом не се случват значи просто са пуснали пералнята и ни замазват яко очите.

 

А на последните ти разсъждения Митко няма да отговарям. И извинявай ако с въпросите си съм ти прекъснал съня и съм ти увредил храносмилането. Мислех че сме в демократична страна и пишем в свободен (некомунистически) форум, в който е позволено да се пита. Да не говорим че аз не само питам ами и давам някои добри идеи. Ама кой съм аз .... абе - сполай ти. Жив и здрав да си. Май трябва да изтрия и тоя си акаунт. Щото явно съм пречка в живота на някои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че пишем в "демократичен" форум. Няма нищо изтрито, нищо покрито :)

 

Недей да мислиш, че има нещо персонално към теб - аз също пиша моите лични виждания за това как е подреден света. Може да не съм прав. Но нямам представа защо реагираш така остро и обидено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Честит Рожден Ден на завода :)

 

Вече чукна 1 година, дано да станат безброй много години и качествена продукция да излиза от него и все повече модели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

 

Заводът на Литекс Моторс „отвори врати“ за учениците от Ловеч и региона

 

Българският автомобилен производител взе участие в инициативата „Ден на отворените врати“

 

 
16.05.2013
 
IMG_92771.jpg
all-photo-150x150.jpgIMG_92751-150x150.jpgIMG_92771-150x150.jpg
 
 

На 10-ти, 14-ти и 15-ти май българският автомобилен производител Литекс Моторс прие в модерния си завод в село Баховица над 180 ученика от елитни гимназии от региона на град Ловеч в рамките на инициативата на Министерство на труда и социалната политика – „Дни на отворените врати“. Целта на кампанията е младите хора да се запознаят с дейността на успешни компании и организации на територията на България.

Училищата, които посетиха модерния завод на компанията, бяха: Професионална гимназия по механоелектротехника, гр. Ловеч; Професионална гимназия по електротехника, гр. Троян; Природоматематическа гимназия, гр. Ловеч и Гимназия за чужди езици, гр. Ловеч. Младежите, които взеха участие в инициативата, бяха от 10ти и 11ти клас в съответните гимназии и проявяват сериозен интерес към автомобилостроенето в България.

По време на посещението в модерния автомобилен завод край град Ловеч екипът на компанията запозна учениците с производствените и организационните процеси при производството на родните коли, както и с моделната гама автомобили Great Wall.

IMG_92751.jpg

Нещата наистина напредват вече. На тези снимки се вижда производството на Стийда и най - вероятно тестово производство на Н6. Волекс Ц 20 Р също влиза на пазара от август. Много добре за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...